Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:02 | |
![]() | hotcold, men av någon anledning kan de inte utgöra ett tvärsnitt av befolkningen? | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:02 | |
![]() | föredrar när tjejer kör det naturliga stuket.. :) | |
| hotcold | 2008-08-15 13:05 | |
![]() | Det kan det kanske. Men jag tror också att vi som nakenbadar kanske tänker lite mer på hur vi ser ut på de intima delarna. Eller kanske inte...när jag tänker efter så är det ganska så många ludna saker man får se också:-) | |
| vintage | 2008-08-15 13:08 | |
![]() | Wilson: eftersom jag är kvinna och "ofta" befinner mig i omklädningsrum på diverse badhus tillsammans med kvinnor i alla storlekar, åldrar och stilar, kan jag av min erfarenhet säga att det snarare är 50-50. | |
| Miss_jk | 2008-08-15 13:13 | |
![]() | Mirra, anledningen till ihopklumpade könshår som jag skrev var någons kommentar "Men lite mensblod runt underlivet har inte gjort någon sjuk". Har man mycket hår och mensblod runt underlivet så blir nog håret ihopklumpat. *Ryser* | |
| vintage | 2008-08-15 13:23 | |
![]() | www.menskopp.nu oslagbart! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:37 | |
![]() | "varför ska man sträva efter att se ut som en tjugoåring? så du tycker man borde skyla sig efter fyrtio? dagens ideal skrämmer mig!" Jag tycker inte det är att skyla sig att låta bli att raka av håret eftersom håret är en del av den mänskliga kroppen. Skyler sig gör man väl med kläder? Däremot menar jag att det inte nödvändigtvis blir snyggare med intimrakning för någon, och att man egentligen skulle bedöma själva könet från fall till fall för att kunna avgöra vad som är snyggt. Tog äldre som exempel mest för att vara lite elak. Och lite för att jag tror att de rakar sig för att känna sig som 20-åringar som rakar sig men det stämmer nog inte på alla :) | |
| TazzRat | 2008-08-15 13:41 | |
![]() | Snacka om vad man missar när man är bort några timmar från en diskussion! §:oD Till att börja med: Jag har aldrig lyckats få mensblod att KLUMPA IHOP könshåren? Seriöst? Hur oansad jag än är därnere när jag har mens, o hur mycket mens jag än har, lyckas det aldrig klumpa ihop mer än att man kan torka bort det med papper. I värsta fall gnugga det lite mellan pappret. (Tack, ytterligare en vacker beskrivning av underliv!) Förstår inte heller att det är lättare att hålla rent när det inte finns hår? Ursäkta beskrivningen nu, men har man mycket mens eller sover längre än man bör ha en tampong i, så nog är det faen så mycket äckligare att mensen i bindan smetas ut över varenda liten blygdläpp än att det trasslar in sig i lite hår? Min åsikt, bara. Wilson: Du kanske borde satsa på något annat än mänskliga rasen? Jag är hemskt ledsen att göra dig besviken, men människor ÄR håriga. §;o) För att förklara detta påhopp kan jag bara peka på vad jag tidigare skrev om att jag avskyr när en del män snaggar fejjan o anser att dom gjort sitt, nu borde kvinnorna göra sitt o ta resten av kroppen. §;ob Ordprofeten: Trots att vår diskussion är sedan länge förbisprungen vill jag ändå påpeka ang ditt inlägg om att kvinnor utnyttjar männens enkelspåriga besatthet av mus: "Fool me once, shame on You. Fool me twice, shame on Me!". OM det är så att vi kvinnor gång- på gång lurar männen (NEJ, det gör vi inte) borde inte männen ha lärt sig efter några århundranden? §:ob Något inlägg sa att det inte ALLS är tid, besvär etc att raka sig. Hmm... Kanhända är jag bara långsam eller pedantisk, men jag tycker visst att det tar ett tag. Så ska det underhållas för att undvika stick, stubb o kli. Så nog är det ett pillerjobb! Vidare är stubb klart värre än hår! Kommentaren att "få hår i munnen" roar mig en aning. Visst är det så att när min partner är orakad händer det. ...Men när han (och/eller jag) är snaggad blir det