Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:23 | |
![]() | Ja, tufft om det är en sambo CA! | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:50 | |
![]() | Lite småretligt är att 6 stycken högludda och allmänt brötiga juggar stormade min lägenhet för ett par minuter sedan. De ska dra in något nytt bredband... finkänslighet och social smidighet är inte utmärkande för de här grabbarna. De har redan lyckats göra repor i den nya tapeten och fyllt mina skor med slipdamm. Oh, well. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:52 | |
![]() | För att inte tala om hur de fyllt min själ med ärr när de kom in med nyckel utan att knacka... De ser ut som torpeder. Men de är säkert jättesnälla. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:56 | |
![]() | Utseendet kan bedra, Uisge. ;) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:59 | |
![]() | :) Jo, jag är förtjust i enskilda juggar, det är inte det. Men i flock är de intimidating! På bara några få minuter har det upprepade gånger låtit "Jebem ti mater ti jebem" från hallen :( Varje gång tänker jag "vad gick sönder nu? Hur mycket tapet slets bort"? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:02 | |
![]() | Hahahha.. De pratar om att kopulera med den andres mamma och du funderar över tapeter? Det värsta är att jag följer din tanke utan problem. :P Retar mig på att jag har sämre ordning här hemma då jag är ledig än då jag jobbar. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:04 | |
![]() | :) Juggar har en förkärlek för att kopulera varandras mammor rent verbalt. Nu tog dom lunch... det innebär att de kommer tillbaka. Retar mig infernaliskt på det redan nu. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:07 | |
![]() | Men Uisge... om de inte hade kommit tillbaka hade du ju inte kunnat ta del av deras stimulerande samtal igen. ;) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:14 | |
![]() | Ha ha! Du har så rätt. Du har verkligen en positiv inställning till livet. Och till juggar. Jag ska ställa fram ett fat med pršut en dunk med šljivovica, och några fulcigaretter så ska det nog gå bra. Lite som man gör med tomten. Men nu ska jag försöka slappna av de 45 minuter av frid som återstår. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:15 | |
![]() | Jag älskar juggar tror jag | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:17 | |
![]() | Du kan få alla sex som huserar här. De hade nog inte haft något emot en liten promenad :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:18 | |
![]() | lol | |
| CrackedActor | 2011-08-18 12:26 | |
![]() | han har fortfarande (puh!) kvar sin lägenhet, ska nog be honom spendera lite mer tid där | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:31 | |
![]() | Haha | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:33 | |
![]() | man kan lära gamla hundar att sitta | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:04 | |
![]() | Uisge - hur ska man annars orka ta sig igenom detta? Man måste se det positiva i saker, ju. Till och med juggar. Iofs känner jag bara några få, men de har alla gillar šljivovica och de flesta har gillat fulciggar. Enkla människor, men de kan vara roliga ändå. ;) Res - ja, det kan man. Någon enstaka gång. Retar mig på att jag är ambivalent. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:13 | |
![]() | Ajde Ajde de är tillbaka nu. Hejdukarna. Retar mig på att behöva vänta på svar från arbetsgivare. Jag är rätt säker på att de redan bestämt vem de vill ska ha tjänsten, men drar ut på det bara för att. Mavesår de luxe. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:18 | |
![]() | Hejdukarna. Jag bara älskar hur du drar dem alla över en kam, de där torpederna. ;) Jag retar mig på över att de inte bara meddelar att du fått tjänsten. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:24 | |
![]() | :D Precis. Det är ju liksom bara att ringa! De behöver inte vara blygsamma för min skull inte :) En hejduk frågade just efter Sczet-papir. Haha... Jag antog att han jugoslaviserade ordet "skithuspapper". Det var iaf vad han fick. Troligen var det inte alls vad han behövde, men han såg nöjd ut. Nöjda torpeder är bra torpeder. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:27 | |
![]() | Hahaha. Jag utgår från att det var precis det han frågade efter. Jag skulle dock bli lite orolig om en torped frågade efter det eftersom jag alltid har rullar av det stående inne vid toaletten. Men jo, nöjda torpeder är bra torpeder. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till syrran idag eller om jag helt enkelt ska ta det lugnt hemma. Retsamt. | |