Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jesper1234 | 2013-09-05 01:16 | |
![]() | nulltj, mycket ögongodis där, bugar & bockar | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-05 01:22 | |
![]() | Så lite så | |
| jesper1234 | 2013-09-05 01:23 | |
![]() | Nej nu blir det till att lägga ögonlocket för! Natt! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-09-05 03:02 | |
![]() | Hrfranke : När du skrev marieberg tänkte jag på shopingcentret marieberg utanför örebro! :p | |
| kajix | 2013-09-05 03:42 | |
![]() | mentalsjukhus, shoppingcenter. same difference. | |
| Nattrov - Ej medlem längre | 2013-09-05 05:16 | |
![]() | Lite så. | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-09-05 08:24 | |
![]() | Har tagit semester idag. Ska till Adelövs marknad. Ska du med, Nattis? | |
| hfranke | 2013-09-05 08:49 | |
![]() | Gp: förstår att du tänkte på Örebro! Det gör dom flesta som inte jobbar på mitt jobb eller inte är härifrån stan. Marknad låter trevligt! Är sugen på nougat :) Men jag börjar jobba om två timmar så det blir nog körigt. Ha en trevlig marknadsdag, Maja! | |
| hfranke | 2013-09-05 09:38 | |
![]() | Haha såg just att rien retade sig på hundbajs i stenmuren till Mariebergs kyrkogård. Ja, en kyrkogård har vi också ute vid jobbet. Mentalpatienterna fick inte begravas på samma ställe som alla andra tydligen, så på 1800-talet gjorde man en egen kyrka och begravningsplats. Mycket intressant historia finns om 'mitt' Marieberg! | |
| Megaherz | 2013-09-05 10:46 | |
![]() | Hundbajs är väl något man alltid kan reta sig på! Skolarbete avklarat för dagen, nu är det dags att chilla i soooooolen! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-05 11:29 | |
![]() | Turistguide för besökare i Norrland: Några enkla tumregler vid konversation: * Kallprata inte. prata inte bara för att få tiden att gå. * Skryt inte. * Fjäska inte. * Skrik inte. * Slappna av. På lokal - baren/restaurangen: * Nä tack, ja drick int sånt. * E’ glas till öln? Ve fot? Nä, hör’u, ja tror int dä. * Ja’ skull ha sex stor-stark, fast jag vet int va frugan ska ha. Ja ska fråg na. * Ärä na fel vä ölä te glassn? På dansgolvet: * Får jag lov, 'heller ska vi prat skootra? * Nä tack. Jag git int dans, men jag har en renklämmä å två öl på rumme. * Jag dans jävligt illa, men jag håll jävligt skönt. * Hä ä varmt å dans i skooteroveralla. Bra raggningsrepliker: * Vill du se på skootra min? * Ha du fällt nan älg nyli’t? * Ä’rä skoterkänga dine ja känn mot bene mitt? * Ska du me hem o kik på myggbetta mine? * Är de säkert att du int sköt nan älg i vecka? På bensinmacken: * Caben ha hängt sä, men dä ä ingen fara, hä ä ju snart vår. * Vars ä flipperschpele? Hos tandläkaren: * Nä, den där böra käntes int’. * Jaha, då ses vi om en tjuge år da. * Dä ha fassne e’ revbenschpjäll i schnusgropa. På sjukhuset: * Bedövning? Va ä dä? * Hjärtattack? Men du att je måst ligg över? * Ja schlant vä motorsåga när jag skull skiv bulla. * Spik i fotn? Hä ä ju bare en nubb. På fjället: * Då ä vi schnarst framme. Bak’i nästfjälle bruk man schymt husä. * Hadd e int schnöa så förbannat hadd vi kunnat si ena stjärna. * Ryck upp dä, ti mil te ork du. På badstranden om sommaren: * Ä dä int lite onödigt varnt i vattnä? * Plask int så förbajat när du bada, du skrämm ju bort fisken! * Hä va no’ jädri’t onödigt å ta ve skridskon’a ändå. Under älgjakten: * Vänt vi bara nog länge så kom han. Ja ska int va på arbete förrn månda. * Licens? Va ä dä? På bilverkstaden: * Jomenvisst, krom in hele åke bara. * Ha ji int flippär? Äre säkert dä? På busshållplatsen: * Hä va int mer än 28 när ja for hemifrån, men nu börj'e nä kallna på. * Om ja vänt langt? e’ par timmer bare. På bussen: * Je stå ja. Vi ä ju frammä om en timme. * Lät fönstre stå öppä. Hä dra så fint. På varuhusets sminkavdelning: * Nu ä vi fäl fel ändå? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-09-05 12:10 | |
![]() | lyckliga jag som flyttade från Sundsvall, huva | |
| Fjällan_ | 2013-09-05 12:14 | |
![]() | Jag ska snart sätta mig i bilen och köra 50 mil upp till Sveg, behöver typ mental styrka :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-05 12:16 | |
![]() | määäh, ttiittii! :-) Fjällan_ din stackare. Vad tusan gör du i Sveg? | |
| Fjällan_ | 2013-09-05 12:24 | |
![]() | Mollee jag ska hämta upp min sambo på flygplatsen i Sveg. Vi här ett hus ca 7 mil därifrån.. Älgjakten du vet, då går de inte att vara i Västergötland :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-05 12:26 | |
![]() | Haha! Ja, den drog ju igång bara för någon dag sen va? Jaså, så ni bor i Sveg av alla ställen. Vilken udda plats :-) Hoppas du får en OK körning. | |
| Fjällan_ | 2013-09-05 12:27 | |
![]() | Haha jag föredrar att säga vi bor närmare Östersund än Sveg ;) | |
| Fjällan_ | 2013-09-05 12:28 | |
![]() | I måndags började jakten där uppe :) | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-09-05 12:37 | |
![]() | Sveg måste ha sveriges fulaste "staty" eller vad det är. Den där björnliknande saken. www.google.se/imgres...d= 0CAEQsCU | |
| kajix | 2013-09-05 12:37 | |
![]() | alla balla flyttar tydligen från Sundsvall. | |