Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
söt i basker - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:50 | |
![]() | Samtidigt som dom kallar hunden för lilla gubben så fort den lyder, men är inte sena med käppen vid trots. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 16:50 | |
![]() | *svettas* Jag började med en enkel fråga. Det var igår kväll. Nu känner jag att jag både ha blivit analyserad och stämplad. Hmmm. Det jag menar med svårflörtad är inte alls det MaadMaxx beskriver. Det kallar jag enbart idiotiskt. Jag beskrev en situation om spelet tidigare och tänker verkligen inte upprepa mig. Om någon här har förstått vad jag menar så varsågod och kom och rädda mig. Jag kan inte förklara på något annat sätt. Detta var verkligen INTE en spelad annons från min sida. Jag ställde en fråga eftersom jag utgick ifrån att flera här har fått en och anna fråga som inte har med betapetspelandet att göra. Och ville veta hur ni gör? Vi är olika. Helt ok. Men jag behöver inte tycka om att kvinnor följer med på toaletter. Sedan är det helt upp till mig om jag vill dricka två flaskor vin, kanske, bara kanske utsätta mig själv för oväntade saker som jag njuter av i stunden och sedan tycker att jag har gjort något dumt. It is my life. Ändå tycker jag att min fråga var bra. För tydligen har flera här fått hjärtklappning och tyckt att det är ett ämne som kan diskuteras. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:53 | |
![]() | Brando: Problemet är väl i grund och botten djuret människans tro på att hon är något annat/något mer än ett djur? Den här chimpansen sitter t.ex just nu med macheten i ena handen och bara ett par nedhuggna lianer i den andra. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:57 | |
![]() | Jämlikhet efter vems motto formula? Männen som vill slippa allt snack och knulla rakt av eller kvinnans som vill ha lite finess bakom det hela:-)) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 16:59 | |
![]() | YES kissed. That's my girl! | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:01 | |
![]() | kissed: Min drömkille är stum och skriver på små lappar. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:03 | |
![]() | Jag menade inte att du har gjort något dumt, eftersom du själv gör vad du vill.. Men jag missuppfattade tydligen dig och trodde att, efter att ha druckit två flaskor vin så vet man inte vad man gör! Det är bra med diskussioner om detta. Var och en gör vad dom vill, men det var väl inte frågan eller utan hur man tacklar en rak invit? | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:03 | |
![]() | hahaha,,det kanske skulle va nåt Budalv:-) | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:10 | |
![]() | bennyboll: Nej, man kan ju inte skylla allt på alkoholen. Kom dock att tänka på att när det gäller att tackla en invit ska man ha klart för sig att många alkoholpåverkade inte kan uppfatta tonfall och kroppsspråk särskilt bra. Därför måste man vara agera annorlunda, formulera sig tydligare, inte nödvändigtvis otrevligt. Därför ska man inte heller dra förhastade slutsatser om kvinnosyn. Åtminstone hälften går att skylla på fyllekultur. Ibland är den värste gruppraggaren mammas gosse måndag till fredag. | |
850710 | 2008-12-06 17:27 | |
![]() | kafountaine: hmm vet inte om man ska säga det för då går vi ifrån ämnet lite men alla vare sig kvinnor/män - pojkar/flickor ja kalla det vad du vill är vi alla svin på ett heller annat sätt, andra mindre andra mer bla bla bla... Det gäller bara att vara på rätt plats vid rätt tillfälle för att få det som man vill:) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 17:27 | |
![]() | Bennyboll: Det är lugnt. Men tydligen är det många som har missuppfattat mig här idag. Och förmodligen en hel hög som inte ens har kommenterat och bara läst. Därför känner jag mig stämplad. Får grubbla lite på allt och ta ett glas vin. ;-) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 17:29 | |
![]() | 859710: Det är helt sant. Jag är också svin, klart. Men det betyder ju inte att jag gillar det . . . vill vara snäll, ödmjuk och visa respekt. Men jag lyckas ju inte heller alltid. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 17:30 | |
![]() | Budalv: En stum kille som skriver små lappar? Herregud, jag tycker att killar pratar för lite redan! | |
wiggen83 | 2008-12-06 17:32 | |
![]() | Bennyboll: Känn dig inte stämplad, du säger vad du tycker, och sen är det upp till var och en att tolka det som dom vill. För att hålla mig till tråden så om jag för någon obscen fråga eller dylikt så är det för mig helt upp till tillfället, personen i fråga samt formuleringen hur jag agerar. Jag känner mig smickrad ibland, ibland känns det bara drygt.. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:36 | |
![]() | Prata kan man alltid göra med sina kompisar eller krukväxter. Okej, den som när drömmen om att träffa en person som är fantastisk på alla plan, så där som ens mamma var eller borde ha varit, då är det väl önskvärt att han ska kunna föra intressanta konversationer. Men måste det ske under uppvaktningsfasen? Det blir bara pinsamt genomskinligt om nån kommer fram för att prata om väder, leverera fräcka förslag eller värst av allt låtsas dela intressen... | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:38 | |
![]() | Nu ska jag snart på pub och dricka lite öl, ska bli intressant och se om jag stöter på fenomenet "ska du med hem och knulla":-) Risken är nog minimal iofs, det skulle va om min lover viskar det i mitt öra. Men då känns det ju inte liak vulgärt:-)) | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:50 | |
![]() | *vulgo-gulp* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:53 | |
![]() | Ibland är orden outtalade;) | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:57 | |
![]() | kissed: Får jag följa med? Snälla snälla. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 17:58 | |
![]() | hehe, vet inte om de släpper in katter på puben. kan ju finnas de som är allegiska:-)) | |