Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 046 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Svindruvan | 2011-03-31 22:05 | |
![]() | Hade jag rätt? :) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:12 | |
![]() | Ja, visst. Och nån annan: så mkt är jag inte på beta: det är idag jag är sjuk. | |
Svindruvan | 2011-03-31 22:13 | |
![]() | :) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:15 | |
![]() | Svindruvan: skarpsinnig rar tjej, med större förmågor än hon själv förstår. Låt inte samhället trycka ner dig! | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:16 | |
![]() | Promenad: Tycker om promenader väldigt, väldigt, väldigt mycket. :) | |
Svindruvan | 2011-03-31 22:17 | |
![]() | Stämmer nog också lite faktiskt. :) | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:17 | |
![]() | promenad. vet ej om du är kille eller tjej, gubbe eller gumma. men jag tror du gillar debatter och tycker något om allting. är lärare eller kock. du är långsint och observant tror jag: ) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:21 | |
![]() | Jag var lärare men sen fick jag ett anat jobb. Jag föredrar att vara ganska anonym. Långsint jo vars. Du med, titanicwoman :p | |
Svindruvan | 2011-03-31 22:29 | |
![]() | ektis: Du tycker om hur du själv ser ut, men utan att vara fåfäng. Du kan uppfattas som lite pretentiös eftersom du talar väldigt korrekt och gillar kultur, ibland genuint och ibland för att du inte riktigt kan medge att du inte förstår innebörden egentligen. Känner man dig så tror jag du uppfattas som rak och ärlig och någon man kan räkna med. | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-03-31 22:34 | |
![]() | det mesta stämmer svindruvan: ) du kan du. haha. du tycker om morrisey och är till en början lite reserverad, men lär man känna dig är du rolig och pratig. du är snabbtänkt och matte är din ådra. klär dig helst i svart och rött i kombination. haha. kanske. | |
Svindruvan | 2011-03-31 22:37 | |
![]() | Ektis: Haha. :) Jag är inget fan av morrisey, men sen stämmer det lite. Förutom matten, inte min grej alls. :) Sen tycker jag förstås att svart alltid är klassiskt, men inte i kombination med rött. Jag tycker mer om matta färger med lite jordigare toner. :P Haha. Rolig tråd. | |
L-A | 2011-03-31 23:12 | |
![]() | Svindruvan lyssnar på Peter Bjorn & John och Markus Krunegård. I smyg sjunger hon med till "boten Anna" när ingen hör :-) Går på djurvårdarprogrammet men drömmer om att bli veterinär. | |
Svindruvan | 2011-03-31 23:19 | |
![]() | L-A: Det enda som stämmer är det med Boten Anna. :D Nostalgi-trippar på den ibland, och smyger gärna in den i playlisten på förfester. :) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-03-31 23:20 | |
![]() | Svindruvan: mitt ex brukade säga "spyttipanna" | |
Svindruvan | 2011-03-31 23:23 | |
![]() | L-A: Har alltid varit mogen för sin ålder och tycker inte att man kan skämta om allt. Älskar tjejmiddagar med närmsta väninnorna och blir fnittrig av vin. Tycker om böcker och vill gärna skriva en bok trots att inte tiden finns till mellan jobbet inom vården och barnens eftermiddagsaktiviteter. Har lite kinky humor i rätt sällskap och är väldigt snäll och moderlig i sitt sätt. :P | |
Svindruvan | 2011-03-31 23:24 | |
![]() | promenad: gotta love em ordvitsar. :D | |
L-A | 2011-03-31 23:27 | |
![]() | Ok bilden klarnar. Gillar boten Anna..då gillar du Basshunter och Technomusik ibland även Rednex "cottoneyejoe" Du bär en grön SVEA mössa till din svarta jacka. Pluggar på Barn och Fritidsprogrammet! | |
Näva | 2011-03-31 23:27 | |
![]() | promenad: Tror att han går ut ofta, vilket ha egentligen inte gör. Egentligen vill promenad att hunden bara ska dö så han kan ligga i soffan och kolla in Big Brother Bengan och hans kompisar. Emellanåt kan promenad tänka sig att ta sig förbi den lokala kiosken och köpa en lakritspipa....men bara på lördagar såklart. Svindruvan: Klär sig alltid i svart men har hela garderoben full av snygga färggranna kläder som hänger snyggt och prydligt på sina galgar utan att få se ljuset en enda gång.....än så länge... | |
Svindruvan | 2011-03-31 23:31 | |
![]() | L-A: Nu börjar det bli varmare. :P Älskar techno, dock inte cotton eye joe. Har ingen grön mössa och ingen svart jacka heller faktiskt. :) Men jag pluggade på barn och fritid när jag gick på gymnasiet. Haha. Näva: Nope. :) Hade du skrivit det för 4-5år sen dock, så hade du satt huvudet på spiken. | |
L-A | 2011-03-31 23:32 | |
![]() | Svindruvan, nästan rätt. Jag har en kinky och bizarr humor men jag tycker visst att man kan skämta om (nästan) allt. Gillar vin men blir inte fnittrig av det. Bara uppsluppen. Har jobbat inom vården bland många andra jobb. Nu gör jag ngt helt annat. | |