Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 501170ut - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:13 | |
![]() | Ja vsg om du tycker det är kul hoppa runt till nästa tråd sen och fortsätt | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:13 | |
![]() | Håller med temperance. Dessutom vill jag bemöta det tidigare påståendet om att man skulle vara taskigare när man är anonym: De flesta man ser på Facebook är inte anonyma men mognadsgraden där är nog om möjligt lägre än här, hos en del. Häromdagen hade t ex en av mina kompisar statustexten "Heil Himmler". Mest för att provocera. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:14 | |
![]() | Mårten skriver fint . | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:17 | |
![]() | Det här var den roligaste tråden på länge, så jävla paradoxal med paragrafryttarna på ena sidan och tokstollarna på den andra. Paragrafryttarna vill vara seriösa men hajar inte att det bara petar med ved på brasan för tokstollarna och det hela går runt som en välsmord evighetsmaskin :) -Men snälla professorn vad är det för något? -Det går hit det går dit det går runt en liten, den startar på ett kick, det är en makalös manick! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:19 | |
![]() | Vill vara och är, är inte alls detsamma. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:21 | |
![]() | E Soul: Fast då sade han det ändå inte rakt i ansiktet på en grupp människor, vilket kunde resulterat i både det ena och det andra. Han satt istället på säkert avstånd. Bara det gör ju att mognadsgraden sjunker. att kunna skriva vad man vill över nätet är ett väldigt effektivt sätt att gå till väga om man känner att man har t.ex. ett behov av att synas eller att provocera. Jag vågar nog påstå att det känts lite tryggare att skandera ut "Heil Himmler" här än framför en grupp boxare med judisk påbrå. :) | |
| Tufflan | 2009-03-03 01:22 | |
![]() | hahahah Risotto, bästa inlägget på länge. I övrigt kan man inte tvinga folk att ta allt man själv skriver på fullaste allvar, man kan inte begära det svar man vill ha. Tycker man att någon är för tramsig så får man väl blunda och ignorera det inlägget, man behöver ju inte ta allt på fullaste allvar. Spårar saker och ting ur fullständigt och folk blir otrevliga får man gå in och radera, men förslaget som kom upp i början av tråden att man själv skulle få radera i sin tråd vore ju helt galet, då skulle det blir ett forum av evigt ryggdunkeri och hur kul vore det. Det är ju trots allt dem trådar där det går höga vågor som är mest lästa och mest skrivna i. | |
| 501170ut - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:30 | |
![]() | nej ta på allvar behöver man inte, men tråkigt när någon vill fråga,diskutera något vettigt. äh skitsamma bättre förr för fem år sen här :) | |
| Ärtan Pärtan | 2009-03-03 01:30 | |
![]() | Tycker också att varje tråd verkar spåra ut i trams på det här forumet, det verkar mest vara en klick som ägnar sig åt inbördes beundran och därför skriver jag inte så mkt. Det är sällan det finns trådar som innehåller några intressanta diskussioner och tankar. Tycker det är respektlöst att tramsa bort folks trådar så att allt urartar i en massa blaj. Å andra sidan spelar det inte mig så stor roll, jag går främst in på betapet för att spela, men om jag ska peka på vad problemet med själva forumet är så är det att det skulle behövas hårdare moderering. Tycker att inlägg som är alltför off topic borde raderas och att folk skulle varnas när de tramsar bort trådstarten. Som det är nu så är den ena tråden den andra lik efter några sidor, vilket gör att forumet blir trist. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:35 | |
![]() | Ärtan Pärtan: Tror inte värdarna varken har tid eller lust med allt det dessvärre. Hade jag varit värd hade jag hellre tagit livet av mig men det är en annan historia. :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:48 | |
![]() | Nu har jag druckit kaffe..det var jättegott. Vem vill smaka? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:50 | |
![]() | På uppdrucket kaffe? nej tack! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:51 | |
![]() | vad lustigt, spelade just en spel där man skulle döda skogens djur... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:51 | |
![]() | Det finns kvar lite*skickar runt* hihi...... | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:54 | |
![]() | Risotto, om du gillar den här typen av meta-beta-forum-trådar, eller meta-diskussioner, eller vad man nu vill kalla dem, så kommer du inte att bli besviken av mitt nya album, ett samlingsinägg med några av årets trådfavoriter i repris, i ett och samma inlägg. Nu kan du bli underhållen hela natten! :D » forumets förfall (Har märkt att betaforumet blivit så mycket tråkigare det senaste halvåret...) www.betapet.se/forum...ad id=10699 » Varför samma personer som talar om för oss andra vad som är rätt och fel (Det tråkiga med här forumet är att det är ca tre personer som debatterar på varje tråd, och på varje tråd ger de sig inte förnst de har rätt enligt dem själva...) www.betapet.se/forum...ea did=9401 » Vad tycker du ? (Ibland blir jag så trött på Forumet !...) www.betapet.se/forum...ad id=17336 » Vad f-n är det som händer?!?!?! (Vad är det som händer med forumet?...) www.betapet.se/forum...ea did=9825 » Otrevligheter på Betapet www.betapet.se/forum...ad id=13453 » skitfilter (den hade varit riktigt nice med en filterfunktion till forumet... ) www.betapet.se/forum...ad id=14564 » Less på allt prat om sex i alla trådar www.betapet.se/forum...ad id=10279 » Vadan denna stämmning i forumet??** (Har märkt att en del - cirka tre forummedlemmar skriver i tråd efter tråd och klagar på resten av medlemmarnas foruminlägg...) www.betapet.se/forum...ad id=10701 ** = bonustråd | |
| 501170ut - Ej medlem längre | 2009-03-03 01:59 | |
![]() | gonatt tack o hej tänker fortsätta göra tennarmband ist. för betapet ett tag kram på er | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-03 02:00 | |
![]() | puh jag var inte med i samtliga trådar. hurra mig! | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-03 02:04 | |
![]() | Favorit i repris: E Solu - Ej medlem längre 2008-05-02 21:04 Jag har sett det förr. När gnällspikar som bara bidrar till forumet genom att klaga på att det var bättre förr när det fanns vettiga trådar, dröjer det inte länge innan fler gnällspikar börjar klaga på att det klagas för mycket, och till slut är det enda som diskuteras på forumet hur ett forum bör vara. Alla som hade något vettigt att säga har vid detta lag sökt sig vidare till trevligare sammanhang, och forumet imploderar i en enda lång metadiskussion om regler och hur man ska återfå den positiva stämningen från förr. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-03 02:06 | |
![]() | ok | |
| pentrollet | 2009-03-03 02:12 | |
![]() | den som tar något av det som sägs på betapets forum får skylla sig själv! Det är upp till vara och en hur man vill tolka de som skrivs och hur vida man vill ta åt sig eller inte... snacka om i-landsproblem....hahahah aha | |