Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
remvanrijn | 2009-05-24 20:54 | |
![]() | this is me www.youtube.com/watc...45 81_YdKT0 jag verkar inte lätt att behålla | |
remvanrijn | 2009-05-24 20:55 | |
![]() | låg rating för Erika är väl just 7000... | |
Tess 08 | 2009-05-24 20:55 | |
![]() | Solen skiner och det är rätt trevligt ute :) Jag har planterat lite (det jag fick med mig hem från syrran) och har stått med rumpen i vädret rätt länge. Både blommor och tomater samt paprika är nu nedsatta samt lite rensning av smultronlandet och borttagande av gräslök.. insåg att det är mer gräs än lök i den, så det får bli en ny tuva :) Nu sover diverse kids och jag ska fara och handla. Storbarnet är ju för stooor för att sova så han e barnvakt. Puss och hej! | |
remvanrijn | 2009-05-24 20:57 | |
![]() | hejsvejs Tess, hopas du känner lika stor nöja av en väl ansad trägårn som jag..=) | |
Tess 08 | 2009-05-24 21:01 | |
![]() | Nej, det gör jag inte! (skulle jag tro :) Jag har ingen välansad trädgård, det är knähögt gräs på en bit och ogräs både här och där... Sen har vi ogräs i form av små björkar :) typ överallt!!! De bara ploppar upp! Vi har haft besök av någon med gräsklippare medan vi var borta, men personen behagade inte klippa allt... och inte ansa kanterna heller :) Så det får väl jag göra... Men fram till 3/6 gör jag så ltie som möjligt för nu är det tentaplugg för hela slanten :) | |
remvanrijn | 2009-05-24 21:03 | |
![]() | gör din man något egentligen??? börjar förstå din rop på hjälp av Kapis.. .och då inte endast källarstädning.. | |
Tess 08 | 2009-05-24 21:07 | |
![]() | Problemet är nog att vi bor i ett gammalt hus med en gammal tomt... och att vi oftast har något annat att göra istället för att fixa på tomten (fast vi gör det varje år)... Vi har plockat bort X antal kilo gatsten från diverse ställen på tomten, även andra stenar har fått flytta (här kör vi spett och handkraft). Jag har (alldeles själv) handsågat ner 7 barrträd från tomten... sen var en motorsåg och pappa inblandad i nertagande av några andra... Ja, och sedan jobbar vi, pluggar och har dessutom en kortare sommar är skåningar så vi har inte lika lång tid att göra något (tjälen måste ju gå ur backen...) | |
Tess 08 | 2009-05-24 21:08 | |
![]() | tror vi plockat bort gatsten i ton och inte kilo, men jag vet egentligen inte... det är mer än en normalstor garageinfart i alla fall. | |
remvanrijn | 2009-05-24 21:25 | |
![]() | ah på så viss, ni ligger helt enkelt fortfarande i grovarbetet på tomten.. Barrträd slipper jag. gatsten o andra sten oxå =) endast lera av finaste sort. De stenar som finns här är ditlagda av oss själva, bl.a en mur av ölandssten som en granne inte ville ha som garageuppfart längre.. det var bara att ta fram vinkelslipen o kapa dem o murbara bitar..=) Annars gillar jag nog såna konstruktionsjobb på tomten eller hus.. | |
Cajsa-Stina | 2009-05-24 22:20 | |
![]() | Rem, det räcker med att jag själv är handikappad för tillfället. Någon höjning behöver jag inte göra förrän jag börjar spela tävling:) | |
remvanrijn | 2009-05-24 22:25 | |
![]() | jaha, hdkp räknas inte när man själv går en liten runda? bara i tävling.. flt min okunskap , dessutom från en som har 10 tals banor i närheten.. Go natt med er.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-05-25 07:04 | |
![]() | Go´morron go´morron www.youtube.com/watc...IS 9eA9O9Qs | |
Maja G | 2009-05-25 08:50 | |
![]() | Heej o gomorron allihopa! Nu är vi, eller rättare sagt jag, väldigt nyfiken på var Vita har hållit hus under helgen??? Idag är det min dag. Ska skämma bort mig själv denna veckan och börjar med ansiktsbehandling idag( fick presentkort då jag fyllde år:). Ett frissabesök är inbokat på onsdag kväll och på torsdag ska vi ut och käka på piren, sedan blir det nog en stor personalfest som kommunen/landstinget anordnar 4 ggr/år..Club 90 000 eller LARM som det också kallas! Och avslutar med Jönköpings marknad på fredag. Det brukar vara mycket fint väder på dessa marknader och det är sååå roligt med en massa folk att tjöta med!! Ja, och så ska jag väl jobba lite emellan dessa arrangemang också, tyvärr höll jag på att skriva!! | |
mrperfect | 2009-05-25 09:05 | |
![]() | ja morron i alla fall :) | |
Maja G | 2009-05-25 12:19 | |
![]() | jaha, är det ingen hemma? Kilar bara in för en snabb lunch bestående av en smoothie gjord av mjölk, hallon och banan, och en knäckis med skinka..Nu vet ni det om ni undrar över vad jag har ätit:)) Ska snart iväg till träningen. Har ju som sagt var innan varit på ansiktsbehandling med vaxning o färgning av ögonbryn, en ny erfarenhet faktiskt! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-05-25 13:17 | |
![]() | Hej på er! Jag har varit hemma hela helgen och idkat IRL ;)) | |
Maja G | 2009-05-25 16:14 | |
![]() | Hej Vita...Kan inte du berätta för oss andra vad man gör när man har "idkat IRL"? Nu ska jag iallafall ta en välbehövd nap... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-05-25 16:28 | |
![]() | Jo så här är det - äter o dricker gott - promenader - hålla hand - kärlek - lagar mat tillsammans - samtalar - tvättar bil - sightseeing - ser på film i den mån det går ;) - skrattar åt grön cykelpump - loppis - kör fel femitielva gånger - hjärtat är fullt ;D | |
Maja G | 2009-05-25 18:28 | |
![]() | Det låter helt underbart, Vita! Du är värd varenda sekund av lycka:)) Nu har jag napat lite och betalt räkningar, inte lika kul men ett måste tyvärr!! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-25 18:35 | |
![]() | Kära vänner! Är det månne nån som kan tänka sig att låna ut en liten stuga mitt i en skog nånstans? Just idag är jag så galet trött på att bo i den här staden,, Hela dagen har jag lyssnat på nåt slags manifest med hög musik som kuliss (orkade inte gå ut och titta vad det var),, Kommer hem, öppnar fönstret mot vattnet och fägelkvittret! Men nähä,, hela sthlms samlade brandkår bestämmer att just ikväll ska vi köra förbi din stadsdel i en timme.. (hoppas det inte var allvarligt förresten) Jag vill ju bara ha lugn och ro!!! | |