Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-08 22:51 | |
![]() | Jag tror det kommer bli grymt mycket roligare och mer fridfullt utan henne. Roligare att se på folk som mår bra. | |
| giraffspan | 2011-05-08 23:09 | |
![]() | ÄNTLIGEN! För någon vecka sedan trodde jag också att det skulle bli tråkigare utan henne men jag tror att gruppen kommer göra mer saker tillsammans nu än tidigare. Ärligt talat trodde jag att Peter skulle röstas ut i kväll just för att det inte händer så jättemycket runt honom. (Jag har inte sett programmet än) | |
| le-lou | 2011-05-08 23:14 | |
![]() | den här tråden kommer att dö ut nu. Vad ska vi kommunicera om? Vad finns det att titta på om det inte finns dynamik i relationerna? Intriger och gap säger ni, jag tycker fortfarande Katerina stod för dramaturgin där inne, ihop med Rodney. Skit samma att hon inte är guds bästa barn, man behöver inte gilla henne ..... det var henne de andra hade problem med - nu är hon borta och vilket kul program det ska bli :D. Ärligt, gillar ni filmer utan drama i också? Det gör inte jag, och jag har tröttnat på BB rejält, det gick bara nedåt när Roddan drog, och nu Katerina. BLÄ. Nu ska jag börja skriva inlägg om hur bra Simon verkar må. Den tråkigaste människan i Sverige verkar glad. Hurra, vad intressant. Simon och Madde träff var humor, de två tråkigaste fick mat och sprit, och det enda de sa var "så trevlig kväll vi har" typ 14.000 gånger. Så ball att kolla på ett gäng nissar som är bästa vänner, kjamas och som leker barnlekar ihop om dagarna. Festerna liknar riktigt bleka urvattnade efterfester på sin höjd ......och som toppen på detta urtrista isberg så bär en person morgonrock på dagarna medan en annan har skyddstrosor om nätterna. Jag menar, kom igen nu! | |
| le-lou | 2011-05-08 23:16 | |
![]() | shame on you för att ni dödade programmet. | |
| Snoosy | 2011-05-08 23:28 | |
![]() | Nu är väl många glada för att Katta åkte. Själv tycker jag det är trist :) Hon var en stor del av programmet. Vad faan händer därinne nu?? Sen dom 3 som stod i juryn och hyllade Gurkan. Pinsamt! | |
| Snoosy | 2011-05-08 23:29 | |
![]() | ''juryn'' i studion. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-09 02:42 | |
![]() | Tycker det var synd att Katta åkte för jag ville ha ut Gurkan. Men men. | |
| CrazyQ | 2011-05-09 03:45 | |
![]() | Äntligen!! Jag tror att Kattas fans insett att hon behövde åka hem! Denna kvinna mår ju uppenbart inte bra alls. Är nog bara en tidsfråga innan vi får läsa i AB att hon kollapsat och är inlagd på psyk. Alla hennes fejkade skratt och konstiga ljud den sista tiden har ju inte varit ett frisk beteende. Och när hon kom ut ur Helvetet och fick en panikångestattack. Det kommer inte att bli lätt för henne nu. Jag har aldrig tyckt om henne sedan hon gick på Vanessa. Men nu kan jag inte göra annat än att tycka synd om henne. Tragiskt är att BB inte tagit ut henne för länge sedan. Nu får hon ta smällen.......av en atombomb som snart briserar! | |
| fräsen | 2011-05-09 06:58 | |
![]() | YES!!!! Härligt!!! Fast hade ju föredragit om Gurkan åkt...Huvudsaken att Peter är kvar!! Hur kan ni tycka att han är så tråkig?? Han är ju en av de absolut roligaste där inne!! Vaktmästaren tex...underbart!! Dessutom är han ju lätt snyggast!!! ;) | |
| Snoosy | 2011-05-09 08:20 | |
![]() | Den enda pakten som varit därinne. Om man nu ska kalla det en pakt. Dom är kvar. ''Sara, Martin & Peter'' Hur ska man tolka det? Dom är lugna och tråkiga hela bunten. Hoppas Simon eller Chrille vinner nu. | |
| Grymming | 2011-05-09 09:16 | |
![]() | Jävlar va skönt! Nu kan man andas ut lite grann. Så länge inte Gurkan vinner så är jag nöjd. han är den som snackast mest skit av alla och tror han är så jävla känd och viktig. Tror Gurkan kommer bli nominerad av Sara, Peter och martin. Sen kommer nog madde sitta mot honom men jag hoppas även Simon gör det mest för att han borde ta gurkan. SÅ det ultimata vore att simon sitter mot gurkan, men det kommer ju inte ske :) | |
| dinodog | 2011-05-09 10:07 | |
![]() | Har funderat på varför Gurkan, alltid sitter i morgonrock kallingar ch sina fula tofflor varje söndag. Kan det vara så att han är så säker på att han inte blir utröstad? Om jag hade vart i hans ställe, hade jag vart mån om att ha kläder på mig. Jag menar hur kul är det att komma ut ur huset iförd morgonrock och tofflor? | |
| MeLoveNiklas - Ej medlem längre | 2011-05-09 14:06 | |
![]() | jag har blivit extremt trött på gurkan faktiskt, jag tror som så att han är så pass självsöker, därför sitter han i den outfiten ;P sara, martin och peter kommer lätt nominera honom denna vecka.. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-09 14:11 | |
![]() | Jag tycker Gurkan och Katta är lika vidriga så blev glad att en av dom åkte. Nästa vecka är det Gurkan. | |
| Gautama | 2011-05-09 14:14 | |
![]() | Jag tycker egentligen att Gurkan är värst och hade hoppats på att han skulle åka igår. Katta har jag hela tiden blandade känslor för, ibland gillade jag henne men alltid när jag började gilla henne så gjorde hon eller sa något så jag störde mig igen. Det kan inte ha varit lätt att ständigt vara nominerad, hon blev lite manisk på det och inbillade sig att de andra inte gjorde annat än att snacka skit om henne. Det var synd för så var det ju inte. Hon snackade betydligt mest skit där inne, hon och gurkantönten. | |
| TooTicki | 2011-05-09 14:45 | |
![]() | Vetenskap: håller med dig. | |
| dinodog | 2011-05-09 19:17 | |
![]() | Tror Chrille och Gurkan kommer att bli nominerade på torsdag. Tror de andra i huset stör sig på dom. | |
| TooTicki | 2011-05-09 19:42 | |
![]() | Gurkan kommer säkert bli nominerad igen, men jag tror att Madde kommer joina honom. Chrille känns för omtyckt än så länge. | |
| Snoosy | 2011-05-09 19:52 | |
![]() | diodog, uppgjort kanske ;) | |
| dinodog | 2011-05-09 23:08 | |
![]() | Jo Snoosy de är nog uppgjort ifall det blir så ;) Men men vi får se vad BB hittar på för något. Vet i fåglarna om det blir någon tjej nominerad, nja har svårt att tro det blir för "grabbigt då" | |