Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tinaol | 2011-03-01 14:23 | |
![]() | Gå in på skjutsgruppen på fejan så fixar ni billig transport! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-01 14:35 | |
![]() | Som att be om att bli våldtagen/rånad jöö. | |
| Tinna | 2011-03-01 14:47 | |
![]() | Hanna. Bus4you - Jönköping-sthlm, kostar 274kr.. Inte jättedyrt med andra ord. :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-01 14:53 | |
![]() | I'm one step ahead of you... :) Har redan kollat allt sånt. Ska dessutom åka på fredagen ;P | |
| Tinna | 2011-03-01 15:01 | |
![]() | Hanna. Ah. ;) Har du fixat boende i sthlm? Fan, nu blev jag sugen på att åka på festen, men passar inte denna helgen. :P | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-01 15:05 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X Egenskap X juanco X Cirela X Dyslekso X Banni X Panikism X -Nephelia- X gnill X Watchman X yogamama X Behringer X -50- X Ladysol X Robban X mrperfect X nuitsdeyoung X Troligen/Kanske/Tittar förbi: vita_syrener fattaringet tiptina Challe_B Locomondo nygiants ramsay ? Folk jag önskar svar ifrån: Bulimiker Astridnils mr-z CroCop86 HUSMUSEN2 RULLO Araknoidea Yone verbier Raketsonny Lasse Pöysti creolen1 sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man jordgubb_40 Yukon3 Huzan + 2 remvanrijn bratkid2 tinaol Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Hoppas fler svarar. Ja, nej eller kanske spelar ingen roll. :) Bara man vet att folk e med på att det är NU på lördag. Puben kan behöva veta ifall vi blir 20 eller 30. | |
| tinaol | 2011-03-01 15:19 | |
![]() | Tinaol fortfarande inte säker..kommer inte veta förns i sista stund. | |
| mrperfect | 2011-03-01 18:19 | |
![]() | Om Tinaol kommer så kommer jag att ta upp en förhandling om hennes civilstånd :D | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-01 19:15 | |
![]() | tant fortfarande hopptävling för dottern. kan jag byta bort kommer jag förbi. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-01 19:17 | |
![]() | men se där... gissa varför du fick ett "?" :) se till att fixa bort hoppningen o ta dig nu dit | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-01 22:04 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X Egenskap X juanco X Cirela X Dyslekso X Banni X Panikism X -Nephelia- X gnill X Watchman X yogamama X Behringer X -50- X Ladysol X Robban X mrperfect X nuitsdeyoung X Yukon3 X Troligen/Kanske/Tittar förbi: vita_syrener fattaringet tiptina Challe_B Locomondo nygiants ramsay ? tinaol Bulimiker Folk jag önskar svar ifrån: Astridnils mr-z HUSMUSEN2 RULLO Araknoidea Yone verbier Raketsonny Lasse Pöysti creolen1 sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man Huzan + 2 remvanrijn bratkid2 Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Hoppas fler svarar. Ja, nej eller kanske spelar ingen roll. :) Bara man vet att folk e med på att det är NU på lördag. Puben kan behöva veta ifall vi blir 20 eller 30. | |
| remvanrijn | 2011-03-01 22:28 | |
![]() | Numsan;är vi bara 2 som åker, bränner vi 700 spänn bensin enkelresan... Vi borde satsa på en fest härnere, så kan vi lägga pengarna på dricka =) | |
| Litenfot | 2011-03-02 17:49 | |
![]() | Jag och C22 kommer,bara vi hittar dit :) | |
| Tinna | 2011-03-02 20:46 | |
![]() | Rem. Jag, Nulltj och Numsan ska ha en minifest i Malmö imorgonkväll. ;) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-02 21:14 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X Egenskap X juanco X Cirela X Dyslekso X Banni X Panikism X -Nephelia- X gnill X Watchman X -50- X Ladysol X Robban X mrperfect X nuitsdeyoung X Yukon3 X Litenfot X C22 X Troligen/Kanske/Tittar förbi: vita_syrener fattaringet tiptina Challe_B Locomondo nygiants ramsay ? tinaol Bulimiker yogamama Behringer spillmåns Folk jag önskar svar ifrån: Astridnils mr-z HUSMUSEN2 RULLO Araknoidea verbier Raketsonny Lasse Pöysti creolen1 sus50 JOUE Dudeniro bajen01 sam9man bratkid2 Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Hoppas fler svarar. Ja, nej eller kanske spelar ingen roll. :) Bara man vet att folk e med på att det är NU på lördag. Puben kan behöva veta ifall vi blir 20 eller 30. (Tackar för alla svar jag fått hittills/under dagen) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-03 18:42 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X Egenskap X juanco X Cirela X Dyslekso X Banni X Panikism X -Nephelia- X gnill X Watchman X -50- X Ladysol X Robban X mrperfect X nuitsdeyoung X Yukon3 X Litenfot X C22 X HUSMUSEN2 X Troligen/Kanske/Tittar förbi: vita_syrener fattaringet tiptina Challe_B Locomondo nygiants ramsay ? tinaol Bulimiker yogamama Behringer spillmåns Folk jag önskar svar ifrån: Astridnils mr-z RULLO verbier Raketsonny Lasse Pöysti creolen1 sus50 JOUE Dudeniro bajen01 sam9man bratkid2 Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Hoppas fler svarar. Ja, nej eller kanske spelar ingen roll. :) Bara man vet att folk e med på att det är NU på lördag. 2 dagar kvar nu :D | |
| nettan23 | 2011-03-03 18:55 | |
![]() | Ha det så kul alla, vill höra allt sen! ;) | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-03 19:03 | |
![]() | Om man inte har för avsikt att deltaga i festen så finns det heller ingen anledning att delta i just den här tråden. Sättet som inlägget skrev på retade upp folk och därför är det också raderat. Ha nu en riktigt trevlig fest allesammans. =) Mouche | |
| Telekinetisk | 2011-03-03 23:32 | |
![]() | Jag och Saraca kommer :) | |
| saraca | 2011-03-03 23:41 | |
![]() | Precis ja, jag ska tydligen också dit. Ses på lördag! :) | |