Spelrum
| Giraffen | 62 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 93 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pseudonymf | 2009-06-27 14:17 | |
![]() | Jag tål avvikande åsikter :) Men inte att bli kallad psykopat ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:19 | |
![]() | Tycker snarare det verkar vara grannarna som gillar uppmärksamhet. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:19 | |
![]() | Allvarligt, hur stor är skillnaden mellan ett "sinnessjukt krogragg" och en psykopat? Jag bara undrar. ;) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:20 | |
![]() | Avundsjuk är du nog inte men du lägger ju fram det hela lite som en rolig historia och verkar ju road eller roas av att skriva om det och att interagera med grannen och på så sätt verkar du faktiskt lite nyfiken och glad snarare än irriterad. Du hade ju kunnat skriva "Må *** *** dem med krossat glas..." ;) Om din granne och hans ragg är exhibitionister är du också en smula exhibitionist med tanke på hur du har vänt detta till något slags kåseri. (Det är inte dåligt på något sätt att inte vara genomgående sur.) | |
| apbur | 2009-06-27 14:29 | |
![]() | Miss Yoco, jag tror inte att det handlar om avvikande åsikter utan helt enkelt om osäkerhet som gör att man måste klanka ned på nån som faktiskt står för att det är störande. I vilka andra sammanhang tolererar vi upprepat oväsen nattetid från våra grannar? Jag skulle hävda att ungefär 100% av alla som tycker man ska hämta dildon och hänga med varje gång det händer själva skulle bli irriterade efter tionde gången. | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:43 | |
![]() | Tycker det verkar som du är lite avundsjuk!! :) Du kan ju inte dömma andra hur dom har det i sitt sexliv, om du nu inte har det bra första gången med en kille. Man har ju rätt att leva någon gång i månaden så det hörs lite, om det är discodunk eller sex, vilket är bäst? ;) Fast det är klart,,,,,,,,,, sex det kan ju få människor som är ensamma att känna sig ännu mer ensam,,,,,, men gör något åt det då!! :) | |
| apbur | 2009-06-27 14:46 | |
![]() | omg | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:47 | |
![]() | "Men nu till dagens fråga: Hur många tror att hon fejkade sina ca 8 orgasmer hon skulle ha fått, av min förmodligen, väldigt berusade granne?! För jag är övertygad om att man inte kan tillfredställa någon så bra, om det är första gången man har sex. Så mina teorier är att hon fejkade järnet, eller så har de träffats förut. För en flickvän åker väl inte hem i taxi på morgonen? Om jag skulle klaga till grannen, på hans aktiviteter, vad skulle jag säga? Och får man verkligen klaga på sexutövande grannar?" Huvudfrågan behandlar faktiskt inte incidenten som enbart störande... | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:48 | |
![]() | apbur, "upprepat oväsen"? TS nämner två tillfällen, 1/3 och 27/6. Hon gör med andra ord "en grejs" av inget alls (och även om det hade skett oftare så finns det *upprepar* öronproppar, det skulle lösa det hela, OM det var en lösning TS ville ha). Och märk väl att TS gör "sin grejs" på grannens bekostnad. Inte så lyckad tycker jag. Avvikande åsikt är precis vad detta handlar om, apbur, men fortsätt för all del med dina roliga "analyser". De är, som sagt, rätt underhållande. :) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:51 | |
![]() | Hm..nästan synd att jag nu måste återgå till det verkliga livet. Byebye :) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:55 | |
![]() | Det är väl inget fel med ett kåseri över ett kåteri? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:56 | |
![]() | Det är väl ingen som har skrivit det heller? Tvärtom att det inte är något fel att inte vara sur. | |
| apbur | 2009-06-27 14:57 | |
![]() | Jag har aldrig förstått det här med öronproppar om man behöver gå upp på morgonen och bli väckt av en väckarklocka. Eftersom man inte vet när oljudet kommer måste man alltså använda propparna i förebyggande syfte. Om propparna är så effektiva att de stänger ute grannens vrål bör ju också en diskret väckarklocka falla bort. Det leder till att man måste ha en väckarklocka med fruktansvärt ljud som säkert väcker hela huset till följd. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 14:58 | |
![]() | Bra, men jag håller inte med om att det inte är något fel att inte vara sur. Detta tyder på att man lider av vanföreställningar. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-27 15:00 | |
![]() | Att inte vara genomgående sur var det till och med. Man kan irritera sig men sedan slå över åt det lite nyfikna hållet och bearbeta situationen genom att fantisera om sina grannar och fundera över om det verkligen var autentiska orgasmer. Då spiller man inte över sin negativa energi på forumet. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 15:03 | |
![]() | Ja du har så rätt så. Man kan också göra som jag skulle gjort; inta lotusställning och reflektera över att vi alla är en och samma varelse, och sen njuta av orgasmen. | |
| apbur | 2009-06-27 15:05 | |
![]() | Där överträddes min äckelgräns. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-27 15:06 | |
![]() | Haha! Angående TS fundering om taxin så tror jag inte det blir lättare att gå hem till sig om man är ihop och man bor på sånt avstånd ifrån varandra att man inte kan gå hem eller det är långt nog att ringa taxi. Går det inga bussar tar jag taxi om jag ska iväg nånstans på morgonen och att vara flickvän är ibland ett tungt jobb så det borde vara lättare att orka gå/ha tid över om man är singel än om man är nåns flickvän. Och vem vet, kanske träffar man sin drömprins efter vägen... | |
| Piaree | 2009-06-27 15:12 | |
![]() | Klart du ska säga till grannen. Får inte du din nattsömn kan ju hela din tillvaro bli lidande. Det kan få ödesdigra konsekvenser. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 15:17 | |
![]() | Nu blev det helt fel, jag menade förstås inverterad lotusställning. | |