Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Beardo - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:03 | |
![]() | Äsch, tänkte inte på det. Men så jävla känd är jag inte att jag ska bli utpekad. Skägget är dessutom nytvättat och jag hittade varken skator eller skatägg. Lite gammal gröt, inget mer. Jag lurades att slå på TV:n när Höglundskan buggade. Det är det enda jag sett av det programmet och det var snudd på en nära-döden-upplevelse. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:04 | |
![]() | Ja,somliga har skatbon på huvudet andra på hakan. Mvh Anneli Höglund | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:11 | |
![]() | De har ju piffat upp Elisabeth som satans i Let's Dance. En skön dam under det där håret. | |
| tvesala | 2009-03-04 22:40 | |
![]() | Sarah Jessica Parker, Linda Rosing, Linda Isaksson, Gry Forsell, Ulf Larsson, Lars Ohly, Sören Wibe, Bert Karlsson, Ingvar Oldsberg, Göran Grejder (res. för felstavning) mfl... | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:42 | |
![]() | Jag har som sagt bara sett just "buggincidenten", men uppiffad var inte det första ordet jag tänkte på. Fast jag fick ju skylla mig själv som satte på TV4. Och då kom jag att tänka på Malou von Siwers också, men man kanske bara får rösta en gång. Hon är dessutom inte ful i första hand, bara vidrig i största allmänhet. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:48 | |
![]() | tvesala, hehe en diger lista :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:49 | |
![]() | Jag har också lite svårt för Malou som person, framförallt sedan hon visade noll självdistans i Let's Dance. Dessutom är hon lismande och platt när hon intervjuar. Stina Dabrowski, däremot - hon är så karismatisk och klok att hon blir vacker. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:53 | |
![]() | Sylvia, men inte kan du mena Stina Dabrowskis tidigare dagar? T.ex. när hon intervjuade Frida Lyngstad, vilken rysare det var. Kolla bara när hon frågar om Frida jobbar. "va gööööru rå? Jobbar ru då eller?" Eller när hon tjatar om att hon är gift med en prins. Allt i SVTs arkiv. :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:56 | |
![]() | Inte sett några arkiverade intervjuer utan menar hennes djupintervjuer med berömdheter på senare år. Hon är briljant på att respektera någons integritet (utan att tassa på tå) men ändå få personen att öppna sig. Hon är så naturlig och genuin att intervjuoffret känner sig trygg. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:58 | |
![]() | Nja, inte i den här intervjun i alla fall, men hon kanske har förbättrats 100%. Verkar så på din beskrivning! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:00 | |
![]() | Hennes intervju med Leonard Cohen när han sitter i kloster är framförallt den jag tänker på. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:02 | |
![]() | Mwn om vi återgår till trådskaparens fråga...vem ÄR egentligen fulast? Jag har redan röstat på den självklara vinnaren Victoria Beckham, men vad säger du Sylvia? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:03 | |
![]() | Victoria Beckham är mycket mycket ful, ja. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:14 | |
![]() | Grejen är ju att det är ju att safe:a lite grann att säga att V. Beckham är fulast eftersom hon räknas som snygg och framgångsrik. Det finns bra mycket fulare varelser än Victoria Beckham, men säger man någon riktigt FUL person blir man genast också hjärtlös på riktigt. Om jag skall köra samma safe-linje så kan jag säga att jag generellt har svårt för folk som ser ut som Jolly Roger. Nämnda Gry Forssell och Joni Mitchell är två exempel. De anses väl båda hyfsat snygga så då kanske det är okej att jag inte tycker så? Sen tycker jag att alla sönderopererade människor är fula. Och Brad Pitts utseende ger jag inte mycket för. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:18 | |
![]() | Nån nämnde hon som spelade Blossom, jag vill kontra med ett hatobjekt från min barndom: den beskäftiga äldsta dottern i Huset Fullt. Fyfan, vilken vidrig typ. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:22 | |
![]() | Jag tycker att det känns lite svårt att sitta och klanka ned på V.Beckham. Hon har ju ingen möjlghet att försvara sig i den här debatten. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:25 | |
![]() | Det är inte at safe:a, det är min uppriktiga åsikt. Hela poängen med tråden är att tycka till om kändisar, och såvitt jag vet är ingen av de som nämnts här för att "försvara" sig. Betvivlar för övrigt att de skulle ägna oss ngn uppmärksamhet alls. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:31 | |
![]() | Insåg just det paradoxala i mitt inlägg. Hoppas att någon stryker det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:34 | |
![]() | anneli72, du har en särskild gåva; jag vet aldrig när/om du skämtar. Jag trodde att det där första var ett skämt, och nu tror jag att ditt sista inlägg är ett skämt. Jag betraktar dig tydligen som en fullfjädrad komiker. :) | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:34 | |
![]() | Klart att man måste få klanka ner på folk, det är ju meningen med livet. Men Sylvia, när du nämner Brad Pitt menar du inte hans skäggperiod va? bradpitt.ru/img/brad...it t_35.jpg - en mycket stilig människa. Nästan så att man är beredd att ompröva sin läggning... Fast bara nästan. | |