Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| konelm - Ej medlem längre | 2010-04-01 21:48 | |
![]() | Härligt att du känner så Robb! Själv känner jag att vi börjar bygga upp en stomme för nästa säsong(VF). Jag känner även att det jag säger börjar brännas ordentligt. Därför säger jag nu att detta är en jättetrevlig sajt, som jag är oerhört tacksam att få besöka! | |
| Gunilla _ | 2010-04-01 21:50 | |
![]() | Men orka "hata"... Varför tror en del att de är bättre supporters när de gör det?? Senaste TIK-Modo-matchen hamnade jag bredvid ett par modoiter. Mycket intressant vill jag lova; vid en domardiskussion som tog lite tid stod Modos klack och skrek "Hata Timrå" osv till TIK-klacken vilket jag och sonen tyckte var föga produktivt. Karln närmast mig blev skitsur och började anklaga mig för att inte förstå hockey och vad domarna diskuterade(!) vilket inte hade det minsta med saken att göra, utan jag försökte få honom att fatta att det nog vore vettigare att Modos klack hejade på sitt lag (de behövde det!) än att häckla motståndarna. Den stackars mannen kippade efter luft och skrek gällt att Vikegård har rätt - "Timråklacken har då inte mycket studieskulder". Eeeh? "Nej, de har de betalat av för länge sen". Silentium. Modo förlorade. Kliver ot igen, Elitserien är inge vidare kul nu... Ser helst Skellefteå som SM-vinnare. | |
| Miss_jk | 2010-04-02 10:33 | |
![]() | Hmm, jag fattar inte riktigt på vilket sätt jag gått över gränsen. Man FÅR hata, det är inte förbjudet. Vidare fattar jag inte alls på vilket sätt jag provocerat någon. Var det hatet, eller kanske frågan vad lhc-supportrarna gjorde innan? Konelm, jag kan också prata om sådant här med glimten i ögat. Jag älskar mitt DIF men kan givetvis ha distans till det. =) | |
| Miss_jk | 2010-04-02 10:35 | |
![]() | "Orka hata". DIF är mitt liv. Nästan. Då är det klart att man "orkar hata". Det är faktiskt inte ens jobbigt. Hatet är en del av kärleken. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 11:23 | |
![]() | Jk: har du Dif-kläder? | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-04-02 11:27 | |
![]() | Klart jag hatar dif, men för den skull hatar jag inte alla som håller på laget. Klart som fan det måste finnas en rivalitet mellan lagen och dess supportrar. Bara för att man säger att man "hatar" dif, bajen eller göteborg betyder det inte att jag vill slå ner alla som håller på dessa lag, lika lite som jag vill idka könsumgänge med en chokladbit bara för att jag "älskar" choklad.. | |
| Canoodling | 2010-04-02 11:29 | |
![]() | Har man inte tagit orden älska och hata lite för långt då? Orka älska döda ting liksom. Eller hata ett lag som inget är utan dess spelare och supportrar (som man alltså inte hatar????). | |
| Canoodling | 2010-04-02 11:31 | |
![]() | Hehe, miss_jk. Orka är ett modeord och har inte direkt med att det är jobbigt att göra i många fall. Förlåt att jag trodde du var yngre än 50 ;) | |
| Robso | 2010-04-02 11:36 | |
![]() | DJURGÅRDEN!! | |
| Miss_jk | 2010-04-02 11:38 | |
![]() | kvaturglon: Ja, jag har "DIF-kläder". Canoodling: Ingen idé att diskutera. Du hatar inte ett lag. Du älskar inte ett lag. Jag hatar aik och bajen. Jag älskar DIF. Spelar ingen roll vad du eller jag säger, vi kommer knappast ändra våra åsikter utefter det. Modeord? Käre barn. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 11:39 | |
![]() | hehe jk? hur ofta? varje dag? | |
| Miss_jk | 2010-04-02 11:42 | |
![]() | Aldrig snarare. Men jag äger dem ju ändå. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 11:43 | |
![]() | jaha, på en match kanske, om du skulle gå. | |
| Miss_jk | 2010-04-02 11:46 | |
![]() | Vad är det du vill få fram? Jag använder inte DIF-kläder men jag äger några plagg. Matchtröja har jag på matchtröjans dag som sig bör. På matcher går jag ofta. Säsongsbiljetter i hockey och fotboll. Var det något mer du ville veta? | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 12:05 | |
![]() | alltså jag bara undrade herregud om folk går omkring i sina sportkläder eller bara har dem på matcher. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 12:06 | |
![]() | gud, jag har varken tagit ställning till lag eller något! | |
| Miss_jk | 2010-04-02 12:12 | |
![]() | Det är precis som i vanliga livet, helt olika beroende på vem du pratar med. Det finns folk som har både matchtröja, huvtröja, halsduk och mössa trots att det inte är match. Sedan finns det de som bara har det på match. Vidare finns det folk som aldrig använder sådana kläder. Och så finns det folk som använder kläderna ibland. O.s.v. Ber om ursäkt om jag lät sur. Inte meningen. | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-02 22:08 | |
![]() | Är du inte ganska sur? | |
| Miss_jk | 2010-04-02 22:12 | |
![]() | Nix | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-02 22:12 | |
![]() | Finns det folk som sover i matchtröja? | |