Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Malla13 | 2009-09-26 11:14 | |
![]() | Mysgruppen: Jag kommer aldrig att ånga bittert vad jag skrev om Anna anka.. Jag bryr mig inte ett dugg om vad andra anser om vad jag ska tycka om denna fruktansvärda människa. Hon kör över allt och alla och tror verkligen att hon är bäst själv. Det är endast motbjudande att höra på henne. Hon bör även ta reda på lite mer fakta innan hon öppnar truten. Tex: Hon kommer ALDRIG att få diabetes eftersom hon tränar och är smal..Men herre guuud... Diabetes drabbar ju dock inte bara överviktiga. Min farfar va smal i alla tider och hade ändå diabetes..flickan som bor på nästa gatan från mig har diabets och är smal, en granntjej där jag har min lokal är smal och har diabets... så läs på lite innan lilla Ankan innan du opponerar dig om överviktiga mammor som riskerar att få diabets och är själviska flör att dem inte är smala. Anna är självisk som går ut i media med sina korkade smutskastningar om folk i samhället och låter hennes barn en dag kanske få skämmas för sin mammas skull...Tvi katten!! | |
Årets man - Ej medlem längre | 2009-09-26 11:14 | |
![]() | En viss forumvärd lördagkväll? | |
Lill-IT | 2009-09-26 11:16 | |
![]() | Kvalitetstid med barnet a la Hasselhoff.. Stackars tös:( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 11:20 | |
![]() | Det där var ett onödigt personangrepp, Lill...Ibland blir berömmelsen för mycket och det tycker jag vi skall ha förståelse för. Vi är alla människor innerst inne. | |
Lill-IT | 2009-09-26 11:24 | |
![]() | nja.. jag tror till och med att han är nere på apstadiet.. Släpper detta ämne som en rutten potatis.. | |
Lill-IT | 2009-09-26 11:24 | |
![]() | Retar mig på att jag känner mig grinig idag.. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 11:27 | |
![]() | He he, det tycks smitta person efter person här i forumet... En variant av svinisen? Skönt att redan ha haft det isåfall. | |
Lill-IT | 2009-09-26 11:31 | |
![]() | Mm... bara det går över tills ikväll när jag ska på fest.. | |
YlBjörn | 2009-09-26 11:55 | |
![]() | Retar mej på att jag inte varit här på länge och inte vet vem jag ska bli arg på för att jag inte fattar någonting längre. Nån som vet? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:06 | |
![]() | YlBjörn! Du skall givetvis bli arg på mig. Jag släppte ut tigrarna och nu lever de livet i Karibien, lyckligare än någonsin. Retar mig på att du inte varit här på länge! | |
Tess 08 | 2009-09-26 12:06 | |
![]() | Nix!! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:15 | |
![]() | Retar mig på folk som konsekvent skriver direkt efter en i trådar men utan att någonsin spinna vidare på det man sagt. Som om de gör en grej av att icke-kommunicera. Retar mig på att inte YlBjörn svarar! | |
Tess 08 | 2009-09-26 12:18 | |
![]() | retar mig på de som tror att deras sätt att skriva i trådar är det enda rätta. Retar mig på de som tror att allt som skrivs i trådar är direkt till dom och jag retar mig på att vissa tror att de har tolkningsföreträde | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:18 | |
![]() | Och på att sena nätter ger så dålig kvalitet på sömnen att man känner sig bakfull nästa dag. Kan iofs ha att göra med de sjuttio baljorna snus jag konsumerade igår. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:19 | |
![]() | Tess! Du spann vidare! Fantastiskt. :) | |
Tess 08 | 2009-09-26 12:22 | |
![]() | Jag kan om jag vill, Sylvia!! Men det finns ingen lag att det ska vara så så jag skriver som JAG VILL och inte som någon annan tycker att jag ska | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:23 | |
![]() | Självklart, självklart... | |
YlBjörn | 2009-09-26 12:25 | |
![]() | Men jag svarade Sylvia! Fast det var nog i en annan tråd? Så det var du som släppte ut tigrarna! Då har jag förgäves ägnat två månader åt att trakassera Jonas Wahlströms lemurer? Det borde man ha anat. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 12:27 | |
![]() | Ja, det var i en annan tråd... Du är precis som alla andra, du. Allt du tänker på är att rulla. :( | |
YlBjörn | 2009-09-26 12:29 | |
![]() | Nej Sylvia. Allt jag tänker på är om tigrarna får rulla i Karibien. Får dom det? Ska det va på det här viset? va? va? | |