Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 42 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 19:42 | |
![]() | Jo, jag antar det. Jag analyserar inte för hårt eftersom värmen då skulle få min hjärna att koka. ;) Jag gillar Västerås, det är en vacker stad. Ändå önskar jag att den ibland låg vid västkusten och därmed utsatt för havsvindarna. *haha* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 19:43 | |
![]() | Eller så önskar jag det ibland istället för att staden ibland ligger på västkusten. :P | |
| nygiants | 2011-06-07 19:43 | |
![]() | tack lady & annakarineli Ja, ska bli intressant, detta i en i övrigt utvecklande fas i livet där jag faktiskt tagit flera steg i ny riktning och nu håller på att hitta mig tillrätta i min profession. Jag knäckte liksom lite nötter och allt känns äntligen underbart efter en lite deppig period. Hur har ni det själva då bortsett ifrån värmen? | |
| annakarineli | 2011-06-07 19:47 | |
![]() | Åh så skönt giants! Jag vill också komma dithän! På jobbet går det framåt och tiden rusar förbi, men jag längtar efter kärleken. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 19:48 | |
![]() | nygiants - Tackar som frågar. Jag har haft en rätt knagglig tillvaro på sistone (läs; puckelpist) men nu börjar saker lugna ner sig och saker som från början verkade vara olösliga problem är numera svårlösta problem. En klar förbättring. :) | |
| annakarineli | 2011-06-07 19:51 | |
![]() | Känner mig helt klart lite nere. Undrar om jag ska orka ta på mig och åka upp till motionsspåret? Totalt osugen, men vetenskapligt bevisat att det hjälper. Å andra sidan så kommer jag att få blöt torv i skorna och risken är att det är rätt så folktomt på 5:an... Väntar kanske till i morgon. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 19:53 | |
![]() | AK - Just att det skulle vara folktomt på 5´an skulle få mig att bege mig ut idag. :) Jag älskar att ströva omkring när jag får gå ostört. | |
| annakarineli | 2011-06-07 19:56 | |
![]() | Fast jag är lite skraj av mig... Har just börjat våga mig ut i spåret själv. Är rädd att jag ska bli påhoppad av någon galning bakom en gran. | |
| nygiants | 2011-06-07 19:56 | |
![]() | Latmask AK!! Skämt åsido men motionsspåret gör dig nog gott om du kommer iväg. lady>> det finns inga problem, bara lite svårare lösningar... | |
| annakarineli | 2011-06-07 19:59 | |
![]() | Hm... inga medhåll här inte alltså!!! Jag som hade hoppats på "ta det i morgon" ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 20:00 | |
![]() | AK - Jo, jag förstod det. Men ärligt, visserligen handlar det om en galning, men vem står bakom en gran i blötan och väntar och hoppas att någon annan är lika galen som en själv som tagit sig ut i skogen just då? ;) nygiants - Jo, jag vet. Men ibland blir lösningarna så svåra att man inte ser någon öppning, oavsett hur man vänder och vrider på saker för att hitta en. Sen är det som om öppningen bestämmer sig för att avslöja sig. I det här fallet visade den sig, sen fick jag nysta mig fram till en presumtiv lösning och utveckla den. | |
| nygiants | 2011-06-07 20:00 | |
![]() | Jo iofs nu är klockan rätt så mycket ta och skjut upp det hela till morgondagen. Det är du värd AK. | |
| nygiants | 2011-06-07 20:01 | |
![]() | Lady, då är du på rätt spår. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 20:03 | |
![]() | Jo, det känns så ny. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 20:04 | |
![]() | AK - du gör ju ändå som du vill, oavsett vad vi säger. :) | |
| annakarineli | 2011-06-07 20:08 | |
![]() | Jag gör alltid som jag vill -fast när det kommer till funderingar som den här -om man ska orka eller våga något som man egentligen vill orka/ha lust till -då är jag rätt så lättövertalad! :) Nu är träningskläderna på och det blir åtminstone 2.5:an!! =) Osäkert om det blir två varv, men ett är mer än inget! Hej så länge! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 20:10 | |
![]() | Ha det bra AK. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 20:11 | |
![]() | <3 | |
| annakarineli | 2011-06-07 20:12 | |
![]() | Tack fina du! Du ska veta att det är lite tomt när du inte är här! <3 Höres! | |
| nygiants | 2011-06-07 20:25 | |
![]() | Jaha hejdå AK så var det bara skorstenen kvar... | |