Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2007-06-01 10:23 | |
![]() | Det märks tydligt att detta inte är ett fotbollsforum, då folk verkligen tar åt sig av t.ex. tattare, pack, råttor osv. På andra, mer renodlade fotbollsforum kallar sig saikarna själva för råttjävlar, liksom Djurgårdarna kallar sig för apor. Varför skulle jag inte få inleda diskussioner som inte funnits innan? Någon ska väl börja, annars kan man lägga ner hela forumet. Finner ingen vits med ett forum utan diskussionstrådar. Och varför ska man inte få kritisera en laguttagning? Det jag kommenterade var nedflyttningen av Wilton. Tyckte du den var funktionellt duglig i en match där solna var tvungna att göra mål? Copyrats | |
| Miss_jk | 2007-06-01 10:23 | |
![]() | sarlina: Tillåt mig asgarva! =D | |
| KillDarlings | 2007-06-01 10:31 | |
![]() | sarlina: Fotbollslagens svans? Är det inte solna ik som går under namnet CopyRats? Stulna ramsor och suktan efter DIF-spelare börjar bli vardagsmat på Norra stå! För övrigt var ditt försök till schimpanshumor var verkligen festlig. En dolk i kranskärlet! vc vc solna ik | |
| Maybach | 2007-06-01 10:33 | |
![]() | miss_jk img510.imageshack.us...aj kgg8.jpg img170.imageshack.us...je ncu4.jpg img510.imageshack.us...f0 3ns5.jpg img84.imageshack.us/...rb yzy2.jpg img510.imageshack.us...en 6od3.jpg | |
| Maybach | 2007-06-01 10:33 | |
![]() | Aut Vincere, Aut Mori betyder Segra eller dö. På latin. | |
| KillDarlings | 2007-06-01 10:34 | |
![]() | Maybach: Åh det där jämför du med DIF och solnas tifon? Skada på hornhinnan? | |
| Maybach | 2007-06-01 10:38 | |
![]() | Djurgårns är rätt snyggt, det har jag itne sagt nåt om. Men dom har alltid samma, eller väldigt lika. Det suger. Och AIKs har jag aldrig klagat på, dom brukar vara härliga. | |
| Miss_jk | 2007-06-01 10:42 | |
![]() | Men kom igen nu, Maybach! Såg förjävligt ut! Vart hittar du det mäktiga i dom? Inga outlines, bara lite vitt och grönt. Kom igen när ni lärt er ett och annat! Pinsamma bajen! www.pixbox.se/pic_sh...63 990.html www.pixbox.se/pic_sh...63 989.html | |
| Maybach | 2007-06-01 10:48 | |
![]() | Det var några _gamla_ bilder jag hade sen länge. Och visst, era ÄR snygga men lika varann. Dessutom är Forza "vårat" ord. Hursomhelst så har bajen de bästa och flesta ramsorna/sångerna. Det är odiskutabelt. PS. Det var Hammarby som startade tifo i Sverige. 1994 hemma mot Trelleborg. | |
| Miss_jk | 2007-06-01 10:54 | |
![]() | Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Vad ser du för likhet mellan de två tifon jag länkade till. Syftar du på färgerna så kan det bero på att Djurgårdsskölden har just gult, rött och blått. Brajjens är ju verkligen mer fantasifulla! Ett stort stycke tyg med lite text på. Mäktigt! | |
| KillDarlings | 2007-06-01 10:59 | |
![]() | Maybach: Är du det sista vraket som lever kvar i myten? Jag trodde den dog 060828! | |
| Maybach | 2007-06-01 11:00 | |
![]() | Håller med om att mina bilder inte var de bästa. | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-06-01 11:14 | |
![]() | Vem leker hon egentigen, sorligt o läsa bara. "Jag och mina internetkompisar kallar varandra för apor o råttor" maybech du skämnmer ut ditt eget lag genom att ens länka till dom där bilderna. www.svenskafans.com/...ty pe=flash | |
| Miss_jk | 2007-06-01 11:19 | |
![]() | Mycket svårt att göra en sverigeflagga, för att sen, på given signal, byta till massa vitt med svarta streck... MaCktigt! | |
| OneW | 2007-06-01 11:20 | |
![]() | snälla rara lilla mis_jk.. lägg av med din grisiga attityd mot allt och alla! om du inte har läst de sista inläggen är det inte bara jag som tycker du är sorglig. Du är fruktansvärt respektlös mot alla. Det lustiga är att du har den här attityden i denna tråden. | |
| KillDarlings | 2007-06-01 11:41 | |
![]() | OneW: Du är inte lite präktig du! Du tar ju inte diskussionen, utan samlar bara på dig massa medelålders skitsnack. Klart det skall vara dispyter mellan två supporterfalanger (och då menar jag självklart i ordform). Det var ju du som hoppade på Miss_jk och beskyllde henne för okunnighet när hon ansåg att solna ik inte kan skylla på domaren vid varje förlust. När sedan Miss_jk vill ta en sakkunnig diskussion så svarar du bara skitnödigt. Fan står upp lite och förstå framförallt att det är sedan gammalt man ger varandra gliringar. RedlineRocks: Du har ju inga konkreta svar på Miss_jk:s konstruktiva analys om ert spel senast. Att ta åt sig när någon skriver solnatattare (som varit med sedan begynnelsen) är bara pinsamt. Det märks att du inte riktigt förstår jargongen mellan supportrar. Det är humor och nästintill lika präktigt som OneW:s sorliga och gråa inlägg. vc vc solna ik | |
| hugokolbaz | 2007-06-01 11:42 | |
![]() | Men för h-vete! Djurgården och AIK är ju som pest och kolera och nu för tiden är normala människor vaccinerade och immuna mot sån skit. | |
| KillDarlings | 2007-06-01 11:43 | |
![]() | För övrigt är det stor humor i Miss_jk:s mening om årslön! DIF lite drygare - lite finare! *apa* | |
| OneW | 2007-06-01 11:49 | |
![]() | Både solnatattare och Präktig! Man stiger i graderna. | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-06-01 12:02 | |
![]() | Vem fan är du då darlings, grisens make eller? Vadå analys, vi ägde dom sönder o samman och borde ha haft minst 2-0 efter 30minuter men att dif gör ett mål i en turlig kontring och för att sen med en handpass som dommaren förfarende ska ha blåst för, gör 2-1 vilket tar psykiskt på gnagarna och dif har spelet sista 7-8minuterna i halvleken, i 2a lhalvlek för aik spelet och djurgårdarna kommer i vissa kontringar då och då. jk, tror du glömde det snygga bengaltifot också, och deet var mäktigt och mkt snyggare än djurgårdens tifo som knappoast höll någon klass | |