Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Venatici | 2009-03-07 20:07 | |
![]() | api.ning.com/files/t...le Valo.jpg eller z.about.com/d/realit...ar ter1.jpg Valet är busenkelt ;) | |
| Charliiie | 2009-03-07 20:09 | |
![]() | Abosolut Venatici, jag tar Carter.... | |
| blankomblank | 2009-03-07 20:10 | |
![]() | Jag och min sambo fick ett förslag om partnerbyte en gång från ett till namnen väldigt känt designerpar. Vi tackade nej förstås. | |
| Venatici | 2009-03-07 20:11 | |
![]() | Charlieee: Bra, vi har olika jaktmarker. Ingen blodspilla på beta ;) | |
| Quelle | 2009-03-07 20:13 | |
![]() | Jag skulle nog gå på Venaticis linje jag... | |
| Charliiie | 2009-03-07 20:15 | |
![]() | Venatici: Känns skönt att höra ;) | |
| slånbär | 2009-03-07 20:41 | |
![]() | Jag jobbade ihop med Jonas Gardells bror Mattias för över tjugo år sedan och umgicks en hel del med honom och hans familj och därigenog träffade jag ju även Jonas. På den tiden var han inte så jättekänd som nu. Jag var hemma hos honom för att kolla på hans tavlor och fikade. Vi snackade i flera timmar om allt möjligt och jag köpte en superfin teckning för tyvärr hade han haft vernissage precis innan så det mesta var sålt men den här hade inte varit med för den hade en mer privat betydelse med en textrad också. Jonas är en underbar människa och inte alls annorlunda privat mot tex på scen. Det blir lite lätt hysteriskt ibland men med en mörk underton i allt han gör. | |
| vincea | 2009-03-07 20:56 | |
![]() | jobbade som elförsäljare i somras, bredvid vår lilla flagga stod en dag Allan Svensson och begrundade den. Vi två som jobbade blev lite ställda när vi insåg vem det var. Han stod i ungefär 10min och verkade lite borta i sina tankar innan han gick in på systemet som låg 20meter bort. | |
| Patricia1973 | 2009-03-07 22:04 | |
![]() | Jag har träffat och pratat med min stora idol Heidi Andersson (armbryterskan från Ensamheten och flerfalligt VM-mästare). Hon är ruggigt trevlig! Jag har pratat med Rikard Wolff, men jag var så nervös då så jag kan inte lämna någon nogrannare nalys än att hans röst är lika sexig i verkligheten. Markoolio har ritat ett hjärta på min arm. Han är störtskön. Snacka om en kille med självironi och som verkligen bjussar på sig själv. Jag har åkt samma hiss som Ronny Eriksson, vi sa ingenting till varandra. | |
| Patricia1973 | 2009-03-07 22:07 | |
![]() | Just ja, jag och Peter Lundblad åkte samma färja från Holmön för en massa år sedan, det var första morgonfärjan och bara han och jag som åkte. Vi pratade inte med varandra, det var en massa år sedan och han var långhårig som hardrocker, hade slitna jeans, cowboyboots och en mockajacka med fransar. Passande outfit ute till havs . . . . | |
| Patricia1973 | 2009-03-07 22:11 | |
![]() | Av tidigare skrivna inlägg så är jag avundsjuk på er som träffat Caroline af Ugglas och Peter Steel i Type O Negative. Skulle också vilja träffa dem. Men jag har iaf sett Type O Negative live på en hårdrocksfestival i Belgien. | |
| monkkan | 2009-03-07 22:22 | |
![]() | Har partat med Ultimatule | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-07 22:40 | |
![]() | Jag stötte på Thorsten Flinck på Orientfestivalen -95. | |
| Andréus - Ej medlem längre | 2009-03-07 22:43 | |
![]() | Jag fick det stora privilegiet att träffa Lasse Berghagen för några år sedan. Det var stort. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-03-07 22:55 | |
![]() | Träffat Izabella Scoropcu, diva i stort format. Kanske inte så konstigt iof med tanke på vad hon uppnått men det finns ju de som uppnått lika mycket och är supertrevliga.. | |
| Em78 | 2009-03-07 23:25 | |
![]() | Hm... Peter Zettman var (och är antagligen fortfarande) mycket trevlig, Pontus Gårdinger en riktig stropp (och mycket kortare än man trodde). Pernilla August är nog den trevligaste kändis jag träffat... Ödmjuk och naturlig. Stefan Sauk däremot är, om ni frågar mig, en riktig mansgris. Sen har man ju träffat en hel del sk kändisar på festivaler och dylikt (speciellt i musikbranschen) men i den miljön och stämningen tycker jag inte att det riktigt räknas =) | |
| Behringer | 2011-10-05 21:48 | |
![]() | Nu när Lena Ek blivit Miljöminister kan jag delge er att jag deltagit i aktviteter där vi båda haft barn med, våra familjer har grillat tillsammans, varit på andra partyn, hennes 40-årsfest bla. Vi har också debatterat i kommunfullmäktige mot varandra. En ganska trevlig kvinna på det hela taget | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-05 21:51 | |
![]() | vi har sommarstuga granne med lasse kroner. han åker skåpbil och vinkar alltid skittydligt. handlar fetmjölk och pratar med pappa. lite jobbig. men snäll. hahha. sen har jag pratat med peter siepen eller vad han heter. hetsig å glad. åååå så vidare: ) | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-05 21:52 | |
![]() | å just det. pratade med birro när jag jobbade på gothia. han var trött å lite sur. | |
| SatanIGatan- | 2011-10-05 21:55 | |
![]() | Jag har träffat många kändisar inom musikbranschen. Vissa trevliga, vissa artiga, vissa helt enkelt bara för mycket. Men Lars Winnerbäck som jag har träffat vid flertal tillfällen slår allt. Ödmjuk, jordnära, trevlig och rolig. Fantastisk människa. | |