Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-17 11:36 | |
![]() | nancy- du ska vara med i ambivalenta veckan. två rätter bjuds genomgående, rött o vitt vin etc och ingen kan bestämma sig. retar sig någon hyr vi megafon och vrålar brandtal med knytna nävar och rättrådighet i blick på torgen. | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-17 11:37 | |
![]() | skickar in anmälan omedelbums | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-17 11:38 | |
![]() | :) | |
| Nancy_B - Ej medlem längre | 2011-02-17 11:40 | |
![]() | fan nu förlorade jag 30 poäng för att jag höll mer koll här än på spelet. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-17 19:58 | |
![]() | Å vet ni vad; nu frångår dom gayvecka för att fokusera på parvecka... hujeda mig.... nu kommer alla singlar skrika i högan sky. | |
| Gautama | 2011-02-17 20:00 | |
![]() | Kände mig också lite orolig nu när jag hörde att det skulle ha parvecka. Vad har det med maten att göra? | |
| magnusito | 2011-02-17 20:01 | |
![]() | Men om det nu inte spelar nån roll så varför göra en sak av det då??????????????????????? ?????????? | |
| spritfestare | 2011-02-17 20:01 | |
![]() | Men tänk om det handlar om BÖGPAR eller FLATOR som är ihop!!! Jeezez. Vart är världen på väg? | |
| magnusito | 2011-02-17 20:03 | |
![]() | Det är så härligt med alla generösa människor här. Man får finnas och ingen har nåt emot. Vilket härligt ovanifrånperspektiv. | |
| Gautama | 2011-02-17 20:03 | |
![]() | Nämn det inte ens spritfestaren, om det är ett gaypar så får man ju reda på att de ligger med varann och sex och matprogram går inte ihop. | |
| Tommy 1979 | 2011-02-17 20:12 | |
![]() | Om man nu ska vara lite seriös: många kommentarer är i stil med att "Jag vill inte veta vad folk har för sig i sovrummet, det har inget med matlagning att göra" eller liknande. Som om homosexualitet enbart skulle ha med sex att göra? Hur kan det komma sig att det tycks vara så lätt att genast börja fokusera på sex så snart det handlar om homos? Fast det är väl en annan diskussion, i och för sig.... | |
| Tess 08 | 2011-02-17 20:18 | |
![]() | Eftersom jag skrev liknande kan jag ju svara... Har skrivit detsamma i andra trådar angående tex motspelare här på Betapet... Har inget intresse vem de har sex med heller... Vill bara spela mot trevliga tjejer och killar :) Förutom just sexbiten (eller kärlek eller hur man nu ska förklara det) är vi människor otroligt lika (om man undantar själva könet) vilket gör att det är lätt hänt att komma in på sex... Kan inte se någon större skillnad på heteropersoner och de homos jag känner.... förutom just vem de har sex med.... (en vän och ex-betapetare som är gay höll med om att jag var värsta homofoben *ASG* eller vad det nu var hon tyckte) | |
| apbur | 2011-02-17 20:23 | |
![]() | "Som om homosexualitet enbart skulle ha med sex att göra?" Det är ju det enda som skiljer homo från hetro. Vem man väljer att ha sex med. Det heter ju trots allt homoSEXUALITET. Hallå. | |
| apbur | 2011-02-17 20:24 | |
![]() | hetero ska det ju stå :) | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-17 20:25 | |
![]() | Det var ett förbannat jävla tjatande om en liten jävla pettitess. Det är temavecka, vilket det varit ungefär 2 gånger av de 528 000 veckor programmet visats. Som påtalats ungefär tre gånger enbart här i tråden samt ungefär två gånger i själva programmet (som många av er inte ens tittar på, men kan uppenbarligen bara måste tycka till om ändå) att det är gayvecka med anledning av QX-galan samt att det är den så kallade Regnbågsveckan. Om ni är så himla ointresserade av vad folk har för sig bortom sin "huvudsysselsättning" kan ni ju sluta att läsa om vad alla kändisar gör när de inte sjunger, spelar in film, skriver böcker eller spelar fotboll. | |
| Gautama | 2011-02-17 20:26 | |
![]() | Men åt andra sidan apbur så när du ser heteropar i ett matprogram så tjatas det inte om att man inte vill veta vem de har sex men. Men det görs det ständigt när det är homosexuella. | |
| apbur | 2011-02-17 20:36 | |
![]() | Jag har inte tjatat om nåt och jag tycker en sådan kommentar är onödig och löjlig såvida det inte är så att gayparet verkligen talat om sex i ett matlagningsprogram. Jag förstår ändå att folk tycker det är fånigt när homosexuella ska särbehandlas på det sättet. Folk tycker alltid att kändisar varit intressanta. Ingen bra jämförelse om du frågar mig. Det kan ju vara lite spännande med andra minoritetsgrupper som dvärgar och färgblinda. Varför känns det inte ok att ha temaveckor med dvärgar? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-02-17 20:43 | |
![]() | Tyra har haft det: www.youtube.com/watc...5d 23DT6ST0 | |
| Tess 08 | 2011-02-17 20:44 | |
![]() | Jag vete 17 om jag tycker "parvecka" är speciellt intressant heller... Som jag skrivit tidigare hade det varit mer intressant med Vego-vecka eller (om man nu ska dra in folk i grupp) tex längdskidisar eller tyngdlyftare eller nåt.. eftersom de kanske ser mat på ett annat sätt och hur de tänker inför tävling eller så. Hoodman?? Fattar inte vad ditt inlägg går ut på? Vi har alla kommit fram till att det är med anledning av QX-galan, men man kan väl ändå få diskutera saken rent teoretiskt? Vill du inte vara med i diskussionen bör det vara rätt enkelt att bara strunta i att öppna tråden? eller...? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-02-17 20:55 | |
![]() | Det hade kanske varit naturligare att ha med ett eller flera gaypar i parveckan istället för att ha en gayvecka som något exotiskt? Det hade varit den snyggaste lösningen me thinks. | |