Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 09:53 | |
![]() | Är sagan om ringen dålig Nilli? :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 09:58 | |
![]() | Källargubben, ja jag skrev ju nyss det haha. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:03 | |
![]() | Men Nilli, på vilket sätt är den dålig? Jag menar, jag tycker att Avatar är en fånig och förutsägbar film som är så jävla överskattad, men den är ju inte dålig för det. (En annan hypad film). | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:05 | |
![]() | Källargubben, ja jag tycker bara att den är urdålig. Det är ju en smaksak. Du frågar inte varför Snabba Cash är dålig. Tycker du själv att den är dålig eller? Jag skrev bara 2 filmer jag tycker är urkassa, tänkte inte skriva en novell om det haha :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:07 | |
![]() | Har inte sett Snabba Cash. Jag menar att det är skillnad på att vara ointresserad av en film. Jag menar, en välgjord film om dansband skulle ju vara outhärdligt att titta på, men den var ju välgjord. Sorry, jag ör nördig ut i fingerspetsarna :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:09 | |
![]() | Ja folk får tycka vad dom vill, att det är en välgjord film och blahablaha, jag tycker bara den är riktigt kass, dålig etc. Jag kan inte avgöra om den är välgjord eller inte. Den är bara sämst haha. Och jag skulle hellre se en långfilm om dansband. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:12 | |
![]() | Får folk tycka att andra folk har fel då? :) | |
| Defrob | 2010-08-17 10:13 | |
![]() | "det okända" svensk skitfilm, "performance" en psykadelisk usel film med Mick Jagger, Insemenoids (eller nåt sånt) 70-tals brittisk urdålig sci-fi. Sedan gillar jag inte Roy Anderssons nya filmer... mår illa av dom. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:14 | |
![]() | "det okända" kommer jag ihåg, den var riktigt kass, vad är dealen med skräckisar som gör att man önskar livet ur karaktärerna? Jag menar hon den där som skriker hysteriskt utan att sluta. Kill Her!!! | |
| Defrob | 2010-08-17 10:16 | |
![]() | Ja jag håller med källargubben. Tragiskt, men det var i "Blair witch" vågen den kom med handkamerastuk och allt... usch. | |
| Defrob | 2010-08-17 10:16 | |
![]() | (Men jag tycker Blair Witch är en relativt bra film) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:19 | |
![]() | Källargubben, när det gäller smak så har ingen fel. | |
| Defrob | 2010-08-17 10:21 | |
![]() | Apropå Roy Andersson: i "sånger från andra våningen" så är en scen där dom är på en tågperrong. I regissörens kommentarer får man sedan reda på att tågvagnarna var kulisser de byggde från scratch..... JÖSSES!!! Snacka om att överarbeta! Dom hade väl inget att göra. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:24 | |
![]() | Nilli: Smal är en sak, men för att man inte gillar en film så kan man inte likställa det med att den är kass bara av den anledningen. Har en kompis som tänker som du. Hon tyckte att Kick-Ass var kass mest för att hon inte gillade genren och våldet. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:26 | |
![]() | Man måste inte ha en anledning till att tycka att något är dåligt. Eller fult tex, du kanske visar mig dina skor, också säger jag "fy fan vad fula" så frågar du varför, ja då kanske jag svarar "Nej jag tycker bara det, svinfula" utan anledning, dom är liksom bara fula för mig. Jag är inte av den åsikten att det finns en mening och en anledning till allt :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:29 | |
![]() | Då skulle jag konstatera att du argumenterar som en tolvåring :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:29 | |
![]() | Källargubben, ja då får du tycka det :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:31 | |
![]() | Hygglo Nilli! :) Har ni filmer från barndomen som igentligen är rätt kassa men som ni gillar pga deras nostalgivärde? :) | |
| caughtbock | 2010-08-17 10:32 | |
![]() | Om jag tar filmer jag har sett i år kan jag nämna Clash of the Titans och SATC 2. Har nog gett dem högre betyg än de förtjänar innan, men när jag tänker efter är de verkligen sjukt dåliga. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 10:34 | |
![]() | Jag gillade verkligen Mortal Kombat-filmen när den kom, men den är ju sorgligt dålig. Samma med Howard the Duck.... Man var ju bara ett barn :) | |