Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-09-11 22:44 | |
![]() | Har du grävt långt ner, yoga?? | |
| Behringer | 2010-09-11 22:47 | |
![]() | Jag är ju lite gammal(modig), jag ringer nån i familjen istället ;) | |
| Tess 08 | 2010-09-11 22:48 | |
![]() | Du har säkert en sån där vev-telefon... som du ringer till växeln med :P Vet du om att jag har (ett par) kantareller i min frys?? De kommer inte ifrån dig :P | |
| Behringer | 2010-09-12 10:29 | |
![]() | Växeln, hallå hallå! Nej, det vet jag inte att du har och ja, det vet jag att de inte gör ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-12 20:16 | |
![]() | Knack, knack i stugan :) | |
| Helig dykare - Ej medlem längre | 2010-09-12 20:17 | |
![]() | Men tjenare. Allt väl? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-13 11:35 | |
![]() | *anar ugglor i mossen* | |
| Maja G | 2010-09-13 14:03 | |
![]() | Hojhoj! Läget med er alla?? Jag mår bra för solen skiner...Har även lunchat på mitt favvo ställe "Kaffepaus" med go vän. När jag gick hem så hamnade jag mitt i nåt spännande polisärende: Fyra unga ( snygga) poliser gick med dragna pistoler runt Postterminalen på Kålgården..Jag blev rädd och sprang, eller sprang gjorde jag ju inte men gick väldigt fort, hem och låste dörren. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-13 14:07 | |
![]() | Uj uj uj vad har du nu hittat på Maja?!?!? Gick helgen bra? Guu vad sugen jag är på ett glas rött..har inget..och ska jobba i morgon... | |
| Maja G | 2010-09-13 14:32 | |
![]() | Helgen gick bra, men det är ju inte idealschema precis... Fick skavsår i öronen för det är ganska surrigt på en demensavd ju.. Men å andrasidan är jag ju ledig nu i två dagar och sedan tre helger på raken:) | |
| Maja G | 2010-09-13 14:33 | |
![]() | Det eda jag har i rödväg är blandsaft. Vill du ha ett glas av det,Vita? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-13 14:44 | |
![]() | Ok det går bra..tack ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-13 14:56 | |
![]() | jag skulle vilja sova längre på morgonen på vardagsmårnarna får jag dra upp ungarna ,nja nästan,på helgerna vaknar dom typ 06oo och om dom kan vara tyst?dom försöker nog det tror jag lilla syster skriker:hur sätter jag på micron hallå fins det nån som kan hjälpa mej med mickron ,jag iggar storebror vad är mitt heddset det låg här nyss VEM HAR TAGIT MITT HEDSETT,inte ja svarar alla,inte jag är en obestämd som flyttat in här och han får skulden för försvunna head set och bär ansvar för allt som är borta ,dörren far upp mamma ,mamma har jag träning nu?mamma hallå HAR JAG TRÄNING NU?sovande mamma svarar i morgon är det träning ,jaha ,har du tvättat min aträningskläder ,mjo klockan är 06,15 jag hinner får jag sova nu? får jag åka till John säger mellan bror ,nä det är för tidigt varnliga människor sover nu,jahaaa,titta på bollibompa använd en dator ,eller se en film gå ut och hoppa stutsmatta ,lek i lekstugan,rita ,jag vill måla vatten färg,hmmm mmm,kan du inte göra det sen när jag vaknat,mamma jag tror du är vaken,nej jag sover har jag sagt,men var är vattenfärgerna da?leta darling jag är säker på att du hittar dom ,det hörs ett brak efter en kvart ,mellanbror har vält ut HELA tupperwareskåpet,ja det behöver städas ändå,men kanske inte 07oo på en lördag morgon ,och det kommer en tanke vad tyst det blir när dom alla kommer i tonren och sover som folk ,längre än 06oo,men då vaknar nog som på räls av gammal vana | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-13 15:05 | |
![]() | tiitti :D känner igen alltihop hav förtröstan, tids nog får du sova ;) | |
| Maja G | 2010-09-13 15:12 | |
![]() | oj, det var mycket att läsa det | |
| Tess 08 | 2010-09-13 16:20 | |
![]() | Jag måste, sed sorg i hjärtat, berätta att den helgen när jag åker ner till Stockholm har jag så fullspäckat schema att jag inte har möjlighet att fika :( Fan!!! Vad irriterad jag blev när jag såg det! | |
| Maja G | 2010-09-13 16:26 | |
![]() | Tycker jag var bra...eftersom jag inte heller kan vara med på det fikat:) * mumlar för mig själv: får inte jag vara med så ska ingen annan få det heller* Nästa gång du kommer till Sthlm så ska jag vara där..Om du nu inte råkar pricka in den enda helgen i månaden som jag jobbar dvs! | |
| Tess 08 | 2010-09-13 16:37 | |
![]() | Jag måste forska i söndagen lite... men jag vet inte om det går att fika på en söndagar? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-09-13 18:50 | |
![]() | Ajdå...nu blev det marigt även för mig.... | |
| Helig dykare - Ej medlem längre | 2010-09-13 18:54 | |
![]() | Än är det inte förbjudet att fika på söndagar i Stockholm. :-) | |