Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2013-11-23 18:01 | |
![]() | varför inte skicka smset? om de ä de du vill? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:02 | |
![]() | Men..lady! Nu missförstod du mig. Jag prata högt. Att strips skulle va gott till mig.. men ja undraade dessvärre vad jag isf skulle ha till. :) | |
| hfranke | 2013-11-23 18:02 | |
![]() | Ibland är det gynnsamt att vänta lite. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:03 | |
![]() | Omelett m avokado & körsbärstomater här :) | |
| hfranke | 2013-11-23 18:04 | |
![]() | Å vad gott!!! Ja en omelett kanske man skulle orka med att slänga ihop. | |
| corlini | 2013-11-23 18:04 | |
![]() | själv har jag blivit utsatt för grannen idag, han har hotat mig och han har varit aggresiv. när min man talade med honom blev även han hotad. grannen är känd i området för att vara galen, han har varit föremål för såväl polis som tingsrätt tidigare för bla hot och våldsbrott. nu sist var det ett dödshot med en yxa, karl är helt enkelt inte klok. jag tycker det var-är obehagligt och det gjorde mig rädd. jag ville polisanmäla direkt, min man sade nej!? han tyckte inte det var någon idè. min man är totalt orädd och har alltid varit i alla lägen, han är lugn snäll stabil och blir aldrig arg, inte ens av tex som nu hot. han var lite orolig för oss men fortfarande orädd när han för några år sedan hamnade i luven på 2 hellsangelsgubbar som skulle hämnas, men blev ombedda att dra åt helvete innan det blir tokigt. han kan bli utsatt för vad som helst utan att tappa kontroll eller visa rädsla. jag har sett honom förbannad mindre än 5 gånger i hela mitt liv och är glad om jag slipper se det igen trots att det aldrig skulle ske omotiverat. så mitt dilemma är att jag är orolig för grannen (eller påföljden) som hotade oss om grannen gör slag i saken och faktiskt kommer hit och börjar hota på allvar. det är oftast väldigt skönt att ha en stabil man vid sin sida, men denna fåordiga tjurskallighet :( nu behövde jag skriva av mig lite. dagen blev jobbig. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:10 | |
![]() | Oj! Shit. Jag hade anmält på stubben om grannen så mycket som rör sig åt ert håll i fortsättningen, men annars hade jag avvaktat... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:11 | |
![]() | Oj corlini. Jag har tydligen är ganska bra granne, ändå. Jag hade nog gått emot din man i detta, med tanke på att ni har barn hemma fortfarande. gp - jag vet hur du menade. :) Nej, Stölla ska inte skicka något sms. Hur vida hfranke ska det eller inte kan jag inte svara på. :P | |
| Lillstölla | 2013-11-23 18:12 | |
![]() | Jo, visst är det så Lady, bäst att inte skicka!! Jobbigt läge det där hfranke! Usch så otäckt corlini! Gött att din man är trygg o lugn i alla fall då! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:12 | |
![]() | Det låter fantastiskt gott, nulltj. Jag ska kanske sikta på omelett? Jag vet hur detta kommer att sluta... Den stackars sambon jag har kommer att få cykla förbi Donken på vägen hem. | |
| Lillstölla | 2013-11-23 18:13 | |
![]() | Kajix, är bara inget bra alternativ att skicka det där sms:et, även om jag verkligen vill. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:13 | |
![]() | Lady :D | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:14 | |
![]() | Det var grymt gott, slängde i riven ost också... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:15 | |
![]() | Jooo, skicka... | |
| Lillstölla | 2013-11-23 18:16 | |
![]() | Haha, neeej :P | |
| kajix | 2013-11-23 18:16 | |
![]() | du har säkert rätt Lillstölla. fast förutom sms kan man använda telefonen till att ringa. :-) nä. ska inte lägga mig i. sorry. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:16 | |
![]() | Det utgick jag liksom ifrån, nulltj. Riven ost hör till omelett. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:17 | |
![]() | Tänk vad lätt det är att det slinker ner en smörgås när man ska plocka undan nybakat bröd... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:18 | |
![]() | Inte? ;) Haha, gör det? Har i princip aldrig ost i... | |
| Lillstölla | 2013-11-23 18:19 | |
![]() | Hehe, ja men Kajix, om sms är en dum idé så är ju ringa ännu dummare :P | |