Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:27 | |
![]() | Nästa gång får du skriva, Robban :) Jag borde diska :P | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:28 | |
![]() | :-) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:32 | |
![]() | Eller, han kan diska här så kan jag skriva lite istället | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:34 | |
![]() | Det låter bra, Linn. Rätt person på rätt plats. :-) | |
| Tess 08 | 2009-10-31 17:37 | |
![]() | En kvinna opererade sig... hon har mycket små bröst och pga cancer hade ena bröstet tagits bort. När jag träffade henne var hon nyopererad och hon hade då lagt in silikoninplantat (kanske stl A, max en liten B) och hon berättade då att hon varit på kliniken tidigare, men pga hennes emotionella tillstånd ville de vänta ett tag. Hon fick vänta i ett år innan de gjorde operationen... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:59 | |
![]() | Nu ska jag berätta varför min man inte diskar idag, han är väldigt duktig med det annars. För några dagar sen fastnade en gammal, rostig metkrok i hans tumme. Han skar loss kroken själv med sin kniv. Det blev ett ganska fult sår. Jag övertalade honom att åka och få stelkrampspruta nästa morgon. Man kan inte anklaga norrlänningar i gemen, för att belasta sjukvården i onödan. Hoppas han inte behöver skönhetsoperera tummen. | |
| Tess 08 | 2009-10-31 18:01 | |
![]() | Det blir nog lite plastik sedan så han inte behöver gå omkring och generas över det hemska ärret :) | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 18:05 | |
![]() | Gosh, vilken smärta. Nu vet jag ju inte hur kroken satt, men ibland är det bäst att köra kroken genom fingret och sedan bita av hullingen med en tång. Men men, inget roligt med krok i fingret (eller spik i foten). :-) | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:08 | |
![]() | Alla vill vi vara snygga, och med åren behövs det ju lite finslipning här och var, speciellt om man fött barn så jag tycker det är bra att det finns som alternativ :) Vet massor med tjejer som fixat till sig men även många killar... Finns ju makeup för killar med nu :) | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:46 | |
![]() | Ida, du är väldigt... klyftig. ;-) | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:51 | |
![]() | *LOL* / Och du är väldigt...humoristisk ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:54 | |
![]() | I Storängsbotten finns en bra klinik. Typ vid ONOFF. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:55 | |
![]() | Kul kille <--- Men min vemodiga själ gråter. Kan man operera själen, månntro? Jag vill ha en totalt sorglös själ. ;-) | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:56 | |
![]() | Vid ONOFF, ha ha. En Ipod och en ny hylla, tack. :-) | |
| Leopardhonan | 2009-10-31 23:35 | |
![]() | Jag tror de flesta killar vill ha kvinnor som ser ut som kvinnor=former.. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 23:39 | |
![]() | Min man älskar mig oavsett. Han sa det senast idag. | |
| Tess 08 | 2009-11-01 01:21 | |
![]() | Rob är ju en "assman" :) | |
| SylphiD | 2009-11-01 03:29 | |
![]() | Jag har varit med tjejer som har låtit operera sig på diverse ställen, och med min erfarenhet kan jag klart och tydligt säga att jag föredrar äkta vara. Så stå på er ni som är för naturlighet! Det är ni som är vackra! | |
| Gautama | 2010-11-17 20:19 | |
![]() | Läste denna artikel och blir lite sorgsen att man inte kan vara mer nöjd med sitt yttre än att utsätta sig för detta:-(( Nu kunde det ju gått så här vilken operation hon än gjort iofs. Men sorgligt ändå att inte fler tänker på riskerna man utsätter sig för under en operation. Att välja att göra en operation som inte är livsnödvändig har jag svårt att förstå. www.aftonbladet.se/n...81 36659.ab | |
| blue_moon | 2010-11-17 22:43 | |
![]() | Uppdrag Granskning ikväll tog upp fallet Christina Hedlund och visade på skrämmande brister i det polska sjukhusets postoperativa rutiner och personalens kompetens. Eftersom hon fått upprepade doser kraftigt smärtstillande under den 2½ timmar långa operationen borde man fortsatt att övervaka hennes puls, blodtryck, andningsfrekvens, syremättnad och vakenhet TILLS HON VAKNADE! Hon borde kanske även ha fått antidot för att vakna snabbare. I stället kördes hon redan en kvart efter OP ut till sin väntande make i patientrummet och lämnades där ensam med honom. HAN påpekade att hon var blåaktig i ansiktet och hade låg puls, men personalen avfärdade detta som normalt. Sen att den svenske förmedlaren på Medica Travel gjorde sig oanträffbar i stället för att stötta anhöriga efteråt och ljög när han ställdes mot väggen av reportrarna gör denna mardrömshistoria etter värre. Man tror knappt det är sant! Men det är bra att detta sänds, eftersom det tydligen är många reser till Polen, Estland och Thailand för att göra plastikoperationer billigare och snabbare... svt.se/2.2232/uppdra...gr anskning | |