Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 405 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:09 | |
![]() | janne,exakt vi har all rätt att använda det system vi byggt upp under dom senaste 80 åren,vi har rätt till vård för typ 200 kronor gången för att vi betalt för den tidigare,men glöm gärna ditt gula kort när du åker utomlands och betala din vård själv,för det är klart alla förtjänar inte vården och specielt inte trollen | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:14 | |
![]() | haha hinken:) men parallellen finns där! ska vi lagstifta bort allt oönskat beteende? och visst hör väl matmissbruket dit. | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:17 | |
![]() | Var frågan till mig? I så fall: Nej vi ska inte lagstifta bort allt oönskat beteende. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:24 | |
![]() | den var inte till dig men tack för svar. det var självklart en retorisk fråga till alla som är så säkra på vad som är rätt och fel samtidigt som de låter sina personliga känslor och erfarenheter styra. exempel: jag är/har varit tjock!-ingen kan döma mig, jag har inte gjort något fel. du brukar något jag inte har erfarenhet av men ogillar- du är dum och farlig- förbjud! | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:30 | |
![]() | Haha, alla är väl olika men jag tycker att det var en väldigt långsökt parallell. Men du har helt rätt i att folk ofta är extremt kategoriska och ofta uttalar sig tvärsäkert om saker de egentligen inte vet något om. Men vad det gäller just den här tråden tycker jag ändå att GH är något bra på spåret. Och jag är inte kristdemokrat. Alls. | |
| janne121212 | 2012-06-08 20:31 | |
![]() | titti dina inlägg blir mer och mer underliga. Vad är det för vård vi betalt för under 80 år. Tänk istället på att dina barn och barnbarn kanske också behöver vård de närmsta 80 åren. Då kanske du kan fatta att pengar räcker inte hur länge som helst även om du varit med och byggt upp det under de senaste 80 åren. Och vad är det för troll du snackar om??? | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-08 20:47 | |
![]() | gh är något bra på spåret. adresserar mest de som tycker det är så fruktansvärt med lite promotion av folkhälsa när det gäller just det icke önskvärda beteendet matmissbruk men inte ens kan nöja sig med dito relevant upplysning och promotion mot andra icke önskvärda företeelser. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-17 12:53 | |
![]() | kolla tv4 bland det värsta jag sett | |