Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:15 | |
![]() | Res - du kan det där, hör jag. ;) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:16 | |
![]() | LadySol, nä hon överdriver såklart. Hoppas jag i alla fall:P | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:17 | |
![]() | <--- master of pipptripps | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:18 | |
![]() | Lillstölla - var inte så säker på det. En kompis till mig bodde i Viginia och hon var INTE imponerad av utbudet. :P Res - kunde just tänka mig det. *haha* | |
| Gautama | 2010-12-15 00:18 | |
![]() | Tack för erat stöd. Blir lite knäckt ibland på varför det är så. Men iofs så är jag van att synas var jag än är. Alla måste tydligen ha en åsikt om mig, en som de bestämt sig för snabbt innan de lärt känna mig. Bara så tröttsamt ibland, kan bli lite stött när man misstolkas även om man pratar med sammet i munnen:-) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:20 | |
![]() | Ja men detta måste ju vara bättre, är ju West Virginia och borde ligga närmare Kalifornien, alltså närmare "det vackra folket" :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:24 | |
![]() | Nä, nä, jag kommer från VÄSTkusten, alltså precis vid gränsen till USA. Ligger helt klart närmare Kalifornien än vad West Virginia gör. :) Gautama - Tyvärr har vissa svårt för människor som tar plats trots att de argument de kommer med är genomtänkta och bra. Förstår att det suger, men försök att inte ta åt dig. Jag har läst en del av det du skrivit ikväll och det har varit bland det vettigaste som sagts i den tråden. | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:26 | |
![]() | Haha ja men jag menade förhållandet mellan Virginia och West Virginia nu Lady, inget annat!! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:28 | |
![]() | Åhhh... ummm..... ja... så klart... Jag retar mig på att jag ibland blir mer än lovligt blond. :P | |
| Gautama | 2010-12-15 00:28 | |
![]() | Vad gullig du är Lady, tack:-)) Brukar försöka att inte ta åt mig men ibland undrar man helt enkelt vad man gör för fel:-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:30 | |
![]() | Gautama - det kan omöjligt vara ditt fel att de missförstår? Det måste ju ligga på dem och på deras sätt att tolka utifrån sina erfarenheter, fördomar och inställning. Lek gås och låt det rinna av dig. =) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:31 | |
![]() | ja, Gautama brukar väl skriva vettiga inlägg ... kan inte inte minnas att jag har stört mig just någonting | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:31 | |
![]() | Tror nog det är nåt visst med ämnena alkohol och religion som tar fram det värsta i folk med, de hängivna till respektive ämne ger sig liksom aldrig, kan aldrig se att någon från " den andra sidan" kan ha en poäng. | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:32 | |
![]() | LadySol: appropå blond så kommer du passa in bra bland alla hillbillies då:P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:34 | |
![]() | Jag retar mig på att jag (själv) klippte min lugg så den passade att ha som snelugg. Har jag den rakt är det jätteojämt. Ser fan inte klokt ut. Hahahaha. Men det skiter jag i för baba kommer. Baba kommer. <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:35 | |
![]() | Religion och alkohol är giftiga ämnen, helt klart. Man ska akta sig för att ta i dem med tång. Blir alltid hetsiga debatter utan egentligt slut. Lillstölla - Jag är i alla fall inte blåögd. :P | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:36 | |
![]() | Egenskap: Får man fråga, vem är Baba? Hehe nä det är bra Lady, blåögd är i det avseendet inget att sträva efter. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:38 | |
![]() | Jag är inte blåögd i något avseende. *haha* Men faktiskt... jag vette sjutton om jag skulle orka hålla reda på om det är Billy Joe Jim Bob eller hans bror Johhnie Boy Elrond Kurt jag roar mig med, så jag tror faktiskt jag skippar hillbilliesarna, du. :P | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:40 | |
![]() | Hahaha okej då, då får det bli Canada, Sylvia var ju på. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:41 | |
![]() | Inte nödvändigtvis. Kalifornien lät som ett bra alternativ. *funderar* Visserligen ligger Seattle väldigt nära min hemstad, och enligt Gray´s finns det ju där en hel hop snygga killar... men jag misstänker att de faktiskt håller till mer nere i den soliga staten.... vad tror du? *haha* | |