Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snucke16 | 2007-12-03 12:18 | |
![]() | Barbi resa en byst över snork tillsammans? | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 12:21 | |
![]() | !NYHETER! Ska få ett par biljetter till melodifestivalen i Belgrad. Vinnaren av betarobinson får en biljett. Så, nu har ni ett pris också! | |
| barbi | 2007-12-03 12:23 | |
![]() | JIPPI!!! *ler* självklart snuck snart börjar tävlingen ja vill vinna haha | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 12:26 | |
![]() | Ska röra på mig nu, måste kontrollera så att allt är ok på ön, kommer tillbaka om nån timme! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 12:29 | |
![]() | *lurar bland palmerna* påminner om mouche och blinkar sött:):) | |
| snorklan | 2007-12-03 12:34 | |
![]() | Va rara ni är =) *stooor spökkram* | |
| snucke16 | 2007-12-03 12:38 | |
![]() | Funderar på att börja med tillbedjan men vi får se | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 13:38 | |
![]() | snorklan det är roligare att starta myteri:) | |
| falafelibröd | 2007-12-03 13:39 | |
![]() | Smeknamn: Elo Ålder: 22 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Apotekarstudent Favoritfärg: röd Hobby (förutom scrabble): Fika Varför ni är med i BetaRobinson: För att bilda pakt med skogstorparn (om han vill, vågar och kan) Er Idol, vem och varför: Aragorn, för att han kan allt En person ni ogillar, vem och varför: Mörkhåriga, krulliga killen i tripple and touch, för han är så djävla självgod Personlig sak: Pilbåge med pilar | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:12 | |
![]() | SAMMANSÄTTNING, DELTAGARE OCH HÄNDELSER HITTILS BETAROBINSON Deltagare; Falafelibröd, -McLovin-, snucke16, barbi, bomah, eddiethehead, temperance, le-lou, Salon, Gunilla N och skogstorparn Pris; Biljett till melodifestivalen Barbi Smeknamn: Bari Ålder: 25 Stjärntecken: Fisk Jobb/plugg: Pluggar Favoritfärg: Rosa Hobby (förutom scrabble): Muski och min hund Varför ni är med i BetaRobinson: Har alltid velat vara med hihi Er Idol, vem och varför: Min mamma En person ni ogillar, vem och varför: En som har lämnat sin son Personlig sak: Foto på familjen Skogstorparn Smeknamn: Clarro Ålder: 38 Stjärntecken: Tvilling Jobb/plugg: Entrepenör Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Nej Varför ni är med i BetaRobinson: För att hitta mig själv Er Idol, vem och varför: Bert Karlsson (för hans ödmjukhet) En person ni ogillar, vem och varför: Elisabeth Höglund (för hennes frisyrer) Vad har ni för personlig sak med er: Motorsåg Gunilla N Smeknamn: Gun, Gunill (!) Ålder: Frågar man en dam om det!? Eeh... 26...? Stjärntecken: Lejon Jobb/plugg: Fritidspedagog Favoritfärg: Blå Hobby (förutom scrabble): Måla, musik Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag behöver semester Er Idol, vem och varför: Min pappa, jo för att han kan "allt" och är snäll och generös och myyysig! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Personlig sak: Scrabblespel (räknar med att vara borta länge och för att överleva abstinensen pga frånvaron från beta så...) EddieTheHead Smeknamn: Forky Ålder: 39 Stjärntecken: Våg Jobb/plugg: Truckförare Favoritfärg: Lila Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vill ha en utmaning Er Idol, vem och varför: Björn Borg, eftersom han var bäst! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Vad har ni för personlig sak med er: Gaffel Salon Smeknamn: Macks Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Pluggar & Jobbar Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vinna Er Idol, vem och varför: Har ingen. En person ni ogillar, vem och varför: Kungen, sveriges girigaste socfall. Vad har ni för personlig sak med er: En låda vin Snucke16 Smekanmn: Har inget vedertaget Ålder: 34 Stjärntecken: Vädur Jobb/Plugg: Sjuksköterska Favoritfärg: Rött Hobby: Handla saker på Tradera Varför ni är med i BetaRobinson: Äventyret Er idol,vem och varför: Mamma Hon är anledningen till att jag överlevt i 34 år En person som du ogillar, vem och varför: Imre, galen simlärare från min barndom ursprungligen från Ungern. Vad har ni med er för personlig sak: en flaska med en ande i. -McLovin- Smeknamn: Kniven Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Arbetslös Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Poker Varför ni är med i BetaRobinson: För att vinna! Er Idol, vem och varför: Che Guevara för att hans vilja att förändra världen En person ni ogillar, vem och varför: Jag ogillar Linda Skugge för hennes skeva världsbild. Vad har ni för personlig sak med er: Kalajsnikov Temperance Smeknamn: Stalin Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Undersköterska. Snart student Favoritfärg: Grön Hobby (förutom scrabble): Alternativterapi, läsning, nynnande Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag ska ragga, så klart. Doh Er Idol, vem och varför: Mamma är skönast. Annars är Angela