Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kermis | 2008-05-28 21:55 | |
![]() | Att det bara handlar om en dag för min del hänger mest på att jag åker ensam, att sova i tält ensam på festival känns lite väl tragiskt... Känner verkligen ingen jag vill åka med och vice versa. Den enda som jag kunde tänka mig är min arbetskamrat och då vi två är de enda som jobbar i vår butik så måste en av oss åtminstone vara kvar hemma på lördagen för att ha öppet.. Får lyssna in mig på de band du sa och hoppas att de är intressanta nog att tippa vågskålen.. :) | |
| Suds McDuff | 2008-05-28 22:21 | |
![]() | Sätt en lapp på dörren: "stängt pga festival" :) | |
| Snoosy | 2008-05-29 10:00 | |
![]() | Skön techno/electrolåt :) Noir - Jackass (Moonbeam remix) | |
| E_Cantona | 2008-05-31 17:43 | |
![]() | Diary of dreams är en grupp som gör bra musik, kan rekommenderas:) | |
| Same_skit123 | 2008-06-04 11:27 | |
![]() | Cantona: Ska kolla up Diary of Dreams. Hittade en kul cover när jag egentligen leatde efter en annan låt. Neuroticfish - They're coming to take me away ha-ha www.youtube.com/watc...re =related Som är cover på Napoleons smått galna låt: www.youtube.com/watc...re =related Kanske inte de bästa låtarna men det är ren skär glädje, eller? Hihi haha!!! | |
| E_Cantona | 2008-06-04 11:30 | |
![]() | Hade den versionen på burken, gillar Neuorticfish som fan, de gör bra musik:) Men nu har jag svår Lustansnoja...Klubbversio nen av Rid i natt är fan så jäkla skön:) | |
| Same_skit123 | 2008-06-04 11:56 | |
![]() | Precis som du har jag också noja på en grupp just nu. NIN. De har ju en uppsjö av driiiiiitbra musik. | |
| Jamo | 2008-06-04 12:14 | |
![]() | Diary of Dreams, rekomenderar Amok, The Curse och absolut Chrysalis som jag tycker är deras klart bästa låt. Men som ni vet lyssnar jag på lite mer "soft" musik än er E_Cantona och Same_Skit123 :) | |
| Same_skit123 | 2008-06-18 01:39 | |
![]() | Skämmes på oss! Vill tipsa om en galet bra remix, men den går inte att hitta som länk. X-Fusion - Rotten to the Core (remix by Solitary Experiments. Jag tycker nog att jag har ganska brett musikspektra men det klart när det gäller Synth så är det nog mest åt det tyngre hållet. Förut var det inte så. Min ingång i synthen var VNV, Depeche, De/Vision, Elegant Machinery. Men sen upptäckte jag Wumpscut, Hocico, NIN med flera. Bästa albumet vet jag inte vilket det är(det finns många) men jag håller fortfarande VNV's Praise the Fallen väldigt högt även om de inte trollbinder mig på samma sätt längre. Vad gäller Cantona och det han bidragit med så måste jag säga att karln har fan koll på det mesta och gillar det mesta! Jag rör mig iaf i gott sällskap! | |
| E_Cantona | 2008-06-18 01:44 | |
![]() | Just nu har jag en sjuk noja på Universal Poplab, blir till att försöka ta sig till Arvika allafall...Får väl hitta på nåt på jobbet...haha | |
| Same_skit123 | 2008-06-18 11:32 | |
![]() | Kul att de kommer till Arvika då. Vet inte vilket år det var men Universal Poplab och Slagsmålsklubben gjorde rent hus på SAMA har jag för mig, dvs kammade hem alla priserna(de flesta iaf). Knyter an till gamla inlägg. Många intressenta släpp i år: Hocico -Memorias Atras, Wumpscut -Schädling som redan nämnts. Sedan har jag fått noja på X-Fusion. Svenska Firefox Ak som kommer till Arvika släpper också nytt. NIN släpper sin nya skiva gratis här: theslip.nin.com/ Cantona: Du får väl säga att du stukat något, typ svanskotan (om du har kontorsjobb) eller svaljet (om du är telefonist) eller självförtroendet (om du är säljare). | |
| Same_skit123 | 2008-06-18 11:42 | |
![]() | Tungan är kanske värre att stuka som telefonist. För mer uppslag säg bara till! | |
| E_Cantona | 2008-06-18 11:48 | |
![]() | Fan, mina kids ska ju tom dit med sin mamma o den nya...jag må ju ta mig dit fast jag vet ju att han har bra musiksmak den nye, så barnen får bra uppväxt på alla håll*S* | |
| E_Cantona | 2008-07-05 12:19 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Gjort en trevlig bekantskap i den hårdare skolan...Man upptäcker alltid nya saker:) | |
| Snoosy | 2008-08-03 19:41 | |
![]() | Grymt skön electrolåt med tranceinfluenser :) www.youtube.com/watc...re =related Soo brazil - crossroads ''Nickers'' med soo brazil är ännu bättre, men fanns tyvärr inte på yuutube :I | |
| Snoosy | 2008-08-03 19:41 | |
![]() | ..''Nickers'' är för er som gillar gamla sköna låtar med jean michel jarre | |
| Snoosy | 2008-08-03 20:02 | |
![]() | Till er som gillar synt :) Midav feat Mike Peralta - Ugly (Evgeny Bardyuzha remix) www.junodownload.com...64 0-02.htm Ett litet klipp. :) | |
| Snoosy | 2008-08-03 20:06 | |
![]() | haha, har skrev soo brazil tidigare, menar såklart zoo brazil :) Obs, glöm inte,, www.junodownload.com...64 0-02.htm | |
| Snoosy | 2008-08-03 20:06 | |
![]() | www.junodownload.com...64 0-02.htm | |
| bauhausbrud | 2008-08-03 20:06 | |
![]() | www.ninjaspark.se | |