Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående20 028

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bj-olle2010-06-30 18:24
Antal inlägg: 3350

gnill: en gnällig skåning? ;)

Guanyin - Ej medlem längre2010-06-30 18:27
Antal inlägg: 1120

gnill är en kvinna med skinn på näsan. Hon är författare och bor i en Stockholmsförort. Hennes son som är rätt liten är hennes ögonsten och tillsammans med honom kommer sommaren fördrivas i diverse vattenhål. De gillar att resa. gnills favoritmat är isterband och stuvad potatis och det äter de alltid då de hälsar på hennes föräldrar. I hemmet bor även en rar man (dock icke gossens far) och två marsvin.

bj-olle2010-06-30 18:43
Antal inlägg: 3350

gnill alltså som gnäll på skånsk dialekt.

jag ska sluta spamma tråden nu. sorry.

Guanyin har en tatuering. helt säkert. och barn. kanske har hon tatuerat in nånting på kinesiska, eftersom guanyin är nåt kinesiskt religiöst som har med barn att göra (har jag för mig)... Hon är bra på att laga mat på det sättet att hon alltid kan fixa nåt tufft från förutsättningarna, men har ett par specialrätter hon gör otroligt bra.
hårdrock på stereon, men ganska blandade skurar när det kommer till musik i allmänhet. ett som är säkert är att den som diskar får välja musik, tyvärr kom regeln till för att nån brukar vara den som diskar....
Guanyin har rest, några vändor till kända platser, men också till ett par som de flesta nog inte har en aning om vart de ligger. Har alltid jobbat. skinn på näsan från start, och handlingskraft. humorn är ofta väldigt svart och stämningen är trevlig och avslappnad. glimten i ögat och har hon inte slutat röka så har hon iallafall slutat svära så himla mycket.
vet sin favoritdrink, vet sin favoritmöbel. vet vad hon gillar hos folk och vet vad hon inte gillar. kan en otroligt bra grimasch att skrämma barn med

peter2010-06-30 20:24
Antal inlägg: 1710

ljusskygg poet...vars autograf blir nästintill ovärderlig sedan han gått ur tiden.....

AlexandraTo2010-06-30 20:51
Antal inlägg: 37

Peter är en alldaglig man som gillar att grilla. Han dricker gärna en öl eller två vid tillfällen och tycker att Formel1 är himla spännande att se på tv. Han njuter även av natur och friluftsliv. Kanske jagar han sin egen stek till grillen.

Fnesa Plugg2010-06-30 20:56
Antal inlägg: 108

Alex pluggar till sjuksyrra och trivs med livet. I sitt förra liv var hon husmor i köket på en folkskola, hon trivs nämligen vid spisen och att expreimentera med vad som finns i skafferiet. Drömmen är ett gammalt torp som hon får inreda själv.

CroCop862010-06-30 21:10
Antal inlägg: 445

Fnesa Plugg är en man i sina bästa år och älskar livet. Innerst inne är han en romantiker men har ännu inte funnit Kvinnan. Gillar att fiska och umgås med vänner samt sitt jobb. Jobbar kanske som mäklare.

amarante - Ej medlem längre2010-06-30 21:18
Antal inlägg: 5

CroCop pluggar ekonomi och jobbar som callgirl i hemlighet. Hon har en rik och snygg pojkvän som bjuder henne på dyra middagar på mina restauranger. Hon tränar Yoga och börjar alltid dagen med ett stort glas vatten.

gnill2010-06-30 21:21
Antal inlägg: 1942

Guanyin: Hahaha , du hade läst på lite ;). Men inga marsvin hos mig i alla fall.

CroCop862010-06-30 21:33
Antal inlägg: 445

Hahaha.. ha! Du fick iaf rätt på en sak. Och det är att jag börjar dagen med ett glas vatten innan frukost.

Labret2010-06-30 21:51
Antal inlägg: 434

CropCop86: Är en tuff och bestämd liten dam!
Hon bor i Göteborg och gillar musik i stil med det som spelas på metaltown, där hon såklart befann sig när det var!
Hon har en orm som hudsdjur men gillar även kattor.

