Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 351 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snorklan | 2010-09-02 10:16 | |
![]() | Han har nog en gnutta samvete ändå och det var ju rart.. Men nånstans tror jag han hyser någon förhoppning om att allmänheten skall tro honom vara oskyldig (då åklagaren gick på så hårt om det ekonomiska motivet) så han inte blir påhoppad och ihjälslagen av någon annan buse.. | |
| Ässät | 2010-09-02 11:01 | |
![]() | Klart han vill att alla ska tro att han är oskyldig..eller åtminstone inte girig. Det måste svida som fan om han är oskyldig..precis som om han tog livet av henne i onödan. | |
| Savi | 2010-09-02 11:01 | |
![]() | Han kanske är helt sinnesförvirrad,men jag tror han är oskyldig.Jag håller på Mats Alm! | |
| Ässät | 2010-09-02 11:03 | |
![]() | Om han är skyldig menar jag | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-02 12:41 | |
![]() | Sedan skriver han en bok och tjänar lika mycket och lite till. | |
| Minta | 2010-09-02 13:02 | |
![]() | Han är skyldig (inte dömd därför att kroppen var förstörd, men skyldig i mina ögon), han vill väl ha ett fortsatt liv i familjens och allmänhetens ögon. Han hade nog tänkt sig att pengarna skulle vara mer lättförtjänta. Eller så dödade han henne i hastigt mod och pengarna saknade betydelse. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-09-02 19:41 | |
![]() | klart han är skyldig. Hans totala förvirring räddade honom. Leif GW Person sa endast grattis. Fallet är solkklart, finns inga fällande bevis bara. Snubben tog foto på sig själv vid Kungsträdgården och var ute och surfade på internet nät han egen utsago låg i en baklucka. Allting faller ju på sin orimlighet i hans story. I USA hade han fått en fällande dom, det är jag övertygad om! | |