Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-08-29 20:12 | |
![]() | Hej Lill <3 Lady och Bitte:) Är skapligt här. Hur är det själva? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:14 | |
![]() | Stölla <3 Det är bara fint. Kommer inte in på msn, vilket är retsamt, men i övrigt är det bra. Jag är dock lite trött efter en dag som inte blev som jag tänkt. Mitt "Jag ska inte göra ett endaste dugg" kom på skam. Skönt att du har uppkoppling igen. :D | |
| Lillstölla | 2011-08-29 20:18 | |
![]() | Haha ja inte är det tack vare Glocalnet inte!! Fick åka ner till Ica och köpa refill till mitt teliamodem! Höll på att få lepra så var nödvändigt, men tänker se till att jag blir kompenserad för detta ständiga krångel från Glocalnets sida!! Jag har inte gjort ett endaste dugg idag, görskönt! Är så nöjd med trippen till Götet, jag som aldrig kan sova på tåg/buss somnade med ett leende så fort bussen rullade ut ur stan igår:D Surt med msn Lady! | |
| Sigrids mor | 2011-08-29 20:19 | |
![]() | Sinnessjukt trött i kroppen efter en krävande första dag på praktiken. Men roligt var det! Blir nog tidig kväll i afton med tanke på hur dåligt jag sov natten som var. Usch så tråkigt med stulna cyklar och delat schema skuller jag aldrig gå med på. =( Hoppas allt löser sig till det bästa för er. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:21 | |
![]() | Sigrids mor - kul att du är så nöjd med första dan. :D Stölla - Jag sov inte på vägen hem och inte blev det en hel massa sammanhängande sömn i natt heller, så jag är rätt mör idag. Jag fattar inte att jag fick för mig att ta bussen för att lämna väskan jag lånat, hämta min cykel hos syrran, storhandla på vägen hem och sen ta mig till min kompis. Jag är inte klok. :P | |
| Lillstölla | 2011-08-29 20:24 | |
![]() | Haha nää, det verkar inte vidare klokt :P | |
| Maja G | 2011-08-29 20:24 | |
![]() | undrar hur jag tänkte alldeles nyss då jag drack en kopp kaffe så här sent? Hej nattvak! | |
| Lillstölla | 2011-08-29 20:26 | |
![]() | Aj aj då Maja, hoppas du inte blir uppe alltför sent! | |
| Sigrids mor | 2011-08-29 20:28 | |
![]() | Ajaj Maja - det var inte bra! Hade det varit jag hade jag varit vaken till sådär tre-tiden. Inte skoj inte. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:28 | |
![]() | Maja - det låter inget vidare. Finns det inget som gör dig extra trött? I så fall kanske du ska ge dig på det också, som komplement till kaffet? Stölla - tur att jag aldrig påstår mig vara det då. :D | |
| Lillstölla | 2011-08-29 20:33 | |
![]() | Lady: Japp, visst är det ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:36 | |
![]() | Vad pysslar du med ikväll då, Stölla? | |
| Maja G | 2011-08-29 20:36 | |
![]() | har iof sovmorgon så det gör inte så mycket...Kaffet var vääldigt gott! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:39 | |
![]() | Maja, tur i oturen då. :D Hur mår du i övrigt vännen? | |
| Maja G | 2011-08-29 20:41 | |
![]() | jag mår ganska bra,men hostan sitter i ännu.:( Hur har du det,Solen? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:45 | |
![]() | Usch, den där eländiga hostan. :( Jag har också sviter kvar av den, men det börjar äntligen ge med sig. Jag har det bra. Är trött, men nöjd som tusan med semestern hittills. Har en vecka kvar att njuta av. Ska visserligen träffa jobbet i morgon men då är det enbart för att festa loss på en kräftskiva så det räknas inte. ;) | |
| Lillstölla | 2011-08-29 20:48 | |
![]() | Lady: Sitter och slöar i soffan och väntar på att de blonda brudarna ska roa mig ikväll igen:D Dvs, Svenska Hollywoodfruar:) Vad gör du själv? | |
| Sigrids mor | 2011-08-29 20:49 | |
![]() | Tack tack! Det var riktigt dåligt med sömn och riktigt nervös igår och i natt - men det blev ju riktigt bra! Sååå skönt att det blir bra - är ju ett vågspel att byta bransch. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:51 | |
![]() | Stölla - funderar på att gå lägga mig och läsa. Har börjat på en riktigt intressant bok. Faktiskt var det Maja som tipsade mig om den så när jag läste ut de två böckerna jag hade med mig till tåget innan hemfärden ens börjat köpte jag den för att ha att läsa på tåget. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-29 20:52 | |
![]() | Sigrids mor - mellan vilka branscher byter du? | |