varmt, klibbigt, stubbigt, stickigt, irriterat... Hellre ett strå i munnen än helt rödprickig i hela ansiktet (eller insidan av låren, om det är sånt man sysslar med)! §;ob Budalv: Även jag störde mig lite på ditt inlägg. Inte enbart för att det antyder att äldre underliv är fula, utan även för att det lät lite som att om man inte hade snyggt underliv kunde man lika gärna hålla det hårigt eftersom det inte skulle beses. Då antyder du väl iom det att rakning är för motpartens intresse? Misstolkar jag? Hursomhelst så är det självklart upp till var- o en, men som Vulcan sa så ska man kunna leva upp till sina egna krav också! Föredrar man rakat kanske man ska visa upp gott exempel o raka själv! §;ob | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:42 | |
![]() | Budalv, om jag som medelålders rakar mig, gör jag det för att slippa pälskant på bikinin eller för att inte bjuda någon på hår till maten :P Snyggt eller inte vette fan. Ser nog ut som 70 men känner mig oftast som 17. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:47 | |
![]() | För mig är det nog tvärtom mommesfrites :) Ser ut som sjutton, känner mig oftast som 70 :( | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-15 13:59 | |
![]() | Min kommentar avsåg om rakning var snyggare än hårigt. Om man ska få säga att det ena är snyggare än det andra måste man också få bedöma hur det passar till könet ifråga. Då kanske man kan gå vidare till att bedöma om könet är snyggt eller inte om snygghet av kön nu är så viktigt. Antyder att äldre underliv är fula? Nej, absolut inte. Bara för att något är snyggare är väl inte det andra fult. Nu talar vi om intimrakning är en förbättring rent estetiskt eller ej. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:05 | |
![]() | Mitt stjärthår liknar dreadlocks, bör jag raka av det eller bara fläta in pärlor? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:07 | |
![]() | Gör det du känner för, Basta :) Skulle tro att du får ganska svårt att sitta med pärlor i det aktuella området. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:09 | |
![]() | Har redan svårt att sitta. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:11 | |
![]() | "Då antyder du väl iom det att rakning är för motpartens intresse? Misstolkar jag?" Om det ska vara snyggt kan det vara för personen i fråga, för beskådare i gemensamma duschrum eller sexpartners. Om jag jobbade med könsmakeovers i TV skulle jag nog färga in en lätt toning som gav lyster i håret och ev storpermanenta riktigt långt och rakt hår och fylla i med matchande ögonskugga där håret hade börjat glesna. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:14 | |
![]() | Man kan snart programmera om sina kommande barns DNA, det är bara att be labbet ordna en acceptabel behåring på naturlig väg, i och med det kan man bespara sin avkomma en massa besvär, inte minst slipper de föra den här typen av diskussioner. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:21 | |
![]() | Inte nog med det, ordprofeten. Tack vare genterapi och nanorobotar kan vi snart programmera om vårt eget DNA i realtid. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:26 | |
![]() | "och fylla i med matchande ögonskugga där håret hade börjat glesna" :-D | |
| Miss_jk | 2008-08-15 14:31 | |
![]() | "Föredrar man rakat kanske man ska visa upp gott exempel o raka själv!" Min pojkvän ska definitivt inte raka sig där nere.. Varken han eller jag vill. Fy sjutton vad osexigt. Ansa, visst, men inte raka. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-15 14:33 | |
![]() | ordprofeten skrev 2008-08-15 14:14: ".... inte minst slipper de föra den här typen av diskussioner." eller andra meningslösa diskussioner som det finns här på Betapet till 98% av alla trådar. Orakade kön är både fult ofräscht, anser fortf jag, och JAG får tycka som JAG vill. | |