Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade48
Mobilspel
Pågående20 214

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Stubin2010-08-28 15:23
Antal inlägg: 337

Jag och min sambo var till Ullared i juli i år och vi handlade en hel del men det är också så som Jorick säger att vissa saker är det ÖB, rusta och Jysk kvalitet på även om det finns saker att fynda också, men fall inte för att allt är så billigt utan ha ögonen med er och kolla kvalitén också det är lätt att bli fartblind där. Och enligt några tanter som satt på en bänk utanför GEKÅs så har dom även höjt vissa priser efter att tv-serien började gå på tv.
Jag kommer att åka dit igen så småningom, bor lite långt bort för att kunna åka dit när jag känner för det.

gottmix71 - Ej medlem längre2010-08-28 15:29
Antal inlägg: 547

Visst är det så Stubin, men det är det ju på typ Lindex, Stadium och vad alla märken nu heter också.. En del är prisvärda och bra, andra mindre bra.
Klart man måste kolla lite vad det är för kvalité man får på en t-shirt för 29.90.. :)

Själv har jag inga barn att handla åt längre, men ska köpa sänglinne och husgeråd samt lite andra grejor som inte är så kul att släpa på tåget.

Vi har drygt 50 mil enkel resa, så vi åker inte så ofta vi heller :)

Stubin2010-08-28 15:58
Antal inlägg: 337

Om ni ska köpa en stekpanna från skeppshult så är dom ca 100:- billigare på GEKÅs än på skeppshults fabriksförsäljning....som inte ligger så långt därifrån.

dr_gren2010-08-28 17:21
Antal inlägg: 189

Våga Vägra Gekås

Savi2010-08-29 05:12
Antal inlägg: 1176

Jag har varit där några gånger,men varje år säger vi att vi ska åka dit men det blir aldrig så.Men NI som åker dit,ta inte med era små barn,det är ju plågeri.Folk som besöker det där varuhuset är ju inte kloka,de kör på precis som om de skulle äga hela byggnaden & skulle nåt komma ivägen så trycker de på lite extra.

smulgubbe2010-08-29 18:29
Antal inlägg: 237

Jag och min dotter var i Ullared nu, Fredag till Lördag. Vi övernattade på deras motell som ligger nästan utanför gekå:s. Det var ingen kö när vi kom till gekå:s vid 16-tiden på Fredagen och ingen kö när vi skulle in Lördag morgon kl.7. Och det blev heller aldrig mycke folk och trångt därinne. Så det stämmer nog som någon skrev här att de har byggt ut det så det slukar mer folk. Och att åka vid denna tiden är nog bra också, efter semestern men innan julruschen sätter in.

annelille2010-08-29 19:19
Antal inlägg: 500

....åker dit på tisdag och uppdaterar dotterns garderob.... hon behöver ALLT och då är Ge-Kås perfekt..... ....jag bor 2 mil ifrån så är det mkt folk vänder jag och tar det en annan dag....=)

skum_banan2010-08-29 20:45
Antal inlägg: 44

Tycker Gekås är skitbra, de har ju allt och lite till! Sen att mycket av deras grejer är skit är visserligen sant, men det mesta man kommer hem med därifrån är användbart. Tänk bara om man ska flytta hemifrån första gången och inte har någonting i köksväg, inredning... Då är Gekås en perfekt start!!
De har ju många bra och kända märken också tex smink (loreal, nivea), hygienartiklar (garnier, H&S, Lux) och massvis av kända klädesmärken (Lee, Kaffe..) Hittade en skitsnygg hoodie från Ed Hardy. Och Adidas träningkläder har dem också.
Så, alla som tror att Gekås bara har skitkvalité på sina varor kan slänga sig i väggen!

Stenknäck2010-08-29 20:59
Antal inlägg: 430

Brukar åka förbi på vägen till SKåne och då köper jag oftast shampoo, hårskum, tvättmedel, diskmedel och sköljmedel i massor för det är skitbilligt där. Rengöringsmedel och tvål också. Sen brukar det bli lite underkläder för det är skitbilligt med märkesgrejer på sånt där. Babykläder kostar knappt nånting och de kan köpa massor. Sen ska man välja tiden att åka dit om man är rädd för köer. Helst och bäst är det mitt i veckan och framåt 16.00-tiden för då kan du gå där och slipper trängas.

adamis - Ej medlem längre2010-08-29 21:55
Antal inlägg: 253

Okej,då ska jag åka dit på helgen före 16-tiden!

jag älskar att trängas med folk i köer..det är det som är tjusningen ju.

smörbit2010-08-29 22:08
Antal inlägg: 517

Okej vilken buss tar du?

Bext2010-08-29 23:20
Antal inlägg: 29

Men ur miljösynpunkt torde väl ändå Gekås vara förkastligt? Folk åker lång väg för att handla massor av saker de egentligen inte behöver för att det är billigt. Billigt är ju ofta lika med dåligt för miljön och då dessutom billiga saker i mängder, det kan väl inte vara bra? Eller?

kremlan - Ej medlem längre2010-08-29 23:44
Antal inlägg: 364

Har aldrig varit där och inte har jag någon längtan dit heller!!

smulgubbe2010-09-02 08:23
Antal inlägg: 237

Bext. Jag vet ju inte hur man ska se på gekå:s ur miljösynpunkt, men det är väl inte värre att ta bilen dit och handla än att åka på semester med flyg, bil, båt eller buss. Man får ju ta det som en utflykt samtidigt som man handlar det man behöver. En annan sak är ju att dagligen kommer flera lastbilar dit med varor och det är väl inte så bra ur miljösynpunt, men det gör det ju till alla affärer, bara så många fler till gekå:s. Sen är det ju så att gekå:s har samma varor som finns i andra butiker, bara så mycket billigare. Så jag tycker nog att man kan åka dit med rent samvete nån gång om året.

calle342010-10-22 20:14
Antal inlägg: 403

var där i veckan för andra gången. inte så mycket folk men gillare inte alla som yrade runt i lokalen .

Sporten42010-10-22 21:48
Antal inlägg: 238

Ullared och finlandsfärjan = sossarnas paradis

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-22 21:55
Antal inlägg: 11612

Dom nya sossarna lodar nog inte runt i Ulared.

däremot dom nya moderaterna.

skogstorparn2010-10-23 19:04
Antal inlägg: 2287

undrar om nån mer har tänkt på samma som jag..visst ser det ut som det är ovanligt gott om plats när dom följer folk i affären? undra hur dom fixar detta..genom att låta folk köa fast det egentligen behövs? ett kamerateam skulle omöjligt kunna följa och filma några personen en "vanlig" dag på gekås..

magnusito2010-10-23 19:05
Antal inlägg: 4940

Usch!

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-23 22:32
Antal inlägg: 11612

Skogstorparn,80-talet..va rt tog du vägen-killen han sade kort och gott:

-undan folket!

en sann pragmatiker imo.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!