Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 213 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-12 22:39 | |
![]() | jag tror att svenskar är mer avundsjuka än andra,och att dom med lågt iq är mer avundsjuka en dom med högt iq,den svenska avundsjukan är inget påhitt | |
brava | 2013-01-12 22:41 | |
![]() | HB : för att hänga på Black Mirrors inlägg och ditt svar... Jag blir provocerad av personer som har en sådan strategi som du. Vet inte vad du får ut av att diskutera utan att bidra med något av egna tankar och synpunkter. Visst några smulor uppmärksamhet för att man irriterar sig, men annars?z | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 22:44 | |
![]() | brava; har du hört talesättet: "en människa är inte större än vad som gör henne arg" Du måtte vara väldigt liten.. :) | |
brava | 2013-01-12 22:47 | |
![]() | Önskar jag vore några kilo mindre - men arg? | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 22:50 | |
![]() | Du säger dig vara såväl provocerad som irriterad... Där hjärnan tar slut tar nävarna vid sa någon. Vänligen argumentera sakligt! | |
brava | 2013-01-12 22:54 | |
![]() | Suck, förstår du inte vad jag menar? Eller förnekar du att du inte har kommit med några egna synpunkter i denna diskussion. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 22:58 | |
![]() | Nej jag förstår dessvärre inte vad du menar. Jag förnekar heller inte att jag inte kommit med några egna synpunkter i "denna diskussion" Tycker du att jag borde ha gjort det? Varför? Och vad handlar "denna diskussion" egentligen om enligt dig? :) | |
brava | 2013-01-12 23:08 | |
![]() | På B svarar jag att enligt mig så blir en diskussion mer givande om alla parter bidrar med egna synpunkter. På A svarar jag ja. På C svarar jag med det som jag skrev vid 13:34 igår. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 23:12 | |
![]() | Hmm. Blev inte mycket klokare av det svaret.. Jag är kanske lite dum. | |
brava | 2013-01-12 23:17 | |
![]() | 2013-01-11 21:58 | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 23:20 | |
![]() | Vill du lägga fokus på detta ditt uttalande?; "jag har märkt att en typ av skryt kan man faktiskt ägna sig åt i detta janteland. nämligen att hävda att man är dålig på något som man uppenbarligen är bra på. ungefär på samma tvärtomlogiska sätt som man kan lufta sina rasistiska åsikter genom att inleda sina uttalanden med "jag är inte rasist men..." | |
Lill-IT | 2013-01-12 23:23 | |
![]() | Det är lite skämmigt att flagga med bra resultat.. spelar ingen roll om det rör sig om IQ-test, betyg, högskoleprov eller något annat. Det är väl den där jantelagen som sitter så djupt rotad i oss.. Gud nåde den som tror att den är bättre än andra på något. | |
brava | 2013-01-12 23:24 | |
![]() | jag känner igen ditt sätt eftersom jag har haft en fosterson som brukar göra sådär. jag menar väl med det jag nu tänker skriva så ta inte illa upp. jag tror att du liksom spelar dum för att inför dig själv kunna tänka haha va dumma de är som går på det, och så känner du dig smart som lyckas blåsa de där mensaidioterna som tror att de är så smarta, på ett ungefär. | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-01-12 23:24 | |
![]() | Jag brukar tro att den som flaggar, är väldigt osmart istället. Haha. | |
pabster1 | 2013-01-12 23:26 | |
![]() | ja herr banan jag delar ditt påstående om dig själv. | |
MunLäder | 2013-01-12 23:29 | |
![]() | Vad är problemet? Senast jag gjorde IQ-test gick det skitbra. Men det är ingenting jag anser gör mig till en bättre människa, eftersom testerna i mina ögon är helt meningslösa. Det var en tidigare arbetsgivare som tyckte att det var käckt att testa alla tilltänkta anställda innan de blev anställda. Han blev impad och jag fick jobbet. Det sa dock ingenting om min lämplighet eller mitt intresse för tjänsten som sådan. Men att skämmas för sitt testresultat är bara fjantigt. | |
brava | 2013-01-12 23:31 | |
![]() | snövit: ja på ett sätt är det ju inte så smart att sticka ut hakan - eftersom det finns ett slags tabu i att tro att man är nån - vilket väl egentligen är ganska tragiskt. Måste citera Bob Hund bara för det: "jaha här sitter jag och duger"- ganska underbart och befriande visst | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-12 23:33 | |
![]() | Med en druckens vissenhet vill jag hävda att den sk jantelagen är en fabricerad sak. Kan någon vettig person säga att jag har fel och också definiera vad sagda lag skulle innebära? | |
brava | 2013-01-12 23:37 | |
![]() | Jantelagen är en "fabricerad" sak. Nämligen av Aksel Sandemose om jag inte minns fel. | |
pabster1 | 2013-01-12 23:38 | |
![]() | herr banan kan väl wikipedia jantelagen själv..... | |