Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 712 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mekonium | 2009-04-02 20:55 | |
![]() | "Tandläkaren hade precis kommit in och stank så otroligt mycket. MINTABLETT någon?! =)" Mintablett??? Låter som om den när som helst skulle explodera... är sånt verkligen lagligt? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-02 20:57 | |
![]() | Anneli72, visst kan onda kaniner vara goda och du bestämmer över din kropp men du kanske inte tänker på att du som rökare, delvis bestämmer över min kropp också. Eller min sons. Vet du vad man älskar rökare, när man sitter med en 2-åring som måste pumpas full med syrgas, desentol, bricanyl och kortison, för att han varit utsatt för cigarrettrök. Fordon och fabriker behövs, liksom värmepannor. Vi lider inte svårt av dem, behöver inte stå vid osande bussar eller ens tända levande ljus hemma. Vi har rätt att bo var vi vill och resa vart vi vill, utan att utsättas för totalt onödig, sjukdomsframkallande tobaksrök. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 20:59 | |
![]() | mommesfrites Bli politiker.... | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-02 20:59 | |
![]() | Jämfört med icke-rökare är rökare dummare (beror på syrebristen i hjärnan), sjukare, lever kortare liv, fattigare, får underutveckalde barn, luktar mer illa och är mindre attraktiva både på arbetsmarknaden och som tilltänkt partner. | |
| prylsmart | 2009-04-02 21:00 | |
![]() | JAG HAR SLUTAT Jag är BÄST | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:01 | |
![]() | Om folk kan röka 1-2 paket ciggaretter i 80 år och sen dö av något annat så lär en vindpust inte ge er en hjärtattack annat än om ni är EXTREMT nervösa, vilket verkar vara fallet. Kanske skulle ni leva längre om ni började röka. | |
| mekonium | 2009-04-02 21:01 | |
![]() | Andas åt ett annat håll! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:01 | |
![]() | Min lillasyster dog i en astmaattack,så jag kan det mesta om bricanyl etc. Jag rökte aldrig i hennes närhet och attacken orsakades inte av rökning. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:02 | |
![]() | Jag slutade för 6 år sedan men ja tycker inte det luktar äckligt... | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:03 | |
![]() | Det tror jag inte heller anneli att den orsakades av rökningen ... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:06 | |
![]() | Nej,den orsakades av kall frisk luft. Så kan det va. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:09 | |
![]() | VA, Exp där lite tack anneli av kall luft ... | |
| studentmamma | 2009-04-02 21:14 | |
![]() | Jag är rökare och läser på högskolan, är lyckligt gift och har två underbara barn som klarar skolan galant, jobbar även lite extra så ekonomin är det inget fel på heller. Jobb är redan ordnat när jag får min examen men jag är väl ett undantag ;) För alla rökare är ju korkade.....haha tycker synd om dig Dana Point som hatar rökare så mycket. Lägg din energi på nåt annat :) | |
| Miss_jk | 2009-04-02 21:16 | |
![]() | Chew: Köldastma kallas det. Det har jag. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:19 | |
![]() | Usch "Miss_jk" beklagar .... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:20 | |
![]() | Exakt studentmamma, varför kan man inte lägga energi på skattesmitare och svartarbetare? Jag menar det är ju lika illa som sjukskrivna, handikappade, hemlösa och annat slödder.. Skatten vi betalar handlar inte om att finansiera diverse knarkberoende eller olika ekonomifuskare, utan för att de som kanske hamnar i en trång situation eller blir sjuka kan klara sig ändå. Att det fuskas tycker jag iaf är en risk man får ta, eftersom den största delen av våra skattepengar faktiskt går till de som behöver dem..hellre att några får "fel" pengar än att ingen får nåt alls.. | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:20 | |
![]() | Studentmamma: Jag hatar inte rökare. Jag tycker däremot att de är ssamhällsparasiter. Som jag sa, rökare är GENERELLT dummare, fattigare, kortlivade o s v | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:21 | |
![]() | Förundras lite av att rökningen försvaras så till den milda grad? Jag har lungemfysem så självklart vill jag så lite som möjligt utsättas av cigarettrök. Och mår då så klart väldigt dåligt av den. Men varför inte visa sina medmänniskor lite hänsyn? Och jag är absolut inte extremt nervös. Vad är det som gör att rökare tycker att de är så unika. Då kan vi omge oss med illasinnade människor med den ursäkten att de är bara onda. Och jag vet att jämförelsen är väl tilltagen. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:22 | |
![]() | Jag har också köldastma men klarar mig skapligt ner till 10-15 minus. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:24 | |
![]() | "mommesfrites" Beklagar .. | |