Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 18 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2008-07-04 21:06 | |
![]() | Rosévin och salta pinnar. Mmmm. I väntan på hemmagjorda hamburgare... | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-04 21:08 | |
![]() | Jag fick nyss ett mail: Mer svenskundervisning åt läkare! Man skriver inte alltid som man menar… Citaten är från patientjournaler på Karolinska Institutet. * Inkommer med kvadratmeterstor sårskada på lillfingret. * Som preventivmetod har patienten använt oavbrutet samlag. * Patienten arbetar som elektriker. Inga kända proppar i släkten. * 12 cm långt, sårigt underben * Vi ordnar med mat, hemkört och rollator till pat. * Söker för fästingbett i huvudet. Huvudet borttages med pincett. * Poängterar att det är viktigt att patienten håller sig ren mellan fötterna. * Smärtan i ryggen kommer när patienten ligger raklång med båda benen på rygg. * Blöder ibland ifrån vänster näsa. * Patienten måste sova högt under kudden. * Hon beskriver huvudvärken som spännande. * Kräkningarna försvann på eftermiddagen, likaså maken. * Lastbilschaufför med god kondition som åker en mil utan att bli andfådd i vanliga fall. * Går nu med stel rygg och huvudet ner i marken. * Sköts i hemmet av maken som är militär. * Patienten tål inte ost, mjölk eller smör, ej heller modern och en bror. * Mat får han från sonen som ligger infryst. * Har fått större hemsamarit men tycker inte att det räcker ändå. * Halsen som patienten hade besvär med nu i höstas är nu borta. * Nyligen varit på kontroll hos gynekolog som friat. * Bihålor spolade 5-600 ggr * Patienten vägde 78 kilo i hemmet innan han gick hit utan kläder. * Änka, bor med frisk make. | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-04 21:12 | |
![]() | hahahaaa :-) Fan vad kul :-)) | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-04 21:14 | |
![]() | "Nyligen varit på kontroll hos gynekolog som friat" *LOOOOOL* | |
VildaElisa | 2008-07-04 21:17 | |
![]() | Majsflagorna fastnar i gommen? Värre än så...de fastnar mellan tandkött och tand... och kan orsaka tandlossning. Enligt tandläkare. Popcorn är inte att leka med. Ostkrokar är snälla. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-04 21:27 | |
![]() | Va f..n, lite måste man chansa i livet..Mer "pockkorn" åt folket!!!! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-05 09:24 | |
![]() | Exakt, jag tog en riktig rövare och drack rödvin i går kväll och det gick bra;) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-05 10:05 | |
![]() | O jag vaknade inte då bilen gick till Varberg!!! skämt åsido, så har jag varit vaken nästan hela natten så jag orkade inte åka iväg kl. 06.00 idag... Men det verkar bli en strålande dag här så jag går väl ner en stund till stranden.. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-05 18:38 | |
![]() | Det måste vara ganska kul att köra den där bilen som kör före travhästarna. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-05 18:45 | |
![]() | Jag sitter på balkongen o läser en superbra bok just nu, en som inte går att lägga ifrån sig alls! Passade på nu att kolla in på Beta nu när jag var tvungen att gå o "pudra näsan"... | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-05 19:13 | |
![]() | Åh, vad är det för bok nu? Karin Alvtegen-boken laddade jag ner som ljudbok, men har inte hunnit lyssna än! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-05 19:16 | |
![]() | Den är färdigläst, Alvtegens alltså, nu läser jag: "När blodsbanden brister" av Hanna Svensson.. Fy 17 vilken bok o den är sann också... | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-05 19:18 | |
![]() | Ok, om det är någon sådan där genomtragisk true-story så klarar jag nog inte att läsa den ;) Men Alvtegen verkar bra, det är nästa bok som står på tur för mig. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-05 19:20 | |
![]() | Den är tragisk, handlar om en vårdnadstvist o ev. övergrepp på barn..Usch!! | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-05 19:27 | |
![]() | Huga, klarar inte av så tunga ämnen, ett par sidor så får jag lägga bort boken. Men, men, någon spännande deckare skulle vara bra, passar av någon anledning att läsa på sommaren! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-06 11:17 | |
![]() | Nu sitter jag här, alldeles genomsvettig, för det regnar o är jättevarmt på en o samma gång... Nu sköter ni tråden tills jag kommer hem från Tallinn..Ska åka nu klockan 12.00 från stationen.. Hejsvejs på et tag!! | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-06 11:54 | |
![]() | Åh, jag hoppas du hinner se hälsningen innan du åker, ha en toppenfin semester! =) | |
zmiley | 2008-07-06 23:33 | |
![]() | Det var mig de ordnade hemkört åt. Lider fortfarande av sviterna. | |
Caligatia | 2008-07-07 01:16 | |
![]() | _Candid, gillar du deckare kan jag rekommendera författaren Harlan Coben! :) | |
zmiley | 2008-07-07 01:17 | |
![]() | Och gillar du däckare ligger jag farligt nära till hands. | |