Spelrum
Giraffen21
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade25
Mobilspel
Pågående19 235

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mr R - Ej medlem längre2009-06-30 13:47
Antal inlägg: 69

Men om till exempel en 11-årig tjej vill ha string för att storasyster har det. Skulle ni tillåta det om ni var hennes förälder?

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-30 13:50
Antal inlägg: 5000

aldrig,men där kan man förstå att de kommer från dom själv,det börjar rätt tidigt,tror knappast att en treåring kommit på den tanken själv,det är dom alldeles för små för,tydligen så hade iaf den flickan föräldrar som stör sig å att hon skulle få ränder,å säkert att de ser sött ut vilket vi hade svårt å se*suck*

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-30 13:50

stör sig på*

Yamma2009-06-30 13:56
Antal inlägg: 2285

Jag tycker att det är trevligt att ha kroppsdelar som bara min man får se. Jag tycker också det är ganska otrevligt att se bara bröst på vissa kroppar.

Om man strävar efter ett jämlikt ideal kan man väl klä på karlarna istället.

Angående pedofilfrågan - att skydda sina barn från eventuella pedofiler anser inte jag vara att "låta de sjuka elementen i samhället vinna". Pedofilerna struntar väl i om vi tycker att de "vinner" när de får se våra nakna barn, det är ju inte det frågan handlar om.

Slutligen är det inte olagligt att vara pedofil. Det vill säga, det finns och är tillåtet att finnas pedofiler som blir upphetsad av nakna barn. Därför kommer jag att låta mina barn ha baddräkt när de badar offentligt.

Malla132009-06-30 13:57
Antal inlägg: 1810

jag tycker inte att den fula gruppen bör vinna Nej..men jag tycker inte heller att det finns någon anledning att bada utan överdel!!

Mr R Vad är anledningen till att du tycker att man ska bada utan överdel. Mår du bättre av det, tror du att det är jobbigt att bära överdel eller av vilken anledning är det, kanske för att du är kille och skulle tycka att det va trevligt att titta på alla tuttar som guppar runder? En del nämner att dem vill sola utan att få fula ränder..Inte i ett badhus väl? Där brukar man inte sola.. Det är ingen TYNGD i en bikini så det kan inte vara av den anledningen.

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:06
Antal inlägg: 4050

Jag tycker det är märkligt att kvinnor inte vill se andra kvinnor i bar överkropp. Duschar ni inte innan badet?

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-30 14:07

asså,jaaaa,håller med igen

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:17

Sen argument om att vissa vill visa upp sig tycker jag är ganska svaga även om jag tycker den möjligheten ska finnas för tjejer precis som den gör nu för killar.

Det är ju som om jag skulle påstå att alla som vill skyla sig har komplex.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-30 14:18

ja sant så sant

Mr R - Ej medlem längre2009-06-30 14:19

Malla, om du läser igenom den här tråden tror jag att du ska finna att jag inte på något sätt generellt förordar bad utan överdel (mitt nick var igår The Rob).
Nej, min ståndpunkt i denna fråga är att valfrihet ska råda. Jag tycker inte att någon ska behöva bli skriven på näsan om hon så väljer att bada topless eller väljer att skyla brösten.
Vad gäller toppar på väldigt små barn vidhåller jag dock att jag finner det en smula överspänt (det är möjligt att min åsikt hade varit en annan om jag haft en dotter själv). Men även där ska naturligtvis föräldrarna bestämma hur de vill ha det.

lusdrama - Ej medlem längre2009-06-30 14:34
Antal inlägg: 481

jag tycker att bröst är sexuellt laddade, vilket är trevligt. jag vill inte bli exponerad för andras sexuellt laddade kroppsdelar om det inte finns en poäng med det (eller om jag valt det just pga den sexuella laddningen) - duscha, poängen i sig tar ju liksom bort den sexuella laddningen då. skulle tex inte vilja åka å bada m ev testosteronstinn tonårsson på toplessbadhus;) men det är jag det.

Mr R - Ej medlem längre2009-06-30 14:35

En fråga till Larvbrud: Anser du att alla kvinnor själva ska få bestämma om de ska ha bikiniöverdel på sig eller ej?

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:41

lusdrama: Som det är nu får ju bi och homosexuella kvinnor duscha med andra kvinnor.

Mr R: Ja det ska finnas valfrihet.
Jag tycker att mansbaddräkten skall återinföras eller att kvinnor ska få ha bar överkropp. Detsamma gäller nakenhet i stadsmiljö. Det ska vara lika för män och kvinnor.

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:42

"- duscha, poängen i sig tar ju liksom bort den sexuella laddningen då. "

Eller så kan det uppfattas som första scenen i en mjukporrfilm beroende på hur man är lagd.

Malla132009-06-30 14:47

Larvbrud: Det ska finnas en valfrihet säger du om man ska ha bikinöverdel eller inte. Då borde det även finnas en valfrihet för oss som inte vill bada med nakna tuttar runt oss, men om det ska bli fritt fram på badhuset så har vi inte den möjligheten att välja!

Man borde då uprätta öppettider när folk kan bada med nakna överkroppar i så fall och sedan ha det normala badandet med badkläder på sig på andra tider, så borde alla bli nöjda?

Malla132009-06-30 14:49

Nu tackar jag för mig i denna diskussionen, jag står fast vid min ståndpunkt. Ska man få bada naket bör det ske på andra öppettider så att ALLA får rätt att välja hur dem vill bada och vad dem vill omge siog med för andra badande!! =) ha de bra alla!!

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:51

Malla13: Vad har du emot nakna tuttar. Som heterosexuell kvinna bryr jag nig verkligen inte om andras tuttar. Jag blir inte upphetsad och inte äcklad heller. Vore intressant att veta faktiskt. Och hur gör du i duschen?

Du behöver inte svara om du tycker att frågorna är för personliga.

De som inte vill bada med halvnakna män har ju inget val i nuläget så de är tillåtet att visa sin håriga bringa överallt eller hur?

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-30 14:53

När män ska svara på vad de tycker är sexuellt attraktivt nämner många rumpan, till och med före brösten ibland.
Om det fanns någon logik alls skulle stringbikini vara strikt förbjudet.

lusdrama - Ej medlem längre2009-06-30 14:57
Antal inlägg: 481

Eller så kan det uppfattas som första scenen i en mjukporrfilm beroende på hur man är lagd.

visst kan det de. själv gillar jag att sitta topless på balkongen å äta sola å dricka vin med mina väninnor men jag vill inte se andras bröst på krogen av ngn anledning.

Miss_jk2009-06-30 15:03
Antal inlägg: 8941

Larvbrud: Ja, stringbikini borde vara strikt förbjudet.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?