Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:27 | |
![]() | Hade inte kapis, eller om det var Bjöne ett förslag i den gamla tråden? Ngt med vitlök...hm... Nå syrran, jag önskar att jag hade varit med!! En annan gång! :D Gariam... jag måste tänka lite till! Men en sak e klar iaf...du är inskriven i släktboken ;) Sorkis får mkt jobb när han vaknar till liv :P | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:30 | |
![]() | En annan gång??? Nähä du! FLERA andra gånger, minst. :) Vita, skulle du kunna tänka dig att uppdatera mig lite grann på den där giftaslystnasfronten? Sist jag satt med runt familjebordet var det bara två som gick i giftastankar.... men det är klart... en lördagskväll kan få de lugnaste känslor i svall. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:30 | |
![]() | Nå, gariam... jag har två förslag så länge iaf :) Vi har länge sökt efter en badanksfru åt vår lilla badis... så det är alternativ 1... alternativ 2 är ju självklart en farmor! :D Om du vill ha något fräsigare, så får vi tänka lite till... ;) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:31 | |
![]() | Schysst, schysst. Det där med prästgrejen verkar ju ganska kul, förutom att jag inte är så särskilt kristen. BrorGnu/vitaloafers/vadhe terhannu har väl annars gjort sig bra som präst? Han har ju erfarenhet av vigning här i forumet. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:32 | |
![]() | Badanksfru eller farmor? Nja, lite svårt för mig att relatera till. Då ligger nog präst närmare till hands. ;p | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:33 | |
![]() | Jo, det är sant Gariam! Det har vi inte tänkt så mkt på... eller bara när Brossan visade sitt bröllopsfoto :) Syrran... okejokej... FLERA ggr!! ;) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:35 | |
![]() | Okej... låt mig funderilera lite till då... hm... äsch... jag ville ju komma på ngt riktigt fräsigt till fräsiga Gariam... men tänk så still det står... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:35 | |
![]() | Är du däppt i däsan, C-S? Ta i så fall o skär upp en bit gul lök, pressa lökbiten lagom hårt i handen så du får fram lite saft. Håll sen för den ena näsborren med den lediga handen, håll löken tätt under den andra och sniffa kraftigt i dej av härligheterna. Det svider som eld i bihålorna men om du upprepar proceduren några gånger under dagen ska du se att det blir bättre... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:37 | |
![]() | Nej det är jag som är däbbd Kabarn. Men om det där är enda huskuren du kan så kommer tillverkarna av Nezeril fortsätta att tjäna pengar på mina luftvägar. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:37 | |
![]() | kan inte gariam få bli fru Zmiley...?? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:38 | |
![]() | Ja dom ska leva dom också, Lime.... :) | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:39 | |
![]() | God förmiddag ärade familjemedlemmar! Brorsans första bidrag i nya tråden är mer som en present... Jag ger er världens bästaste låt: www.youtube.com/watc...P9 5btX8NJE Ha en skön söndag alla! :) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:40 | |
![]() | Och baka vaniljhjärtan..? Jag kanske kan göra det på dagarna om jag på nätterna får vara en hemlig agent och rådgivare med viktiga freds- och frihetsuppdrag. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:40 | |
![]() | WOW... Flubbisbrossan har me bytt bild!! *bamsekramar till dig bästaste bror för ditt fina bidrag!* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:42 | |
![]() | Ojsan Gariam... det låter som om du skulle va kollega med Kusinvitas gube Nicke... som är spion på nätterna... :P Men jag trodde i mitt stilla sinne att syrran och Bjöne hade ngt ihop... hade jag fel? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:42 | |
![]() | Kan du reda ut såna uppdrag Gariam så tror jag att du vissa kvällar kommer känna att du kommer väl till din rätt här. Men Kaparn!!! Jag som gått och trånat efter Zmiley så länge... ska jag behöva släppa honom från mig nu??? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:42 | |
![]() | Skön söndag Flubber! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:43 | |
![]() | Limerick: Ta Zmiley du. Frihetskämpar har ju egentligen inte tid med sånt. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:44 | |
![]() | Den som väntar på nåt gott, Lime, väntar alltid för länge.... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:45 | |
![]() | Vet du vad Gariam... då tycker jag nog att du kan tillskriva dig rollen som vår frihetskämpande Moster ;) Tänk vad mommes och mamsi ska bli glada över sin nya syster :) | |