Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:13 | |
![]() | vet inte om jag skulle bryta kontakten med en polare som man kanske dessutom känt i många år för en örfil... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:14 | |
![]() | ja men jag har iaf spärren att inte gå så långt | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:15 | |
![]() | jag skulle nog det,om inte så skulle den personen ha en del å jobba tillbaka,tex respekt å förtroende | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:16 | |
![]() | apbur- jag skrev att jag inte var rädd. men jag kände mig inte särskilt respekterad av henne eller polisen. det var ett klart övergrepp. jag fick en ordentlig blåtira. utgår du ifrån att jag hade sagt något som gjorde att jag förtjänade att få stryk? i stundens hetta säger du. är det ok att slå om man är förbannad? du är visst en riktig fighter du! :) strunt åsido- när kan det någonsin vara bra att ta till våld som svar på en verbal provokation? vafrör inte nolltolerans? för att du har känt dig kränkt? eller vems intresse värnar du när du säger att det är ok med lite våld ibland? | |
| apbur | 2009-07-08 23:16 | |
![]() | Herregud vad folk är korrekta, är ni så rädda för känslor och har ni ingen fantasi? | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:18 | |
![]() | jag skulle inte bry mig alls..om det inte händer igen och igen osv..en käftsmäll kanske skulle vara skillnad. faktum är att jag har en polare som jag slagits med ganska rejält några ggr i ungdomsåren, men vi är vänner sen 30 år ändå. men allt beror ju på omständigheter och andra faktorer. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:19 | |
![]() | "lusdrama: ska jag tolka det där som att du tror att siffrorna 30 000 män - 3 500 000 kvinnot stämmer om vi pratar våld generellt? jag börjar bli förvirrad på riktigt nu." ... eeh näeej....hahahaha:D | |
| UlfTjur | 2009-07-08 23:19 | |
![]() | Kvinnor har en förmåga att misshandla män verbalt | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:19 | |
![]() | Nog har det rykt både en och annan grej både hemma och annorstädes, men ALDRIG att näven skulle träffa någon mänsklig varelse i stället. Ursäkta, men jag anser det vara helt sjukt att försvara ett sådan beteende! (Sen som sagt om man använder det för sin sexuella njutning och båda är överens, så visst). | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:20 | |
![]() | ska väl tilläggas att ingen någsonsin blev allvarligt skadad. man förlåter och går vidare allt som oftast. annat med systematisk misshandel och mobbing. | |
| apbur | 2009-07-08 23:20 | |
![]() | Ok, vi vänder på det. När är det någonsin bra med en verbal provokation? Nej, verkar inte alls bra. Då har vi nolltolerans mot det och bölar och skiter ner oss så fort nån erkänner att man faktiskt råkade provocera av ren vilja. Så, vem vill följa med mig till månen där jag tänkte man kunde få vara människa? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:20 | |
![]() | rädda för känslor?näe?men uppskattar om mina vänner kan hålla sina nävar i styr när känslorna väller över å kan ist prata om det,dom får skrika å dom får va arg men slå mig inte å jag skulle heller inte tolerera att dom delade ut massa glåpord åt mig | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:20 | |
![]() | * Stryk mänsklig. Någon levande ska det stå istället. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:22 | |
![]() | apbur- om du är tillsammans med någon som du slår och knullar om vartannat så låter det ju inte helt fel. om h*n är med på´t så att säga. klart att våld är ok om man är införstådd med att det är ok. vem kritiserar avtalat våld här? | |
| Lill-IT | 2009-07-08 23:22 | |
![]() | Upa, jag är absolut en känslosam människa, men jag har aldrig blivit slagen... kommer aldrig att tolerera det heller. Jag kan, tro det eller ej, bli mycket arg.. men att jag skulle slåss.. glöm det! | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:23 | |
![]() | att man ogillar våld är väl självklart..men det finns grader även i helvetet. | |
| apbur | 2009-07-08 23:24 | |
![]() | Men för helskotta, jag gjorde jämförelsen för att illustrera att vi har fysiska behov som kommer fram vid känslor. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:24 | |
![]() | men apbur då förstår du väl att du försvarar allt våld? obs ironi! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:24 | |
![]() | *skrattar så jag kiknar* *ursäkta* :) | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:25 | |
![]() | Jag hajar inte ändå. "Fysiska behov" min rumpa. Behöver verkligen inte innebära att man örfilar upp någon oavsett om känslorna är glada, arga eller trötta... | |