Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Elmis | 2008-04-28 17:12 | |
![]() | Titanic....nä, orkar inte. Det finns för mkt kasst att skriva om den... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-28 17:16 | |
![]() | Life Aquatic | |
| fal3n | 2008-04-28 19:13 | |
![]() | street kings helt okej! | |
| lottisplotti | 2008-04-28 19:23 | |
![]() | Såg två bra filmer i helgen....... Jano Irina Palm Udda filmer men Bra...trött på filmer där man säger "Mother fucker " varannan mening.. OKi | |
| cowboy | 2008-04-28 19:54 | |
![]() | 'Repo Man' är RIKTIGT RIKTIGT bra. Den är iofs inte svensk, den innehåller biljakter samt lite annat som du inte gillade. Men bra är den. 'The Bird People in China' är bra också fast den är såklart inte heller svensk. 'Plötsligt i Vinslöv' är bra, svensk och helt utan våld och biljakter. Inga utomjordingar heller även om vissa i filmen beter sig lite som utomjordingar. | |
| mimmipigg1 | 2008-04-28 20:07 | |
![]() | Life Aquatic är utan tvekan den sämsta film som gjorts ;) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-28 20:13 | |
![]() | Det är bara en åsikt! Jag tycker det är en av de skönaste filmerna som gjorts! Darjeling Express är lite i samma stil, så den rekommenderar jag också!!! | |
| After Hours | 2008-04-28 20:19 | |
![]() | The Pianist är en av de bästa filmerna jag har sett. | |
| brun_ett - Ej medlem längre | 2008-04-28 20:26 | |
![]() | riktigt riktigt bra filmer: klassfesten och k-pax med kevin spacey, den är riktigt djup. eternal sunshine of the spotless mind är också en film som är riktigt bra. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-04-28 20:41 | |
![]() | Visst finns det bra svenska filmer! Exemplevis... Den bästa sommaren (Ulf Malmros) Elina - som om jag inte fanns (Klaus Härö) En sång för Martin (Bille August) Zozo (Josef Fares) Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö (Martin Asphaug) Några fler... I huvudet på John Malkovich (Spike Jonze) Tsotsi (Gavin Hood) Citronträd och motorolja (Roger Donaldson) Station Agent (Thomas McCarthy) The Pianist (Roman Polanski) Bloody Sunday (Paul Greengrass) Hotell Lyckan och Vikarien (Zhang Yimou) Ryska tjuven (Pavel Cuchrai) Cykeltjuven (Vittorio De Sica) Badhuset (Zhang Yang) Pingvinresan (Luc Jacquet) De andras liv (Florian Henckel von Donnersmarck) Central do Brazil (Walter Salles) Diktatorn (Charles Chaplin) Alla Kusturica Alla Almodóvar Och så grädden på moset - The straight story! (David Lynch) Jag skulle kunna hålla på heeela kvällen :) | |
| jfc | 2008-04-28 20:44 | |
![]() | "2046" är lååååååååååååååångtråkig, men intressant. Den är japansk oxå. Lite Singaporeanskt internationell därtill. Psykologisk. Introvert. Man kommer aldrig tillbaka från 2046. I filmen, alltså. | |
| lurmopp | 2008-04-28 21:06 | |
![]() | 1961:west side story 1997: Titanic 1997(?) the long kiss goodnight | |
| jfc | 2008-04-28 21:30 | |
![]() | "Barry Lyndon" på en ny platteve! Vi snackar från Amerikat utsmugglade kameror med den rätta romantiska feelingen här. Vackra slott och herresäten är bara förnamnet. Ett gott parti så blir själen fri, eller? | |
| basknas | 2008-04-28 21:37 | |
![]() | Jakten på lycka, skiiitbra film! | |
| ansuz | 2008-04-28 21:51 | |
![]() | The Fountain Bladerunner Sjunde Inseglet Ninth Gate Europa | |
| CD II | 2008-04-28 22:47 | |
![]() | den amerikanske vännen...Wim Wenders mästerverk, såklart! | |
| Iaiao | 2008-04-28 22:47 | |
![]() | Har någon sett "Bad boy Bobby"? Jag såg den för typ 10 år sedan. Skulle vilja se den igen men är rädd att den är dålig. Jag var helt uppfylld och förstummad efter den filmen, väldigt speciell. Het som chili, en film som stannar kvar. (fr. Mexico) Nattvakten (Dansk) Jag kommer nog på fler, återkommer... | |
| Cait | 2008-04-29 00:15 | |
![]() | I heart Huckabees är mycket fin Helt oförutsägbar och feelgood på ett filosofiskt plan. Trust av Hal Hartley Badlands av Terrence Malick I huvudet på John Malkovich Wonder Boys är mysig Liksom: You can count on me Brokeback Mountain Dirty Dancing ja verkligen, jag var precis rätt ålder | |
| Cait | 2008-04-29 00:21 | |
![]() | Svenskt: Höstsonaten av Bergman Smärtgränsen av Agneta Elers-Jarleman (dokumentär som vann Guldbagge för bästa film, dvs, av alla filmer) Fucking Åmål Seppan av Agneta Fagerström-Olsson är egentligen en tv-serie men oförtjänt okänd Zozo Kvarteret Korpen | |
| Cait | 2008-04-29 00:25 | |
![]() | Paradisets barn är mäktig Twelve angry Men Den spanska regissören Julio Medem har gjort en hel hög bra wierd film som Kossor och Jorden okej, jag slutar nu | |