Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 18:58 | |
![]() | Barbi en sak ska du ha jävligt klart för dig. Om din unge skulle komam fram o klappa min hund elelr klänga på mit ben o du bara skulle stå som ett ån och le elelr snäll hämta ungen då skulle ja fräsa ifrån. Ungjäveln måste för fan lära sig att han gjort fel. Blir de obehagligt lär han ju inte göra om de. Dessutom om jag skulle springa fram o greppa tag i din sons ben skulle väll du bli arg på mig? | |
| Astrogirl | 2008-04-18 18:59 | |
![]() | Den här tråden är nåt av det sjukaste jag läst på länge.... Allvarligt talat, det är väl en sak att klag på slapp uppfostran, men så länge barn är fredliga (eller vad man nu ska använda för ord) så är de ju faktiskt barn. Och barn som kan gå själva kan man oftast mycket vänligt säga åt att "gå tillbaka till mamma/pappa nu", det finns ALDRIG anledning att ens vara det minsta otrevlig mot ett barn som helt fredligt kommer fram. Guldlock, om allt du skriver här är dina äkta åsikter kan jag bara stämma in i kören, SÖK HJÄLP! Du har INTE ett sunt tankesätt. Inlägget om att du skulle tycka det var trevligt att skada och plåga folk är direkt skrämmande och visar inte på något sätt en sund människa. Jag undrar vad du råkat ut för som gjort dig sån här, och hoppas samtidigt att du bara är nån fåne som tycker om att provocera... | |
| bulimi3 | 2008-04-18 18:59 | |
![]() | Det är lika roligt varje gång det händer.En provocerande kommentar eller liknande, så sätter allt igång. Massorna skriar i högan sky om allt möjligt.Ironier o påhopp,sanningar o osanningar. En liten bumpning av tråden. Allt rullar på precis som det var tänkt från början. Det är lika roligt att se varje gång som sagt var.Och skulle alla ni som protesterar låta bli så skulle det bara dö ut,falla platt till marken ganska snart. Men så blir det ju aldrig heller. Ett sant nöje . Tack Guldlock88,kom med mer snart | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:02 | |
![]() | om jag skulle säga att jag hatar negrer så skulle alla vara emot mig, eller hur? provokation får aldrig bli ett självändamål, bara för att man kan..... | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:03 | |
![]() | jag står för ALLT jag säger de är mian åsikter o alla har rätt att tycka tänka och ytrycka sig som de vill. Jag har inte böjat bli otrevlig ännu o de får man ju inte här heller. Zimba som svara till dig alla kanske inte är lata o sitter på sina feta arslen utan får saker gjort och dessutom kan sitta och infomera puckon om the real life, vilket många har väldigt svårt o fatta. Tycker bara syndom er ni komemr bli så jävla besvikna närni ligger för döden och insätt at ni slösat bort era liv på massa ungar o annat skit | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:04 | |
![]() | Ond jävel om du hatar negrer är de oki för mig | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:04 | |
![]() | har du inte varit otrevlig??? snälla guldlock, skärp dig för fan. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:05 | |
![]() | ond jävel nej jag har inte varit otrevlig jag har inte sakt nått om någon elelr sakt vad jag tänker om alla här inne. | |
| Astrogirl | 2008-04-18 19:08 | |
![]() | Du är ganska otrevlig i vart och vartannat inlägg. Vem är du att avgöra vad som är viktigt i livet? Bara för att barn inte är viktigt för dig så innebär inte det att det är ett slöseri för alla andra. Och hur f-n har du tänkt dig att människorna ska fortsätta som art om ingen "slösar" bort sin tid på att skaffa barn? Jag skiter väl fullständigt i om du skaffar barn eller ej, men du har ingen anledning att döma andra. Det har ingen av oss. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:09 | |
![]() | Hmm kolla med barbi t ex... du var inte trevlig mot henne, skulle länka om jag bara orkade.. | |
| barbi | 2008-04-18 19:09 | |
![]() | lilla stumpan du är sjuk men de kan inte vara nå nytt för dig:((( ja tror nästan alla håller me mig nu att vi hoppas du får den hjälp du behöver!! | |
| Astrogirl | 2008-04-18 19:10 | |
![]() | Bra Barbi. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:11 | |
![]() | Jag tycker det är trist att börja ett inlägg med "lilla stumpan". | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:11 | |
![]() | Mina år på diverse forum har lärt mig att inte brusa upp när sådana här personer försöker provocera fram en reaktion. Man har ingen aning vem som gömmer sig bakom ett nick och ett foto. Det kan vara en fjunpung som vill ha uppmärksamhet, det kan vara tjej med DAMP eller någon annan bokstavskombination i bagaget, det kan vara en ful gubbe som i sin ensamhet häller i sig en flaska brännvin och går ut på nätet för att ha lite "skoj" *been there, done that*. Så nja, det här med Guldlocks aversion gentemot barn kan jag bara avmätt garva åt - om det inte hade varit så djävla tråkigt vill säga. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:12 | |
![]() | Du har varken hyfs eller insikt i att alla människor är olika. Du skriker ut det du tycker utan att tänka på vilka tår du trampar på. Du har inte ens en fundering på att skriva i ordalag så att gemene man mer förstår hur du menar än irriterar alla med plumpa ordval. Och inte klarar du av att hantera tangentbordet heller... Om man inte kallar det för elakt så är det åtminstone tok-egoistiskt. (vad jag tycker) | |
| Astrogirl | 2008-04-18 19:12 | |
![]() | Fjunpung! *lol* Det uttrycket går rakt upp på min topplista! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:14 | |
![]() | WT- Du är så klok, hur blir man så som du?? *fniss* Har sen länge insett detta och är inte det minsta upprörd... skulle aldrig bjuda påså mycket av min energi till en "sån" ;-) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:19 | |
![]() | Bra mamman, det är som du säger att det tar alldeles för mycket energi att argumentera mot dessa "element" som ju ändå aldrig är villiga att lyssna till ens resonemang. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:20 | |
![]() | Vi två kan väl ha det trevligt ändå....? | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:20 | |
![]() | jo ni har nog rätt WT är en ful gammal gubbe igenteligen OBS de är de ju å bilde också så han talar nog sanning. Mamman är troligtvis så misslyckad osäkr en sån som suger snor ur sina egna ungars näsor) så hon inte ågar lägga upp e bild på sig själv. Varför vara trevli emot människor övernätet och folk du inte känner? totalt meningslöst roligare att vara elak de lär en att världen inte är perfekt o en liten gullefjun plats. | |