Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 365 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:35 | |
![]() | Du som är ung, Intet, varför inte verka för SSD? | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:37 | |
![]() | Upp på första maj då ska man kasta sten och sjunga internationalen. | |
| Intet | 2008-04-11 21:38 | |
![]() | Och du som är så gammal Pottis, varför går du inte med i PRO? | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:39 | |
![]() | Och vem sa att rasister inte har humor? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:41 | |
![]() | :D Prolle | |
| blackrat | 2008-04-11 21:41 | |
![]() | Första maj skall man lira scrabble! | |
| Analgetikum | 2008-04-11 21:41 | |
![]() | Du kan ju åka hem till Godsägaren (Nivea) och gräv stenar på hans åker. Då gör du något produktivt istället Proletären. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:43 | |
![]() | Skulle jag göra något produktivt menar du? nä du. Jag är av en destruktiv natur. Jag hatar samhället. Skjut en snut. | |
| Ballerina | 2008-04-11 21:44 | |
![]() | Vulcan Jag respekterar dig. Tycker att du verkar klok. Men jag vill ha en förklaring till att du anväde mig som syndabock och kallade mig omogen. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:45 | |
![]() | Du är omogen Blondie. Knip nu och låt männen tala. | |
| Intet | 2008-04-11 21:46 | |
![]() | Män är djur! | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:46 | |
![]() | Fast jag är nog omognare iofs. Ska hålla tyst. Sch. | |
| Ballerina | 2008-04-11 22:51 | |
![]() | pro haha du tycker det? | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-11 23:16 | |
![]() | Maybach.... vad säger att man inte är för ökad individuell frihet, bara för att man röstar åt vänster? Jag känner många vänstersnubbar och vänstertöser, som socialt är liberalare än många högerliberaler. Och att rösta efter "sunf förnuft", låter ihåligt som fan. Utveckla gärna vad "sunt förnuft" innebär för dig. Intet, du menar alltså att det är helt riktigt att rösta på ett parti för EN fråga? Strunt samma om landets infrastruktur och ekonomi faller samman, bara man får alla som inte är ursprungssvenskar att dra åt helvete med sina utländska värderingar... (ja, jag vet, jag är minst lika laddad som Enola Gay innan Little Boy släpptes över Hiroshima, när det kommer till SD och deras sinnessjuka politik... inget någon behöver upplysa mig om) | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-11 23:23 | |
![]() | Vulcan, låt mig gissa, du är borgare. (betona gissa) Att Lenin kom från en "välutbildad" familj är för övrigt inget nytt samt att Stalin knappt kunde uttala Kommunism i riktig mening, och det hade ingenting med att jag skrev att arbetarna fick nog. Vem får inte nog av tsar/kapitalister oavsett var man kommer ifrån så länge man inte är kapitalist. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-11 23:35 | |
![]() | Rättvisan kom aldrig, enligt min mening, det tog tid att bygga upp det som raserats och det blev inte bättre av att Stalin efterträdde Lenin. Jag hade hoppats på Lev Trotskij. Synd att makt kan få människors hjärnor att flippa ur totalt. Stackars satar. | |
| veggie_d | 2008-04-11 23:38 | |
![]() | Moderaterna. Absolut inget vänster om centern, och av de fyra andra är moderaterna klart vettigast. Kristdemokraterna går bort av principskäl, så då är bara C och FP kvar, men ingen av dem tilltalar mig något särskilt. Återstår bara M då. Fast till nästa val får jag väl ställa upp med ett eget parti om jag vill kunna rösta på någon som verkligen tycker som jag :) | |
| DennisPlz | 2008-04-11 23:38 | |
![]() | Frihet får man inte, det tar man. | |
| Snoosy | 2008-04-12 00:05 | |
![]() | Ordvältaren. Skrev tidigare om vad jag tycker om Göran Persson! Klart han är (egoist). Men till skillnad mot dem som styr nu, så är han att föredra. En vänsterregering skulle aldrig sälja ut det här landet. Vilket håller på att hända. | |
| veggie_d | 2008-04-12 00:16 | |
![]() | Snoosy, om du syftar på försäljningen av Vin&Sprit så var en försäljning precis vad den förra regeringen försökte få till (fast de fulade sig och försökte hemlighålla det). | |