Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2009-01-15 19:19 | |
![]() | nej inget för mig. Och får inte heller vara något för den jag är tillsammans med, eftersom det inte alls överenstämmer med min syn på det. Men, hey - ni som tycker det funkar - bra för er. Alla gör vi som vi själva tycker, det viktiga i det här måste väl ändå vara att man inte smyger med det bakom partnerns rygg, då är det knappast öppet utan enbart otrohet. Sedan att jag personligen tror att människor som väljer en sån väg, är lite känslomässigt rubbade. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-15 19:21 | |
![]() | skönt att man kan de, trash ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:22 | |
![]() | dys: Jag har ändrat mig. Då var jag ung och naiv. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:23 | |
![]() | Ja rubbat är ju det inte att tråna efter någon i flera år, aldrig komma över ett ex, ändra sig för någon mm mm | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:24 | |
![]() | *Tar trasan och torkar bort Trashan ur mitt liv* | |
| Dyslekso | 2009-01-15 19:27 | |
![]() | Haha! Det är bra trash, skönt att du släppt din idealism. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:28 | |
![]() | Fast... är det samma sak? Någon felar och man förlåter, någon har en kocko åsikt, man suddar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:29 | |
![]() | Eller suddar, man tar inte in personen i ens liv. | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:30 | |
![]() | Man tar personens liv, helt enkelt. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:32 | |
![]() | Har personen bara en kocko åsikt så spelar det ingen större roll för mig (såvida det inte rör sig om frågan om att låta pedofiler gå fria eller nåt liknande), det är om personen har en handfull kocko ideer som det inte längre fyller nåt syfte att umgås med den personen. Och då gör även jag en Trash och avslutar vänskapen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:32 | |
![]() | Budalv: Jag underkänner styrkan och hållbarheten i kärlek delad på fler än två, samt denna kärleks möjlighet att ge den sortens lycka som jag tänker på. Jag tycker vidare att vissa människor tycks ha svårt att separera känslor från varann - vänskap från romantisk kärlek osv - och att denna tendens är sorglig. Det förekommer också att människor sexualiserar sina känslor av rädsla för egentlig närhet - detta brukar sägas om relationsmissbrukare t.ex. Det finns många sätt att vara nära någon på, så min innerliga undran är: Vad är det som skiljer de polyamorösa från oss som inte känner ett behov av att dela den sexuella dimensionen med fler än en? Är dessa människor skapta annorlunda? Visst - då är kanske deras väg till lycka en annan än min. | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:34 | |
![]() | Folk med "kocko " nicks går också tvärbort. Typ Dyslekso. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:35 | |
![]() | He he, look who's talking. :) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:36 | |
![]() | Robban, det är samma där! När en person haft en handfull kocko nicks så är det kört. Därmed ligger min herre risigt till :P | |
| Dyslekso | 2009-01-15 19:42 | |
![]() | Robban vadar i sin egen privata kökkenmödding nicks. :) | |
| svinsnygg | 2009-01-15 19:45 | |
![]() | Varför är det ALLTID samma personer inne och svarar i varenda tråd (och dessutom ser till att ALLTID komma ifrån ämnet)??? Är ni så in i h-e om er och kring er att ni är intresserade av varenda diskussion (och har en åsikt om det) eller använder ni trådarna som en chatt? Ni som känner er träffade kan ju svara... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:48 | |
![]() | Tar åt mig och ber därför också om ursäkt. Men samtidigt har jag svårt att upptäcka att du själv Svinsnygg bidrog till att återföra tråden till ämnet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:50 | |
![]() | svinsnygg:helt rätt,,,, | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-15 19:52 | |
![]() | "Är ni så in i h-e om er och kring er att ni är intresserade av varenda diskussion (och har en åsikt om det) eller använder ni trådarna som en chatt?" Svar: Använder trådarna som chatt, mestadels. | |
| patboone | 2009-01-15 19:57 | |
![]() | Även IRL brukar den hetsigaste diskussion utmynna i ett lättsammare samtal. Absolut inget fel i det. | |