Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:55 | |
![]() | härregu *l* | |
| apbur | 2009-07-08 22:55 | |
![]() | Ok, micro. Jag har extra överseende när det är starka känslor inblandat. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:58 | |
![]() | apbur- hehe. om jag känner mig kränkt kan jag kvittera med en (liten) örfil? beror det på vem det är? får man slå de som är starkare, lika starka eller tom svagare om de är riktigt fula i mun? | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:59 | |
![]() | Hm. Har man inte nolltolerans mot våld så finns det väl hur många ursäkter som helst som tillåter våld? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:01 | |
![]() | om jag har kränkt någon, och blir slagen, får jag slå tillbaka då tycker du? om jag inte tycker att den fysiska bestraffningen jag blivit utsatt för var rättmätig? | |
| micro113 | 2009-07-08 23:01 | |
![]() | Sweeetiepie Det menar jag också. När jag fick stryk fick jag alltid höra att jag hade provocerat, om inte annat så genom att le på fel sätt eller genom att se sur ut.... ursäkterna var många. | |
| kermis | 2009-07-08 23:02 | |
![]() | lusdrama: ska jag tolka det där som att du tror att siffrorna 30 000 män - 3 500 000 kvinnot stämmer om vi pratar våld generellt? jag börjar bli förvirrad på riktigt nu. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:02 | |
![]() | din ståndpunkt låter inte helt genomtänkt tycker jag. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:03 | |
![]() | till apbur ovan | |
| apbur | 2009-07-08 23:03 | |
![]() | Får och får, jag anser inte att våld alltid behöver vara en kränkning och absolut inte en värre kränkning än det man varit utsatt för som förmodligen utlöste slaget. Du hävdar ju själv att du inte blev kränkt när tjejen slog dig på stan. Då tycker jag det var fel att anmäla om det inte ens berörde dig utan bara handlade om en principsak. Om någon av mina vänner hade polisanmält mig om jag i stundens hetta hade delat ut en örfil hade jag sagt upp bekantskapen direkt. Och ja, det har hänt, både jag själv har varit utsatt och jag har delat ut örfilar. Skulle vara en större kränkning att anmäla. | |
| apbur | 2009-07-08 23:05 | |
![]() | micro, jag talar inte om relationer där den ena personen är kuvad och kontrollerad av den andra som lider av narcissism eller annat trevlig personlighetsstörning. Jag hävdar att vi är människor och vi ibland tar till fysiska metoder för att kommunicera. Att ha nolltolerans är att kränka det mänskliga beteendet. | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:05 | |
![]() | Jisses, skulle aldrig komma på tanken att dela ut någon örfil till någon vän eller annan överhuvudtaget. Vad har ni för vanor egentligen?? | |
| apbur | 2009-07-08 23:07 | |
![]() | Jag är passionerad och har passionerade vänner. Känslor framkallar fysiska behov. Har du aldrig knullat nån gång? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:09 | |
![]() | nej inte jag heller men skulle en vän till mig ge mig en så är vänskapen över direkt man ska kunna prata å disskutera om saker utan nå sånt skit å bråkar med mina vänner gör jag aldrig | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:09 | |
![]() | Det var en udda jämförelse må jag säga. Svaret på din fråga är ja. Förstår inte alls vad det har med örfilade vänner att göra!? | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:10 | |
![]() | pain is so close to pleasure... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:12 | |
![]() | ja om båda är med på det så för njutningens skull så får väl andra slå på varann hur mycket dom vill då,men ge fan i mig.....träffade man ngn som tänder på det får man hoppas dom är artig nog å frågar först,haha | |
| Lill-IT | 2009-07-08 23:12 | |
![]() | Håller med Mys.. En sån "vän" hade jag brutit med. | |
| apbur | 2009-07-08 23:13 | |
![]() | Vi har fysiska behov, vid kåthet vill vi en sak, vid ilska blir vi gärna våldsamma. Ju argare desto närmare ett slag är man. Att förneka detta är bara dumheter. Jag må möjligen ha mer känsloladdade relationer än vad du har. Jag har inget intresse av att försvara mina vänskapsrelationer eller min tendens att vilja slå vid känsloutbrott. Jag förnekar bara det inte. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:13 | |
![]() | slå på mig å sedan kalla sig för att man är så passionerad,att det var därför?ingen ursäkt duger | |