Subutai2010-06-30 21:57
Antal inlägg: 234

CroCop86 är en oberäknelig person med en släng av narcisstisk personlighetsstörning. Sent på nätterna kollar hon på UFC, och önskar att det var hon som faktiskt är CroCop och får slå personer blodiga i octagonen. Hon extraknäcker som dominatrix, men annars som fritidslärare. Till maten dricker hon gärna vin, men aldrig såpass att hon blir påverkad, eftersom hon är rädd att förlora kontrollen. Tränar på gym 2 gånger i veckan med lätta vikter och löpband. Hon hamnade i Norge efter hon följde sin livskärlek, som precis hade fått jobb där.

niala222010-06-30 22:23
Antal inlägg: 796

ung glad kille med studentikosa beteenden, trevlig och kanske något barnslig, en bra pojkvän, gillar att resa och steka, jag tänker medelhavet, hyfsade betyg, jobbar som hantverkare, eller borde göra. Kommer från arbetarfamilj, de har en gul hund (golden).
Tränar inte så mycket, gasnka smalt lagd.

morsans syrr2010-06-30 22:39
Antal inlägg: 2311

Glad giraff från savannen !

Guanyin - Ej medlem längre2010-06-30 22:47
Antal inlägg: 1120

morsans syrr är en pigg och glad kvinna som arbetar som kontorist men i själva verket är det långt ifrån hennes drömyrke, hon skulle hellre satsa på arkitektur. Betygen räckte dock inte riktigt till och inte orken heller för den delen. Inga egna barn, men stolt moster till fem. Familjen består annars av en man som hon inte riktigt bestämt sig för att behålla samt ett otal dammråttor.

(Du hade lite rätt iaf bj-olle :) Jag är dock värdelös på att laga mat, tatueringen är icke kinesisk och mina resmål är tråkigt vanliga).

morsans syrr2010-06-30 23:00

Mina betyg räckte till drömyrket, frisör.
2 egna goa grabbar o moster till 6...
Diverse män har jag inte behållit o samlar inte heller på dammråttor..=)
Pigg o glad stämmer dock!!

Guanyin är en självständig kvinna som inte behöver nån karl för att känna sej hel. Utbildad socionom, trivs med jobbet .
Meditation o Yoga är en självklarhet.
En dotter!

mrperfect2010-06-30 23:20
Antal inlägg: 11437

morsans syrr
är en trevlig , gladlynt person som gillar människor och barn, har set ttill att hon ofta får vara barnvakt så att hon får omge sig med 9 barn, som hon får bjuda på saft och bullar :)

Lite disträ kan man kanske bli i en sådan omgivning så hon brukar glömma saker, senast då hon skulle skaffa nick på BETA då hon glömde A.

Men det gör inget, A ger ju bara en poäng :P

Hon samlar inte på dammråttor men på pengar, hon håller på med sin tredje miljon nu, synd att hon misslyckades med de två första :/

Men tack vare meditation så uppnår hon nirvana UTAN att någon man är närvarande, sådant är få förunnat!

Hon gillar smycken och att man beundrar hennes hår, därför uppträder hon ibland på frisörtävlingar både som tävlande och som den person som man gör frisyr på!

Rena klippet m a o

peter2010-06-30 23:40
Antal inlägg: 1710

mrperfect är en matematiklärare på gymnasiet. han bor i radhus med fru och två tonårsbarn..övre tonåren.....han gillar fotboll...och är väldigt händig...kör Ford...

morsans syrr2010-06-30 23:43

Du e för söt!
Haha!

mrperfect är en man man kan lita på om man lyckas ta sej igenom hans skyddsfasad.
Han e egentligen en ganska blyg kille som morskat upp sej efter skilsmässan.
Tyvärr blev det inga barn vilket han e ledsen för.
Jobbar med IT...

morsans syrr2010-06-30 23:44

Peter, ja han bara är!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?