Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 617 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klotjohan | 2008-06-11 14:28 | |
![]() | Vet du hur man får en blondins ögon att tindra? Jo, man lyser med en ficklampa i ena örat. | |
| gamblor | 2008-06-11 14:49 | |
![]() | Vad heter Elvis bror? Tolvis. | |
| Helena79 | 2008-06-11 14:55 | |
![]() | -Jag fryser - Ställ dig ett hörn då, där är det 90º. | |
| andromas | 2008-06-11 15:18 | |
![]() | Jag drar dem alla tre: Korna betade, och det var på ängen. En målare målade ett staket, och det var vitt sen. Jag hittade en sak, och det var grejen. Okej, de var väl nästan okej. Det värsta då: -Vad är det för skillnad på en apa? -Den kan varken cykla. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:20 | |
![]() | Jag känner faktiskt en apa som kan både cykla. | |
| Damage | 2008-06-11 15:23 | |
![]() | Två bagare och en smet... Det var en gång och den blev grusad.. Öl är hälsa, hälsa ofta.. (pappas favorit) | |
| mrwoo | 2008-06-11 15:46 | |
![]() | en polares farbror berättade detta, han var själv med om det: Han och hans dejt för kvällen var på skolbalen och i klassen var det en kille som hade vattenskalle. Hans dejt tyckte så synd om honom för han kom dit helt ensam och beslöt sig för att om han kom fram och frågade om en dans skulle hon säga ja. Han kom fram och mycket nervöst frågade han om han fick en dans varpå hon svarar (utan att tänka sig för): "jätte gärna". Killen blir knäckt och går därifrån.. | |
| Uffetuffe | 2008-06-11 20:25 | |
![]() | Fan,,jag har tappat klockan!! Ring SJ då...de spårar ur,,, | |
| chrispe | 2008-06-11 20:28 | |
![]() | My name is Fritzl, I live on the second floor. I live upstairs from you, guess you never seen me before. If you hear something late at night, some kind of trouble some kind of fight. Just don´t ask me what it was, Just don´t ask me what it was. Ganska smaklös! | |
| Uffetuffe | 2008-06-11 20:28 | |
![]() | Saddam Hussein kom fram till mig med en apa på huvudet... Hur fan gick det här till då? frågade jag Det började med en böld i arslet svarade apan | |
| arf | 2008-06-11 21:10 | |
![]() | två hästar från skåne var på besök i stockholm när de kom tillbaka frågade deras vänner hur de hade det de svarade: Det var kul men hötorget var en besvikelse ha ha ha ha haaa | |
| arf | 2008-06-11 21:11 | |
![]() | Fan,,jag har tappat klockan!! Ring SJ då...de spårar ur,,, hahahahaha | |
| Uffetuffe | 2008-06-11 22:15 | |
![]() | En kvinna låg i koma på sjukhuset då en sjuksköterskan tvättade hennes nedre regioner...Hon ryckte till en aning och sköterskan provade igen,,och ja,,hon ryckte till lite...Den äkta maken tillkallades för att få förklaringen att det har hänt att oralsex har fått kvinnor i koma att vakna ...så han fick en timme ostört med sin fru. Efter en timme kom han ut och sa till sköterskan att han trodde att hans fru hade dött. VA!! sa sköterskan,,vad hände?? Mannen svarade: Jag tror hon kvävdes | |
| Sharlan | 2008-06-11 23:33 | |
![]() | Vad är det som är rött, vitt och svart och åker runt runt? En pingvin i en mixer. | |
| Caligatia | 2008-06-11 23:48 | |
![]() | What's brown and sounds like a bell? - DUNG! | |
| Framtung | 2008-06-12 01:31 | |
![]() | Två hästar var ute och flög, Den ene var svart den andre vit. Plötsligt sa den svarte till den vite: " Du, jag flyger mycket fortare än dig!" - Ja sa den vite då... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-12 03:15 | |
![]() | Ett gott skratt förlänger livet, men att roflolla kan vara väldigt skadligt. www.dailymail.co.uk/...rr est.html | |
| Uffetuffe | 2008-06-12 07:55 | |
![]() | Vad är det för skillnad på en stork? Båda benen är lika långa,,,särskilt det högra | |
| Uffetuffe | 2008-06-12 09:26 | |
![]() | En kille störtade rätt ner i djungeln med sitt flygplan...när han vaknade upp så var han omringad av flera hundra dreglande kannibaler med spjut. Fan,,nu är det kört tänkte han. NEJ MIN SON hörde han i huvudet,,,DET ÄR INTE KÖRT. Vem är det som talar tänkte killen DET ÄR GUD SOM TALAR, GÖR SOM JAG SÄGER...TA SPJUTET FRÅN NÄRMASTE INFÖDING OCH SPRING ÖVER GÅRDEN OCH STÖT DET I HJÄRTAT PÅ HÖVDINGEN. Killen tog spjutet och sprang över gården och stötte det djupt i hjärtat på hövdingen så ha dog på stört. Nu då nu då? tänkte killen NU ÄR DET KÖRT! sa gud | |
| Mnd | 2008-06-12 11:26 | |
![]() | Two cows were talking to one another in Washington. One says to the other, "What do you think about this mad cow disease?" The other cow says, "What do I care, I'm a helicopter!" | |