Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrazyQ | 2011-05-09 23:55 | |
![]() | Det blir nog Gurkan och Chrille för att spräcka deras pakt. Då ryker Chrille och Gurkan står själv. Min gissning hur dom åker ut: 1: Chrille 2: Madde 3: Gurkan 4: Sara 5: Peter Final: Simon och Martin och Simon vinner! MEN! Dom är sju och det är bara 4 söndagar kvar, så det kan ju bli så att 2 åker söndagen före. | |
| Bim1964 | 2011-05-10 08:47 | |
![]() | Ja eller så nomineras tre och två åker nu på söndag:) | |
| le-lou | 2011-05-10 09:02 | |
![]() | så trött på dumsnälle Baloo nu. Han nominerar bara tjejer hela tiden och är en taktiker av rang, surare för att förlora en tävling finns ju inte. Underhållningsvärde: minus 10. Tyvärr lär han sitta därinne ett bra tag till. | |
| Grymming | 2011-05-10 09:28 | |
![]() | Gurkan och Chrille = storhetsvansinne Så for man kläcker ur sig sånna saker som dom gjorde i bikten så är man värd noll i mina ögon. Inte ödmjuka för fem öre! | |
| Bim1964 | 2011-05-10 09:46 | |
![]() | Jo du tjena, Gurkan tror ju att han världskändis. Haha my god som dom säger inne i huset. Och Chrille mesen bara fnissar och håller med som vanligt. Stör mig på Chrilles fniss dessutom, har aldrig hört han skratta på riktigt. Chrille är som en irriterande hemorrojd som man inte blir av med. | |
| Snoosy | 2011-05-10 22:53 | |
![]() | Rodney? www.zimbio.com/pictu...ny +Kravitz Lenny Kravitz? www.google.se/imgres...&a mp;ty=66 | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-10 22:56 | |
![]() | Vad var vitsen med att skicka in Rodney i en sekund för att lämna några öl i bikten? Endast bra som en cliffhanger antar jag? | |
| CrazyQ | 2011-05-11 02:34 | |
![]() | Vetenskap: För att skrämma skiten ur oss! För första gången hoppas jag att Simons lag förlorar! De andra nominerar inte Simon, då sitter Gurkan och Chrille på söndag! Då ryker Chrille och Gurkan står själv, då blir han nominerad igen nästa söndag mot Madde. Madde ryker då. Sedan står Gurkan igen och då vet man aldrig vad som händer! Så måtte dom förlora tävlingarna! | |
| Grynkorv | 2011-05-11 18:23 | |
![]() | Har BB-radiosändningarna gått ut i ngn riktig radiokanal? Hittar ingen info om det. Kan man lyssna på deras program i helhet? | |
| CrazyQ | 2011-05-12 01:56 | |
![]() | Det har ju inte sänts på riktigt. Men nu kan man lyssna på några av dem. De andra kommer sedan. www.bigbrother.se/1....as _program | |
| le-lou | 2011-05-12 09:27 | |
![]() | nu har jag gett två avsnitt efter att Katerina åkte ut. följer sp:s exempel helt enkelt för att satan i gatan så trist det är. De gör ju inget, känns mer spännande att se färg torka just nu. Man orkar inte ens sätta sig framför tv:n längre kl 22.00, händer ju ingenting! Samtalen kretsar kring kaffe och att det är lugnt och skönt :). Peter: "Jävlar vad gött det här var då". Simon: "jåmenvisst". Är det vuxna människor med fortfarande? Ett gäng flickscouter som rymt hemifrån sådär lite käckt snarare. Jag vill se fylla, dans, bakfulla morgnar, hångel med fel person, fester, intriger, bus, glädje, ilska, kärlek, KÄNSLOR. Tycker det har blivit för fokuserat på tävlingar och det är inte konstigt, det händer ju inte ett skit annars. Är det bara jag som tycker BB har blivit så ofattbart tråkigt? Jag sörjer det, för jag har följt med i programmet länge nu och det känns ÄNNU mer som bortkastad tid om man inte ens ids hänga med tills finalen liksom. De färgstarka karaktärerna är borta, kvar har vi helyllegänget + Gurkan då. | |
| dinodog | 2011-05-12 09:59 | |
![]() | Är benägen att hålla med dig le-lou, numera är BB en enda lång gäspning, somnade faktiskt igår framför teven. Men jag stör mig fortfarande något djävulskt på Gurkan och den lismande Chrille. Nä efter det att Karerina åkte ut är det BB numera kommunalgrått. | |
| Grymming | 2011-05-12 18:55 | |
![]() | Chrille den räkan har ju ingen egen vilja. man ser ju hur han våndas när han håller med Gurkan och samtidigt vill va trevlig mot dom andra. Hoppas Gurkan åker | |
| dinodog | 2011-05-12 19:55 | |
![]() | Hm tydligen är alla nominerade utan Martin, så trist av BB. | |
| Gautama | 2011-05-12 23:48 | |
![]() | Gurkan måste ryka snarast, orkar inte med tönten. Klagar och snackar skit konstant den lille skiten. Fusk, fusk är hans ordförråd. | |
| CrazyQ | 2011-05-13 02:37 | |
![]() | Är det någon som vet varför bara Martin är immun? Madde åker nog den här gången. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-13 03:16 | |
![]() | Martins lag vann tävlingarna och dom fick välja en i laget som skulle bli immun. Riktigt kasst "pris". | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-13 03:18 | |
![]() | Festen..förlåt..kalaset.. ikväll var som vanligt fiasko. Ölkorv, ballonger och fula hattar tillsammans med lättöl och taskig tysk musik. Sänggång vid tolvtiden efter att någon surf**** ur bb ropade i högtalarna att dom skulle gå ut ur poolen och in i huset. Helt jävla sjukt. | |
| tårttanten | 2011-05-13 07:39 | |
![]() | Har aldrig fattat vitsen med programmet | |
| Pocaloca | 2011-05-13 08:15 | |
![]() | ...inte jag heller....följde det allra första BB....men näej....fattar inte grejen, mer än att det drar tv-tittare med förnedrings-modellen då i så fall... | |