Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:42 | |
![]() | carlmartin, det måhända är grovt men det tror jag beror på att det är så otroligt skamfyllt att vara prostituerad och därför slår det back då man jämför på det viset. Men visst jag ligger lite i överkant för att påvisa vad jag menar och då får den brydde svensken det lite jobbigt med att blunda. mend et är lika bra att riva av det helt naket på en gång för att gå i linje med ämnet. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:42 | |
![]() | Förr i tiden viftade kvinnor med muffen för att fånga en karl med tillräckligt bra ekonomi för att kunna försörja dem. Sen satt de där och var beroende av denne man livet ut. Numera kan man vifta med muffen och ta pengarna själv direkt. Slippa vara beroende av nån tristnisse. Gillar man inte muffviftande kan man ju alltid slita ut kroppen som underbetald Konsumarbetare eller undersköterska. Då lär man ju garanterat vara så trött och slut när man kommer hem att det inte blir nåt viftande. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:45 | |
![]() | "risotto- du vill alltså inte veta varför de gör det? varför frågar du då?" är duallvarlig? nej jag tänkte mig väl det, bra. För du brukar ha vettiga inlägg, jag hoppas att det där bara var en plump som vi alla kan göra. Klart att jag inte kommer att skriva till dem för att fråga, jag är mer intresserad av hur andra ser på sociala signaler. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:45 | |
![]() | så det är den brydde svenskens fel att du blir missuppfattad? honom får du nog leva med... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:46 | |
![]() | En fråga risotto tycker du det är fel att vara sexig? Alla är vi sexuella varelser och jag gillar att känna mej sexig, är jag då en hora i dina ögon sett? Och bara för att jag gillar att känna mej sexig innebär det att jag vill bli påsatt av alla karlar? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:46 | |
![]() | Lite svårt att sålla vettiga från ovettiga just nu ;) | |
| Måns_E | 2009-05-08 12:47 | |
![]() | Jag har svårt att se hur det skulle kunna förhålla sig på något annat sätt en det som Pion beskriver. Jag kan inte heller se att hon har uteslutit någonting. En rimlig bedömning bör dock vara att de inte spelar in en sådan video för att få ligg, jag misstänker att det skulle räcka med en kontaktannons på lämpligt sexforum i så fall. Men visst, ingen kan säkert veta, å andra sidan är det väl lite väl snaskigt att spekulera i sådant? För inte bör man väl skriva på näsan vad folk vill? | |
| pion ekrot | 2009-05-08 12:48 | |
![]() | Risotto: Vill man verkligen ha en framåtdrivande och vettig diskussion är det viktigt att man uttrycker sig tydligt, och inte som en sensationslysten kvällstidning. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:50 | |
![]() | De ser inte ut att behöva spela in nån video för att få ett skjut, direkt, det lär nog fixa sig ändå för de damerna :) Målet är väl snarare så mycket stålar som möjligt på så kort tid som möjligt. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:52 | |
![]() | jag trodde faktiskt att du var intresserad av frågan i sig... men du vill veta vad andra tror om varför de gör det? det är också intressant, dessutom i rätt forum. om jag förstår dig rätt så gissar du på att det är för att få sex och pengar? det tror jag med. varför gör du det du gör? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 12:56 | |
![]() | Ok vi börjar om, då The Beatles kom uppstod fenomenet med skrikande unga flickor vilket fortfarande är ett vanligt förekommande inslag i "pojkbands" uppträdanden på scen. Förklaringen till detta beteende är som jag förstår det rotat i det undermedvetna och ett uttryck för kvinnan att göra sig sedd av den potente hannen som är en bra fader för dess avkomma. Detta är givetvis helt omedvetet agerat av kvinnan men fullt lika verkligt och riktigt. Därför så undrar jag också om ett beteende där en kvinna visar mer än vad hon döljer för hela den mediala världen om det också kan vara ett sätt att visa upp sig för att bredda sina urvalsmöjligheter? det är samma som exemplet ovan men omvänt kan man säga. Hur mycket vi än vill så sänder vi ut signaler som vi själva inte vet att vi sänder ut men vad betyder de egentligen? för något är det som man vill säga även om det är undermedvetet, livet är långt ifrån så kontrollerat och genomtänkt som de flesta av er vill ge sken utav. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:00 | |
![]() | carlmartin, det jag gör som är min drivkraft gör jag för att jag känner en tillfredsställelse av att ha tillfört användare inom ett visst spektra med saker ingen annan har kommit fram till att göra samt att det är gott att ha löst problem på ett 100% sätt, oj lång mening som ändå är tröghajad....mitt fel. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:00 | |
![]() | I detta fall är det nog mer en fråga om pengakåta producenter och managers sätt att lansera tjejerna, än deras omedvetna signaler. Skulle inte förvåna mig om tjejena sitter hemma osminkande i mysbrallor med pojkvänner och asgarvar när de ränar cashen som flödar in. | |
| Måns_E | 2009-05-08 13:04 | |
![]() | Menar du i så fall att the Beatles framtoning och scenframträdanden var som de var för att de ville få fler ligg, och kunna sprida sin säd i större mängd (den biologiska förklaring som man brukar ge för mäns sexualdrift) Nej, jag tror vare sig tjejerna skrik berodde på att de ville hitta en bra fader för sin avkomma, eller att Pussycat Dolls spelar in videos med sexuella anspelningar för att hitta en lämplig man att skaffa barn med. Inte ens undermedvetet. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:14 | |
![]() | risotto - vad gör du för att tjäna pengar och få ligga då? (behöver inte bara vara _en_ sak.) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:21 | |
![]() | carlmartin, för att tjäna pengar gör jag olika saker som att sälja mina produkter (ovan nämnda) till de som behöver dem, stod på Vildmarksmässan i våras t.ex. För att få "ligga" så pratar jag lite sött med min tjej, ärligt talat så funkar det inte alltid men det är ganska bra procent ändå. Hur ser det ut för dig i samma uppställning? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:23 | |
![]() | alfamåns, tro vad du vill men visst kan det vara så att The Beatles drog fördel av sitt kändisskap för att sprida sin vildhavre. Många har gjort det, som Stones t.ex. Det är väl gött att få komma till lite oftare än vanligt om man har chansen, eller? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:37 | |
![]() | Testar en gång till då. En fråga risotto tycker du det är fel att vara sexig? Alla är vi sexuella varelser och jag gillar att känna mej sexig, är jag då en hora i dina ögon sett? Och bara för att jag gillar att känna mej sexig innebär det att jag vill bli påsatt av alla karlar? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:43 | |
![]() | risotto-jag säljer mig till diverse arbetsgivare för att få pengar, gör nästan allt för att få ligga, betalar inte för det, men det är den enda definitiva restriktionen jag har, allt annat kommer an på sammanhanget. ibland får jag ligga främst för att någon sett mig jobba. det är bra. ibland jobbar jag för att få ligga. att ligga för att få jobba känns bakvänt, så det har jag inte prövat. jag tycker om när tjejer är sexuellt utmanande för att få ligga. det känns rätt, förutsatt att det är ett medvetet val dårå. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-08 13:43 | |
![]() | Kissed, du har uppenbarligen inte förstått det grundläggande temat i tråden, det är beteendet som dessa artister har och vad de signalerar ut genom sitt dansprogram som är den springande punkten. Det har inget med dig som person eller kvinna att göra, jag tycker att du ska lägga ner nu för du vrider bara till det på ett dumt sätt som inte är relevant för frågan. | |