Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 373

Forumkategorier

Användare Inlägg  
remvanrijn2008-10-19 22:19
Antal inlägg: 16508

Nöjda kunder sprider ryktet om Towork AB till nya kunder...

Hmm och vi sprider ryktet om Toworks Vd´s gräsliga syn på djurens rätt gentemot hans rätt att ha kul .. haha va KUL för företaget..

var annars impad av hans analys om aktiekursen: för många vill sälja och för få vill köpa. Då säljer de till lågt pris o det drar aktievärdet ner.... Jösses..tog det lång tid för honom att dra denna komplicerade slusats??.

LeSchtekarn2008-10-19 22:24
Antal inlägg: 185

Tror ni verkligen att jag använder fackspråk när jag debatterar på betapet? Jag har anställt väldigt duktiga medarbetare som gör det mesta av jobbet, det är styrkan hos en VD, att omge sig med kunniga människor.

Nej, jag är inte frikyrklig, jag är Jude.
Jag tycker om vissa hundar, precis som jag kan tycka om vissa elefanter, men det hindrar mig inte från att skjuta dom om jag har lust.

I Vietnam sköt jag en hund.

Linn79 - Ej medlem längre2008-10-19 22:26
Antal inlägg: 4279

remvanrijn, bra synpunkt. Jag måste småle lite för själv när jag läser en bit bakåt i tråden. Plötsligt känns det som om man är tillbaka på högstadet av någon outgrundlig anledning - när man läser vissa av inläggen.

Linn79 - Ej medlem längre2008-10-19 22:27
Antal inlägg: 4279

Naturligtvis LS, du verkar oerhört stark.

_Candid - Ej medlem längre2008-10-19 22:33
Antal inlägg: 2602

Tycker inte ämnet om olaglig jakt är så passande i sig och diskussionen verkar mest bara bestå i beskyllningar.
Stänger tråden eftersom diskussionen har spårat ut i för många påhopp och ämnet som sådant: att skjuta utrotningshotade djur inte kan anses som passande.

belugavis - Ej medlem längre2008-10-19 22:36
Antal inlägg: 1600

LeSchtekarn Ok så du skulle kanske inte vilja skjuta en hund som du kände då..som du kanske hade lärt känna.
Det var ungefär vad jag ville veta. Jo en grej om elefanter. När elefanter dör så går flocken och sörjer den elefanten. Man tror det ialla fall, Har sett en film där elefanterna återvände till en plats där en elefant hade dött en tid tillbaka. De tog upp den döda elfantens betar mm och det som fanns där och stod där ungefära som att förstå, eller sörja kanske, känna in att elfanten var död. Sen sörjer elefanter även sina ungar,om du nu skulle skjuta en unge. Bättre då att sikta på en riktigt gammal elefant som ändå ska dö snart. Ha så kul på resan

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?