Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-08-25 15:48 | |
![]() | Okej... =/ | |
| BlondiBella | 2009-08-25 15:50 | |
![]() | kul va? | |
| BlondiBella | 2009-08-25 15:58 | |
![]() | undrar hur många inlägg som kommer att bli raderade här nu, typ var tog ämnet vägen? | |
| vulcan | 2009-08-25 16:27 | |
![]() | forumadmin: Bra att du inser dina egna tillkortakommanden i förmågan att hålla sig till ämnet. Då kan vi låta ditt tjattriga chatt stå kvar som varnande exempel och så kan tråden återgå till att handla om - hm - porr. | |
| Pg up 2 - Ej medlem längre | 2009-08-25 16:34 | |
![]() | Så, är det någon som säger "Nä, jag tittar inte på porr" och har en vidare åsikt som är emot, han eller hon tittar alltså egentligen på porr och har kanske även dålig självkänsla eftersom personen ifråga är emot porr offentligt? En del resonerar så, ser jag. Måste vara något med storstaden.. | |
| Pg up 2 - Ej medlem längre | 2009-08-25 16:36 | |
![]() | Och främst verkar det vara förvånande för en del att killar inte kollar på porr. "Joho-då, han kollar visst, även fast han säger att han inte göre!!1111" | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-08-25 19:37 | |
![]() | BlondiBella 2009-08-25 15:36 "vad gulligt diplomatiskt du är miss_jk, trots DIF:s usla spel!" Ha ha ha, föga upphetsande spel. ;-P 0-0 mot Glennarna igår dock. ;-) | |
| y not | 2009-08-25 20:56 | |
![]() | Klart intressant tråd och många goda inlägg både för och emot. Jag håller ju klart med om att blir det een mani och istället för relation så är det sjukt, ett beroende som hen bör söka hjälp för. Sen tror ajg att vi är många som inte tittar på "porr" utan men däremot kan tända och tycka om "god erotik". Det är mer att jämföra med konst. Sen att den gränsen är min egen och det jag tycker är okey är åthelvete vulgärt för andra. Jag kan däremot säga att jag tycker om god erotisk litteratur (samma sak där med "god", men mycket tycker jag inte om. En sak jag har svårt att förstå är alla kuksugningar. När jag försökt titta på knullfilmer är det nästan bara det? Vem är det riktat till. Är det män som tänder på att sitta och titta på sitt eget kön i en kvinnomun? För mig tycker jag det verkar lite gay. Jag vill se kvinnan, men jag vill se det raffinerat även om jag vill se allt så, jag jag vill ha "god erotik", annars kan det kvitta. Och för det mesta kan det faktiskt det. För att försöka hitta det är för myket jobb med. Annars tycker jag Dennis kommentar om kriminalromanerna är bland de bästa hittils. Klart kärnfullt som vanligt när det gäller plz | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-25 20:58 | |
![]() | hur kan det vara gay så länge det iaf är en man å en kvinna?är jag lesbisk för jag kan se en tjej bli slickad?=/ sen kanske det är du som fäster blicken för mycket på mannen än på kvinnan,,,,;) | |
| y not | 2009-08-25 21:01 | |
![]() | kanske det, men en kvinnomun behöver jag inte en porrfilm för att se. Och jag tycker det verkar gay, thats my opinion. eller bara min smak | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-25 21:03 | |
![]() | ja klart det är din åsikt,har inte sagt ngt om att du inte får ha den OT,men de handlar om sååå mycket mer än att vilja se sin*** i ngns mun,om man är gay menar att bara för de finns de som tycker om att se blowjobs så är man ju knappast gay... | |
| y not | 2009-08-25 21:08 | |
![]() | nej det förstår jag, eftersom män är den absolut största målgruppen och de allra flesta är inte gay. Det är bara att jag tycker att alla filmer jag sett är bara en massa manliga könsorgan i närbild på ett otroligt tröttsamt sätt. Jovisst har jag funderat på om det är någon latent bögskräck eller smyghomofobi som får mig att tyka det är om inte motbjudande så i alla fall avtändande. Men jag tror inte det är det heller. | |
| apbur | 2009-08-25 21:34 | |
![]() | Jag tror inte det är många alls som uppfattar kvinnor som uppskattar att ge oralsex som perversa. Däremot kan jag tänka mig att vissa uppfattar ditt sätt att uttrycka dig på som stötande. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-25 21:35 | |
![]() | ja samma här drakenborg,håller med! | |
| drakenborg | 2009-08-25 21:39 | |
![]() | apbur- tyvärr så när man har lagt fram de fint för tjejkompisar så drar dom på munnen o säger ursh, blä o nej! SÅ de e den uppfattningen ja har fått, o klart ja inte lägger fram de så i vanliga fall! Myspruppen- :) | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-25 21:40 | |
![]() | apbur - ja verkligen! | |
| drakenborg | 2009-08-25 21:57 | |
![]() | kan ju tillägga, eftersom vissa tycker ja uttrycker mig fel, att de dröjde många år innan ja ens kunde säga k*k o ja än idag om ja nu ska säga f*tta viskar fram de, så så klart ja inte lägger fram de så! Men detta e ett forum, o ja druckit några bärs o groggar (hjälpt mor min klippa häcken o fick mat o dryck som tack o e inte stordrickare) så ber om ursäkt om ja va för "stor" i mun! :P Men dom flesta man pratar me som inte e killar tycker de e fel att uttrycka sig om att man gillar sånt! Men så e de o nog snackat om de :) go kväll! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-08-25 22:08 | |
![]() | Själv skulle jag sätta mig ner och kolla tillsamans med honom (henne snarare i mitt fall. Fast givetvis kan det ju bli problem om man skärmar av sig och bara kollar på bröst, inget imot porr men missbruk är missbruk och ett knull är ett knull och ska väl endå helst avnjutas in real action fast det är jag | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-25 22:14 | |
![]() | det är inte min uppfattning. och mig behöver du inte be om ursäkt. menar bara att om en tjej skulle utrycka sig som du gjorde skulle jag också säga urk. inte åt innebörden utan uttrycket. sen är det många som inte delar med sig av vad dom gillar och inte gillar i sängen till höger och vänster. det betyder knappast att man är sipp eller rädd för orden i samanhang man själv tycker passar. i dom lugnaste vatten brukar man ju säga. | |
| drakenborg | 2009-08-25 22:17 | |
![]() | lusdrama- såklart :) | |