Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 457 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2009-05-04 10:43 | |
![]() | Har det någon betydelse? Själva ämnet i sig är ju uppenbarligen inte "out of date" eftersom du ville ta upp det igen. Jag tror iaf på spöken, men har inte upplevt något själv. | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-04 10:48 | |
![]() | Den här tråden är startad: 2008-10-18 23:08 Den är alltså inte mer än ett halvår gammal och i allra högsta grad aktuell. Återgå till spökerierna nu... Mouche | |
| Pseudonymf | 2009-05-04 11:03 | |
![]() | steffin 2009-05-04 10:43: “Den här tråden är ju GAMMAL!” Varför posta detta inlägg, när det inte ens har med tråden att göra? Ta dina klagomål med de personer det berör eller skriv i en tråd som behandlar ämnet. Jag är för övrigt väldigt mörkrädd och hoppar upp i sängen när jag ska gå och lägga mig, så att mina fossingar inte ska bli avhuggna av nån vampyr eller liknande som bosatt sig under min säng. För övrigt så har jag ingen direkt tro på det övernaturliga, men följer troget mina serier; Medium & Ghost Whisperer ;) Fast det kanske inte är ett trovärdigt forum att grunda sin övertygelse i?! :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-04 13:56 | |
![]() | För mig känns inte spöken och sådant logiskt även om jag ofta vill reflektera runt möjligheterna/omöjlighete rna för ett "astralt plan" eller vad man ska kalla det. Jag har vänner som sett och hört mer än jag har i mina dar. Hur som helst enligt många "medium" och liknande så handlar det om "mottaglighet" hur vida man har möten med det astrala planet eller inte. Har hört många spännande historier och till och med om religiösa upplevelser från flera av mina vänner och tycker fortfarande att det är intressant även om jag måste ta dessa historier med mer än en nypa salt. Men vare sig jag tror själv eller inte på detta så vore det ganska trångsynt att förneka möjligheterna till den grad att jag inte respekterar andras tro. IF Elfsborg, om vi ska utgå från ett persepektiv där vi erkänner existensen av spöken och andar, så har nog du det man (såvitt jag vet) kallar mediala egenskaper. Även mottagligheten jag talade om. Många talar om det som en medfödd egenskap eller som att medium är "utvalda" som de levandes ambassadörer i det astrala ^^ | |