Gossow i arch enemy jävligt cool. En person ni ogillar, vem och varför: Carola. Fy faen. Behöver jag motivera? Tänkte väl det. Vad har ni för personlig sak med er: Fullt utrustat medicinskåp inklusive sprit. Le-Lou Smeknamn: Jen Ålder: 32 Stjärntecken: Tvilling Jobb/plugg: Cafèföreståndare (bakar med glatt humör) Favoritfärg: svart Hobby (förutom scrabble): Musik, film, att slappa med kaffe Varför ni är med i BetaRobinson: Är en konsumtionsaddict av allt! Er Idol, vem och varför: madonna (hon är förbannat cool) (snodde den av skaldå) En person ni ogillar, vem och varför: Per, ett gammalt rostigt ex med dålig självbild och ful bil. Personlig sak: Pokerset, komplett med marker och kortblandare, för sena texas hold em-kvällar i sanden. Vad vi nu ska spela om... Falafelibröd Smeknamn: Elo Ålder: 22 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Apotekarstudent Favoritfärg: röd Hobby (förutom scrabble): Fika Varför ni är med i BetaRobinson: För att bilda pakt med skogstorparn (om han vill, vågar och kan) Er Idol, vem och varför: Aragorn, för att han kan allt En person ni ogillar, vem och varför: Mörkhåriga, krulliga killen i tripple and touch, för han är så djävla självgod Personlig sak: Pilbåge med pilar HÄNDELSER 2 -3 December – first day ”Båten med alla deltagare i på väg till den okända ön” ”skåldå följde också med i båten med hopp om att få vara med men knuffades av en okänd man in i havet. Programledaren misstänks men ingen vill utreda fallet” ”Salons vinlåda försvinner. Fallet utreds. Trots att man misstänkte brott så visade det sig efter ett alkotest att det var Salon som själv hade klunkat i sig hela vinet men sedan glömt bort det” ” Två av deltagarna har blivit mördade, den misstänkta gärningsmannen(kvinnan) är skåldå. Hon verkar ha kommit tillbaka efter att ha blivit kastad överbord. Men med hjälp av Salon och Mclovin så lyckades Jag kasta ut henne. De två mördade deltagrna var Miss_JK och snorklan” ”Skåldå har kommit tillbaka på båten, denna gång så hoppar temperance på henne bakifrån och knockar henne med sin spritflaska. Resten av deltagarna slänger skåldå överbord (för 3e gången)” ”Vindsus helikopter kraschar, jokern le-lou hoppar in i leken istället” ”Kim Jong II blir anställd som väktare” ”Pang pang skåldå, död. *phew* sist gången nu” | |
| barbi | 2007-12-03 14:12 | |
![]() | äntligen falafel:) Hej | |
| falafelibröd | 2007-12-03 14:24 | |
![]() | Man är ju så busy :) men nu så bär det av! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:25 | |
![]() | Alright! Då har vi kommit fram. Den första att hoppa av båten och springa till stranden är Gunilla, hon verkar vara extra pigg idag. Salon verkar fortfarande packad och håller nästan på att drunkna på väg till stranden. Temperance räddar honom och bär iväg han till ön. Le-Lou ser uttråkad ut och falafelibröd verkar tjafsa med barbi om nåt. Resten av gänget verkar vara väldigt trötta och glada för att äntligen vara på ön. Ön består av en sandstrand med vit sand, sån som inte fastnar i fötterna. Stranden går runt hela ön. I mitten av ön finns en skog med en massa palmer. Skogen verkar bli tätare och tätare desto längre in man kommer, man kan också höra djurläten från skogen. På östra sidan av ön är det ganska stenigt, både i vattnet och på stranden. På västra sidan ligger lite verktyg, mat, fiskespö, kastruller och lite annat. Vem vill fiska, laga mat, bygga boende eller leta mat i skogen? Skrik till så delar jag ut lite uppgifter. Snorklan och Miss Jks begravning ska hållas lite senare när allt är klart med boendet osv. Tills dess, första tävlingen som ger immunitet: Ni ska skicka en länk på en bild som illustrerar ön bäst. Jag bestämmer vem som vinner. Vinnaren får immunitet i nästa omröstning men även välja någon som ska vara immun med denne. Vinnaren och co-vinnaren får även en romantisk middag tillsammans på den norra sidan av ön (vi befinner oss på södra sidan). | |
| barbi | 2007-12-03 14:27 | |
![]() | ja vill leta mat! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:29 | |
![]() | Ok, du får gå och leta mat. PS. TÄVLINGEN HÅLLER PÅ TILL 00.00 INATT! SKICKA IN ERA BIDRAG FÖRE DET! | |
| falafelibröd | 2007-12-03 14:29 | |
![]() | www.eflyg.com/images...ad is_o.jpg Jag ger mig genast ut i skogen tillsammans med skogstorparn, han med sin motorsåg och jag med min pilbåge, för att jaga vildsvin och varaner. | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:30 | |
![]() | PS2. KOM IHÅG, UTRÖSTNING PÅ TORSDAG, ALLA SKICKAR ETT PRIVAT MEDDELANDE TILL MIG VEM DE VILL RÖSTA UT, DE SOM INTE SKICKAR SIN UTRÖSTNING FÖRE 00.00 VARJE TORSDAG FÅR - 1 POÄNG I UTRÖSTNINGEN! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:32 | |
![]() | Tack för bidraget falafeli! | |
| barbi | 2007-12-03 14:50 | |
![]() | hur gör man? har hittat bild men vet inte hur ja får hit den:( | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 14:51 | |
![]() | länka | |