Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 18 859 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
oceano - Ej medlem längre | 2008-07-03 11:57 | |
![]() | Förra värmeböljan som var för ett par veckor sen så låg jag i feber, halsont och dyngförkyld. Det va inte kul kan jag säga. Alla blev brunare och brunare, jag blev vitare och vitare:-(( | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-03 11:59 | |
![]() | Iofs kan ju vila på solstolen i bikini. Skrämma grannarna lite. personal.ecu.edu/wue.../a lien.txt | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-03 15:40 | |
![]() | Åh, glass hade inte varit fel just nu. Nästan så man får gå och införskaffa sig. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-03 16:15 | |
![]() | Jag är tillbaks igen...Inga glasbruk för mej inte...Min far skulle ALLTID ha med mej till alla glasbruk då vi var på semester, och även alla djurparker!! ......Jag hatar djurparker, mina barn fick åka till Borås djurpark en gång för att man var tvungen som förälder att göra det, men sedan fick det vara nog! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-03 16:19 | |
![]() | Haha och jag som älskar Kolmården :P Barnen tröttnar långt före mig. Sist såg jag 3 delfinföreställningar i rad samt åkte Safarieparken 2 ggr. Tropichuset är underbart med kräldjur och spindlar. Sen åt jag farmors pannkaka med mjukglass och sylt i Bamses värld :) Linbana också! Wee | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-03 16:23 | |
![]() | Då jag var i Kolmården med mina föräldrar ,4-5 års åldern, så var jag visst bara intresserad av glasskioskerna! Tropikhus har vi haft här i jkpg, men är nu nedlagt. Där var vi några ggr, då kunde vi gå in på A6 köpcenter efteråt o shoppa! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-03 16:35 | |
![]() | Vad roligt att du har bild nu, bennyboll! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-03 16:38 | |
![]() | japp, nu fastnade jag iaf!! Får se om den får vara kvar då=) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-03 20:40 | |
![]() | Än så länge är du kvar, hoppas verkligen du har en råkopia i fall att det skulle gå åt pipsvängen...... | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-03 20:49 | |
![]() | Djurparker i flera traggliga timmar :P *minns*. Fast nu när man är äldre kanske man uppskattar det mer. Jag brukade försöka klappa djuren ibland, fast jag visste att man inte fick också, minns att jag blev biten av en miniponny, farabella, heter de så? Fast ja, det var ju många många år sedan, sist jag var på tekniska museet för några veckor sedan tyckte jag att det var jättekul, kanske har jag mer ut av att gå på djurparker nu också =) Fint att du har bild nu bennyboll, alltid roligt att se ett ansikte på de man pratar med! | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-03 20:52 | |
![]() | I love Candid. Hej då. | |
Jumanjia | 2008-07-03 20:54 | |
![]() | Jag är för ung för att räknas som "vuxen" men för gammal för tat räknas som "ungdom" får jag fjanta mig här jag med? MOAHAHAHHAHA | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-03 20:55 | |
![]() | Å ändå går du direkt jag kommer =) Fast du han göra mig så häääär glad *måttar så långt jag kan* ;) | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-03 20:59 | |
![]() | (Hann, inte han :P) Jag är för barnslig för att räknas som vuxen tror jag :P Fast jag är alldeles för gammal för att räknas som ungdom, går fint att fjanta sig hur som helst antar jag =) | |
Jumanjia | 2008-07-03 22:19 | |
![]() | Mihi *dansar fjantdans på datorbordet*. | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-04 17:56 | |
![]() | Tjena tjena, hare vatt nått? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-04 18:50 | |
![]() | Inte ett endaste dugg..faktiskt...förutom att solen skiner på himlapellet...och varmt är det. Men jag tänker absolut inte gnälla, fast jag sitter här i bara mässingen och är varm som....jag vet inte va?? | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-04 18:53 | |
![]() | Oj :O, bara mässingen? Jag har iaf underkläder, så att inte Torsten (renen) ska bli blyg. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-04 18:55 | |
![]() | Helskotta det är ju så varmt, så jag sitter här i mitt nya kök uppflugen på en barstol i bara mässingen och njuter.... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-04 18:58 | |
![]() | Här regnade det alldeles nyss, det hade jag inte räknat med!!! Nu undrar jag, ska jag åka till Varberg imorgon eller inte??? Hur blir vädret där? Jag ska vara ute hela dagen så jag vill ha SOL!!!!! Väderguden, kan du svara på det???? | |