Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-03 21:50 | |
![]() | Jag körde fullkornsvälling så jag tror inte min son tog skada av det. | |
| RAUBTIER | 2009-09-03 22:03 | |
![]() | jag tycker inte om barn överhuvudtaget. så för mig kan alla mammor gärna hålla sig inomhus dygnet runt. | |
| nettan23 | 2009-09-03 22:05 | |
![]() | Säker att det inte e rauBITTER :D | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:06 | |
![]() | Är heller ingen barnfantast, RAUBTIER. har inga egna och önskar mig heller inga. Men; jag har varit barn. Oh minns min barndom. Gör inte du? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:08 | |
![]() | Jag kan hålla med om att pappor på stan är intressantare. | |
| RAUBTIER | 2009-09-03 22:09 | |
![]() | jo tyvärr. verkligen ingen tid som jag längtar tillbaka till. | |
| nettan23 | 2009-09-03 22:11 | |
![]() | Hur kan man inte gilla bebisar, kattungar och alla andra puttinuttiga saker? Ni måste ha ett litet hjärta av sten *skojar* ;P | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:12 | |
![]() | Inte jag heller; RAUBTIER. Verkligen inte. men att du och jag hade en tragisk barndom behöver inte betyda att vi per autoumatik skall döma eller önska andra ett likadant öde, tvärtom. | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:14 | |
![]() | nettan23 - man har inte ett hjärta av sten. man önskar att man inte hade ett. Ser man/får man inte kärlek som liten lär man sig inte heller överföra det/ ha det då det gäller andra i samma situation. | |
| RAUBTIER | 2009-09-03 22:18 | |
![]() | jag önskar ingen annan människa illa. men jag tycker helt enkelt bara inte om barn. och sen fattar jag inte varför folk väljer att skaffa en massa barn när det redan finns så otroligt många barn som ingen vill eller klarar av att ta hand om. borde man inte hjälpa alla dom först. och självklart så älskar jag katter. dom är ju rovdjur. | |
| nettan23 | 2009-09-03 22:18 | |
![]() | Vete sjutton, växte upp i en miljö där kramar, pussar osv inte var ngn vardag, men ändå har jag vart otroligt fysisk sen barndomen. Vissa saker får man lära sig själv helt enkelt! :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:20 | |
![]() | jag är inne på att skaffa båda egna barn å sedan även adoptera ett barn från brasilien just eftersom min halvbror är därifrån,kan dom snacka osv=) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:21 | |
![]() | ot det blev =/ men de här ämnet kanske är sönder disskuterat nu? iaf för ett tag | |
| nettan23 | 2009-09-03 22:21 | |
![]() | Sen gillar inte alla barn oavsett uppväxt, jag hade en stor avsky för barn och sådant när jag var yngre, nu längtar jag ihjäl mig efter ett eget :D | |
| Ässät | 2009-09-03 22:22 | |
![]() | Jag längtar efter barnbarn! | |
| nettan23 | 2009-09-03 22:22 | |
![]() | Visst man kan adoptera, men det e ändå ngt med att föra sina gener vidare :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:23 | |
![]() | nettan:samma här men ortfarande så är ja inte den som kastar mig in i lekar med barn osv,å skulle aldrig falla mig å söka jobb på ett dagis=/ men vill inte se barn fara illa elr så,har jag aldrig velat,jag mår skit då jag ser det | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:24 | |
![]() | RAUBTIER; håller med dig. Finns SÅ många man kune ta hand om i första hand!! De rumänska barnhemsbarnen. t.ex. Själv tycker jg om hundar. Har en hittehund från rumänien, han var så mager och svag då jag hittade honom att han föll då han försökte vända sig. Mycket vacker idg, trots defekter p.g.a. undernäring. Har även en polsk hund med liknande bakgrund, har även hon sakta börjat ta form som individ psykiskt och fysiskt med tiden. Ta du hand om dem som kommer i din väg, så ska du se att allt faller på plats. :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:25 | |
![]() | nettan:jag vill bära,föda å ha barn som jag å den jag älskar har skapat,dom tankarna å känslorna finns i mig å adoptera just eftersom de finns barn redan som behöver en familj å jag är verkligen öppen för att ta emot ett barn till min | |
| RAUBTIER | 2009-09-03 22:25 | |
![]() | ja fast jag tror nog inte att mina gener är så mycket att föra vidare. om jag fått välja idag hade jag nog faktiskt valt att sluppit blivit född från första början. hade nog mått bättre som ett missfall faktiskt. | |