Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grynkorv | 2011-04-28 21:39 | |
![]() | Saras och Martins mellanstadieflirt är för övrigt så äckligt tråkig TV att jag hellre ser på Mitt i naturen. Skicka ut båda två och ta in ett par roliga jokrar! Skicka hem Sonia, Madde och Simon också vettja. Och in med Rodney igen! DET hade varit något! =D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-28 21:40 | |
![]() | Diagnos: Grekisk? Nja, möjligen. :) | |
| Grynkorv | 2011-04-28 21:44 | |
![]() | Ja, snarare grekisk än Borderline! =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-28 21:54 | |
![]() | Sak samma kanske... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-29 00:39 | |
![]() | Läs gärna här bbelva.blogg.se/ om vad för "mysiga" saker Katta sagt ikväll om en av deltagarna. Gurkan blev skitsur för att han inte fick fanbrev men hävdade öppet att han hade mer fans än alla där inne. "Sho janni, jag har fler än alla här" sa han och fick några frågande blickar, till och med från Chrille. I Maddes brev tyckte "Janne" att hon var "den sexigaste i huset" vilket Gurkan passade på att driva om när Madde gick iväg. Janne hade kulmage, var minst 45 år gammal och körde lastbil. "Inte en chans att hon är sexigast". När BB sportat den lamaste festen i världshistorien gick de och la sig. Martin frågade om Gurkan hade cigg. "Nej" sa Gurkan men gick senare ut och delade en cigg med Chrille. Det var lite hångel på loftet mellan Martin och Sara innan alla slocknade. Men Gurkan fick kli i ögonen och gick och la sig i biblioteket hos Katta och passade på att kalla vissa för "jävla bönder".. Katta förstod honom. /Er egen BB-reporter utan liv | |
| Gautama | 2011-04-29 00:47 | |
![]() | Fy fan säger jag bara, om man läser vad Katta säger om Madde på BB-bloggen så mår man illa. Och hon ska kalla sig kristen? Falsk är hon det lilla stycket! | |
| le-lou | 2011-04-29 01:21 | |
![]() | Madde har sjunkit som en sten med sina barnsliga och dryga kommentarer. Katta sjunker som en sten med sånt snack hon kört med i kväll. Tydligen var ju Madde en hora när Katarina fick höra att hon hade haft sex med både Patrick och Rodney. jag hade iofs också stört mig på Madde om hon hade snott min plats vid bordet men Katta överdriver nåt sjukt nu. "Om ni missade vad som hände i sovrummet för ett litet tag sedan så är återigen Katerina arg på Madelene och sitter tillsammans med Sonia och Gurkan och snackar väldigt mycket skit om henne just nu. När det under leken tidigare fick reda på att hon haft sex med både Rodney och Patrik ska all respekt för henne försvunnit helt, Katerina säger att det måste finnas en hora i Big Brother huset för att det ska kunna bli bra TV, denna hora är då Madelene. Katerina tycker inte Madelene är sexig, Brevet som Madelene fick tidigare är förmodligen skrivet av en kille som har ett öga och är efterbliven säger Katerina. Katerina undrar hur Madelene inte kan ha någon respekt alls för sin fitta och kan därmed inte vara vän med henne alls på grund av det. Dock säger Katerina att hon inte dömer någon i förväg. Vad som är intressant i denna diskussionen kommer efter hela detta snacket då Sonia säger at hon haft sex med Rodney vilket Katerina inte tycker är några problem alls. Men om man är med Madelene, då kan man tydligen får massa sjukdomar som HIV eller liknande eftersom hon är en ”sådan tjej”, hon stjäl andras killa och knullar sönder dem på två sekunder säger Sonia." Fråga : Är Sonia bättre då? För övrigt är alla i huset ett gäng skitsnackare, Katta tar priset i kväll. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-29 01:26 | |
![]() | Sonia är minst lika sopig och störig som Katta tycker jag. Hatar både när hon pratar bebisspråk och kör sitt snabba förortstugg "fattaru?! fattaru!? lyssna lyssna!" | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-29 01:27 | |
![]() | Hon tror liksom att hon är en pitbull som kan tugga sönder alla verbalt. Det är bara det att hon tuggar fradga | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-04-29 01:41 | |
![]() | Haha, jag ska tjalla till hennes syskon! | |
| dinodog | 2011-04-29 08:07 | |
![]() | Vad vore BB utan dessa intriger skitsnack och vansinnesutbrott? Ingenting att titta på, lika kul som att titta på när färg torkar. Deras värld där inne är inte stor, så allt som händer därinne blir jättestort, och vi sitter i tittar på och har våra åsikter om precis allt som händer inne i huset. Jag tror att alla därinne gör vad som krävs för stunden. Ibland är det inte särskilt genomtänkt, men är man impulsiv så är man. Dessutom har dom glömt bort att dom filmas hela tiden. Sedan finns det en del som triggar igång andra på olika sätt. Ska bli mycket intressant nu på söndag och se vem som åker ut. Jag önskar att det blir Gurkan, jag är så trött på hans självuppblåsta ego och hans nedlåtande sätt, han vänder verkligen kappan efter vinden. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-29 12:59 | |
![]() | Sedan Rodney åkte ut är de så uttråkade att det blir ett storbråk om en sittplats vid ett bord. Jesus. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-29 15:20 | |
![]() | Nu har "fittan" blivit vacker tydligen play.bigbrother.se/b...eI d=600001 | |
| Snoosy | 2011-04-29 18:21 | |
![]() | Jag tror nog det finns många i det här forumet som skulle skapa stora rubriker, inklusive mig själv ;) Jag tror vi alla stör oss på alla, emellanåt. Är det inte så? | |
| giraffspan | 2011-04-29 19:58 | |
![]() | *skrattar* Jag trodde att Delis klipp skulle vara något om Madde..."Njae, jag har kanske inte bullfitta...men jag har en väldigt vacker fitta"-länk. Jag fattar inte varför Madde stannar kvar och hör på den där "amatörpsykologen" som verkar ha störst egna problem av alla där inne. Ja, det vet jag ju inte om hon har men menar utifrån beteendet i huset. Vad är det för "lapp" det pratas om i inslaget? | |
| le-lou | 2011-04-29 21:02 | |
![]() | hehe ballt att stoppa in oss i ett BB hus... herreguuud vilket taikon. | |
| giraffspan | 2011-04-29 22:22 | |
![]() | Maffia förbjöds för att det var för långtråkigt att titta på . Vore det okej om det satt folk i timmar och diskuterade anagram och de bästa rullningarna de i fått in... "Detta är Big Brother. Efter två månaders diskussioner kan vi nu konstatera att de tio bästa rullningarna som någonsin gjorts är följande..." | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-29 23:19 | |
![]() | Haha Sonia i kycklingform www.facebook.com/pag...?s k=photos | |
| TopBanana | 2011-04-30 09:49 | |
![]() | Skämtar folk här om att Katarina är Grek? Hon är ju Jugge så det skriker om det... Inget fel med det; men ändå :) | |
| le-lou | 2011-04-30 10:21 | |
![]() | Katerinas pappa är grek, mamman serb. | |