Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2013-11-23 18:53 | |
![]() | Höll på att säga att jag önskar att jag hade en syster som bodde i London! Eller ännu hellre, att mammas dröm om en lägenhet där går i uppfyllelse nån gång, kan lova att jag kommer sköta om den väl :D | |
| hfranke | 2013-11-23 18:54 | |
![]() | Nej ni tjejer! Hfranke hoppar in i duschen och gör sig klar, ha en fin kväll, vi hörs säkert imorgon igen! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:57 | |
![]() | Ha det riktigt bra ikväll, hfranke. :D Tja, en lägenhet man har tillgång till är ju inte fel. Helst i London, Lissabon, Wien, New York, Sydney och varför inte Edinburgh när vi ändå håller på? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:58 | |
![]() | Edinburgh! Dags igen i april eller maj :) | |
| corlini | 2013-11-23 18:58 | |
![]() | london är ok, kostar inget att flyga dit och går på nolltid. men vill inte bo där, iaf inte i stan. tycker det är sjabbigt, slitet, omodernt, smutsigt och bara glansigt på ytan. världens modernaste underutvecklade land säger de här hemma om england. nu har jag ifs bara rört mig på alla de "klassiska" gatorna och kvarteren förutom en tremånaders avstickare till brixton. jag var där i "jobbet" mer eller mindre heltid 98-99. vad säger man till hfranke nu då? man kan ju inte säga att man ska ut och röra på de lurviga eftersom det nu står helt klart att de är lena och välskötta sen en tid tillbaka :) och vad gör null i örebro? rastlös eller rotlös? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 18:59 | |
![]() | Vi siktar på att åka tillbaka till Spanien i maj. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:01 | |
![]() | Nulltj är väl inte Örebro nu? | |
| Lillstölla | 2013-11-23 19:01 | |
![]() | Ha det så kul hfranke! Vart ska ni då Lady? Kanske hamnar på samma ställe :D | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:02 | |
![]() | Nänä, Örebro över jul; andra syrran bor där. :) Sen ska jag jobba nyår, men det var kanske ingen överraskning. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:04 | |
![]() | Syster har bott i London sen -08, och älskar det. Jag förstår henne, har haft allvarliga funderingar på att joina. Smutsigt och omodernt till viss del ja, men pulsen och atmosfären under den ytan är underbar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:05 | |
![]() | Vi åker till Torrevieja igen. Gratis boende, du vet. ;) | |
| corlini | 2013-11-23 19:06 | |
![]() | ok, att det var andra syrran fattade inte jag. tänkte att nu får hon väl ge sig... :) jävla instagram, bytte till sony från iphone och får inte igång insta, skaffade det och ville länka er ett par uppdateringar från min värld. får ta tag i det i morgon igen. idag är det städning och matlagning med spontana betadropins. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:07 | |
![]() | Haha, hade varit lite väl kanske... Vad heter du på insta? | |
| corlini | 2013-11-23 19:08 | |
![]() | null, jo londonpulsen är bra när man hittat rätt. det säger jag inget om. brighton ser jag gärna mer av, det är väl den regionen som lockar mig mest för att återvända till england i nåt syfte. nä, nu är det matgrejjer på g. | |
| Lillstölla | 2013-11-23 19:08 | |
![]() | Har också gratis boende, mamma o pappa betalar ;) | |
| corlini | 2013-11-23 19:09 | |
![]() | insta kommer tjejer :) håll ut, jag vill göra den rätt först. har bara värdelös testsak ute nu sen jag skaffade. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:10 | |
![]() | Väntar med spänning, corlini. Smaklig spis. :) Haha. Ja, på sätt och vis gör ju Vikingens pappa och styvmor detsamma för oss Stölla. ;) | |
| fulsnack | 2013-11-23 19:12 | |
![]() | Hade precis förträngt att jag har ett instragramflöde som inte alls flödar för tillfället. Nollinspirationhej! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 19:14 | |
![]() | Mitt flödar för snabbt ibland, fotar allt jag vill spara...men det är andras problem. | |
| fulsnack | 2013-11-23 19:22 | |
![]() | Jag har problem med oestetiska bilder. Mina är heller inge märkvärdiga, men det tar emot att bara slänga upp spontana bilder. Jag är för petig. | |